Postitas Arcanar 16:32 19. Mär 2008
Lihtne süsteem keerulisemaks tehtud? Kas me räägime ikka samast D&D 3.5'st?
Mitu Grapple checki saab teha grapplest vabanemiseks 11 leveli munk, kellel on Improved Grapple, Improved Unarmed Strike ja Two-Weapon Fighting featid? Mis on maksimaalne löökide arv esimese leveli mungal quarterstaffiga, kui ta on võtnud Two-Weapon Fighting feat'i? Mis on 13 leveli munga unarmed damage kui ta on võtnud Improved Natural Attack feat'i, tal on vööl Monk's Belt, rassilt on ta Half-Ogre ning tal on peal Divine Power ja Righteous Might spellid?
Kas sa saad korraga kasutada Combat Expertise Feat'i ja Fighting Defensively võimalust?
Mis juhtub, kui vastane on korraga Solid Fog ning Entangle spellide alas, kuid teeb edukalt ära Reflex saving throw? Mis saab siis, kui Entangle asendada Grease'ga?
Mitu Attack of Opportunity't saad sa teha vastase pihta, kui ta üritab sind Disarm'ida omamata Improved Disarm Feat'i, samal ajal kui sul on aktiivsed Karmic Strike ning Robilar's Gambit? Eeldame et ta saab algse touch attack'i pihta sulle ja disarm check on edukas. Mis järjekorras AoO'd täpselt toimuvad, kas nende ajal on sul relv käes või mitte? Mis saab siis, kui tal on olemas Elusive Target ja sa flankid teda sõbraga?
-----------------------
D&D 3.5 meenutab mulle kohutavalt Robert Asprini Myth'i seeriast tuntud mängu - Dragon Poker, kus võitev käsi sõltus ka sellest, mis nädalapäev oli, mitmendal toolil sa istud, kas su kõrval on mees- või naissoost olend ning mis joogi sa endale tellinud olid.
Ma ei ole veel kindel, mil määral 4.0 seda sasipundart lihtsustab, kuid ühte ma tean - enam hullemaks ta seda ei tee.
P.S. Küsimustele ma vastuseid ei oota, pigem on nad illustratiivsed - näitamaks kui palju erinevaid tegureid on tavalises D&D mängus, ning kui paljudest eri kohtadest sa pead nende kohta infot leidma, kui reegliküsimus tekib.
What doesn't kill us, makes us stronger.