Leht 1 koguhulgast 7
4e ametlikult välja kuulutatud
Postitatud:
13:32 19. Aug 2007
Postitas pronto
Postitatud:
14:52 19. Aug 2007
Postitas Irve
Postitatud:
16:18 19. Aug 2007
Postitas pronto
Postitatud:
17:38 20. Aug 2007
Postitas mart
Mulle tundub meeldiv. Lihtsustumine on õige tee. Aga eks siis näe, kui mõni konkreetsem näide ka väljas on.
Muide, kas keegi mäletab, kui palju läks 3e teatamisest kuni esimese raamatuni? Pool aastat?
Postitatud:
18:08 20. Aug 2007
Postitas Curunir
Postitatud:
18:20 20. Aug 2007
Postitas mart
Postitatud:
20:07 21. Aug 2007
Postitas Ghostwizard
Noh... kuigi kuulujuttude ajal olin ma 4e suhtes tunduvalt skeptilisem, siis nüüd olen ma osa ilmunud info puhul juba natuke rohkem huvitunud, rassiliste omaduste areng ja jutu järgi uued võimalused klasside arendamisel tunduvad huvi pakkuvad. Ning 30 levelit... see siis ilmselt cap... huvitav kas ee tähendab et epicut enam eraldi ei eksisteeri või on see sisse arvutatud.
Omajagu mõtteid tekitab asi praegugi, noh eks jääme edasist infot ootama...
Postitatud:
0:20 22. Aug 2007
Postitas Irve
Diablo täielik ju.
Kui insiderist relvapilte vaatasin, siis meenus jaapani anime ja WoW, sest et peenike mõõk ei näe miniatuuri käes hea välja ja murdub.
Postitatud:
3:04 22. Aug 2007
Postitas mart
Postitatud:
10:00 22. Aug 2007
Postitas Irve
Diablot võiks kirjeldada kui hasartset arvutimängu, millel on meeletu hulk leveleid ning kus on alati tunne, et nüüd kohe-kohe saan omale shefi tegelase - leveliga saad täiendada olemasolevaid ja arendada mingeid uusi võimeid, kui oskuste puu lubab jne. Sisuliselt on tegu koletu hakklihamasinat meenutava lihurlusega, kus ka fighteritel on oma eraldiseisev manatopsik, kust võimsaid erivõimeid saab välja ludistada.
D&D alustas sellise mõnusa segase maagilis-müstilis-obskuurse reeglistikuga, mis hiljem läks 3e all konkreetseks masinlikuks -- st süsteem on sisemiselt järjepidev, aga piirav võimalike tegevuste osas. Diabloks muutumine oleks nagu selle arengu järg vms.
Samas teisalt ei julge ma enne lugemist midagi väga konkreetselt arvustada kah. Äkki on tore ja mulle meeldib. Seega ei tasu minu emotsionaalseid väljahõikeid võtta kui midagi, mis on absoluutne ja tõde.
Postitatud:
10:14 22. Aug 2007
Postitas Teemon
see irve esimene l6ik on minu meelest igati postitiivne n2htus, tore ju kui areng on pidev
mida mina diablo all silmas pidasin on see, et kiirelt paari minutiga on sul tegelane valmis ning edaspidine on suunatud sellele, et dungeonis v6imaliukult kiirelt kolle nottida. lugedes 4e tutvustavat teksti ja eriti fraase "slower game preparation time", "less textbooklike, more magazinelike books" jms
v6imsad abivahendid DMile dungeonide genereerimiseks ja kollide sinna sissetoppimiseks, systeemi integreeritud miniatuurid jms
ehk siis "tyypilise" m2ngu eel genereerib DM arvutis virna dungeone, kolle sinna sisse ja luudi, mida nad maha viskavad. kogu ettevalmistus v6tab aega nii 10-15min, millest 5min on v2rviprinteriga maadlemine, et dungeone v2lja printida. m2ngijad saabuvad oma miniatuuridega ning algab hakklihafestival. kui kellegi tegelane saab surma, genereeritakse talle m6ne minutiga uus. ja l2heb edasi
ehk siis tegu on laua peal m2ngitava arvutim2ngu diabloga
samas ka see jutt on puhas spekulatsioon
Postitatud:
10:17 22. Aug 2007
Postitas Irve
Aa, mind häiris diablos pigem selline powerfest.
Postitatud:
10:29 22. Aug 2007
Postitas Teemon
minuarust oli diablo igati tore m2ng, tuled peale pikka töö- v6i koolipäeva, ajud krussis, ning klikid kolle katki, lastes ajudel puhata, mingit m6tlemist see ei n6ua
täiesti aus hack'n'slash, ilma yritusetagi midagi muud endast kujutada
minimaalselt dialoogi ja maksimaalselt hakkliha
lihtsalt laua taga inimestega m2ngitav d&d v6iks imo 2ra kasutada piiramatu maailma ning tegevustevaliku v6imalusi, mida arvutim2ngus pole v6imalik teha
mitte aga asuda samale tasemele arvutim2nguga, et reaalselt on t2htsad kaks asja: palju sa roundis d2mmi teed ning palju kollidel HPsid on
see, kas sul on 10 v6i 30 levelit d&d's, pole imo tegelikult yldse m22rav, sa v6id ka praeguse 3e 5. taseme faiteri oskused 40 leveli peale laiali jaotada vms
ning olgem ausad, ka 2e v6i 3e tegelased teevad juba suht madalalt levelilt tyypilisele inimesele silmad kinni ning k2ed selja taha seotult tuule alla, seega v2ga kiirelt tuleb see hetk, kus sa oled enivei kordades tugevam kui suvaline kylamees. ja edasi pole enam eriti p6him6ttelist vahet, oled sa 10 v6i 50 korda tugevam
Postitatud:
12:29 22. Aug 2007
Postitas pronto
Huvitav, kas ka Tarrasque praegult usinasti kättekõverdusi teeb?
Postitatud:
13:58 22. Aug 2007
Postitas Bernard
Mmmm "hakklihafestival" on üks mõnus täringumäng ja sellisena ju täitsa vahva. Kollid viskavad täringuid (GM'i näol) ja mängijad viskavad täringuid - üleüldse kõik viskavad täringuid, sest lahe on visata ja õnne peab kaa olema. Täringumängud ju väga vanad ja populaarsed.
Vaatasin siis kaa need tutvustavad artiklid läbi 4e kohta - minu alandlik arvamus on, et küll seda juba ostetakse ja palju ja mõnuga. Ikka lihtsam ja värvilisem ja kiirem - fast food, fast sex, fast DnD
Aga ega enne ei oska miskit lõpliku arvamust kujundada kui pole sirvinud raamatuid.