Tegin 2 klassi D20 Class Construction Engine'iga.
Klassid on üleval
Ninja on segu Rogue'ist ja Monk'ast. Sneak Attack ja Uncanny Dodge on Rogue'ilt, ülejäänu funkab nagu Monk. Alignment on nagu Druidil. Mõtekas oleks kiiremad Attack'id jätta ainult ühele relvale, näiteks Unarmed Strike VÕI Short Sword, aga mitte mõlemad, muidu võib kõrgemal levelil jamaks kätte ära minna.
Thiefmage'i madal Skill Pointide arv leveli kohta, pole selleks, et vähe Skille osata, vaid selleks, et osata palju, aga mitte Max Rank'iga. Spells Known ja Spells per Day väärtus on sama, Spelle tuleb hoolikamalt valida kui Sorcereriga. Kaval on valida Mundane võimeid assisteerivaid spelle nagu Shield, Invisibility, Haste jne.
Mõlemad on playtestitud, tulemused olid keskmised.
Ninjal oli lemmikrelvaks valitud Katana, kuid lasin Katana pähe kasutada ka Bastard Sword'i (statisticud mõlemal relval samad.) Combatis osutus Ninjal kõige efektiivsemaks Hit'n'run strateegia, mis oli taotluslik. Boots of Striding and Springingu ja Spring Attack'iga õnnestus siseruumides hüppe pealt lüüa lae all lendavaid vastaseid
Munchkinism avaldus 'Flurry-of-Blows'('Stunning-Fist' -> 'Sneak-Sneak-Sneak') valemiga, mis viidi ellu ühe raundi jooksul, aga ainult ühel korral.
Thiefmage ülsiselt natuke paremini tasakaalus. Proovind pole, aga munchkinism võib ilmselt valja lüüa 'Improved Invisibility'+'Thunderlance'+'Whirlwind Attack' skeemiga, mille puhul on võimalik teha raundis umbes 48 Sneak Attacki, kuna Thunderlance spell ('Magic of Faerun'ist) lubab tekkinud relva pikkust muuta 1-20 feet'i vahel Free Actioniga. Ftr4/Thm8 teeks ühe matsuga 2d6+3d6 dämmi ja teeks Dispel Check'i iga pihtasaanud oponendi peal olevate Force descriptoriga spell efektide vastu. Tundub liiga palju? Aga lev 12 Wizard teeks Fireball'iga 10d6, veits suuremasse alasse, 880 ft. pealt ja Reflexi DC-ga 17+