Leht 1 koguhulgast 4
Postitatud:
2:44 13. Nov 2003
Postitas higgins
Kolmandas edidtionis on Called Shot?
Postitatud:
3:41 13. Nov 2003
Postitas Irve
Postitatud:
9:49 13. Nov 2003
Postitas Teemon
Postitatud:
11:04 13. Nov 2003
Postitas Irve
Suurepärane järeldusoskus. Täpselt nii palju kogu see süsteem ümber tehtud ongi, mida mina pikemat aega imetlenud olen.
Tegemist siis sellise toreda üllitisega nagu .
Called shot on selline löök, mis deklareerituna kasvatab lööja võimalust teha critical hit, tabada mingit kindlat kehaosa, läbistada turvist. Sneak Attack asendus süsteemis rünnakuboonusena samas situatsioonis.
AC asendatakse Defense'iga, ning sisuliselt võtab see ära lihtsalt turvise osa ACst. Armor Rating on sisuliselt turvise poolt antav Damage Reduction.
HPsid on väga vähe - sinu Con-i jagu ning need progresseeruvad vastavalt klassile, näiteks saab võitleja iga leveliga ühe juurde. Ka on suur mõjur olendi suurus, mis tekitab HPdele kordaja. Toughness on üsna hea asi seega.
Üldiselt on kogu süsteem suht loogiliselt ära põhjendatud ning kui teha low-magic mängu, siis sobib see eriti hästi, sest loitsijad muutuvad üsna kohe väga letaalseteks.
Postitatud:
11:15 13. Nov 2003
Postitas Posija
On ühtlustatud (harmoniseeritud
) reeglid teiste tegelaste valduses olevate esemete ründamiseks.
On ühtlustatud reeglid elutähtsate organite tabamiseks (loe: tavalisest suuremate vigastuste tekitamiseks - eeldab tavaliselt mingit konkreetset
feat'i)
On üldine reegel, et mängujuht võib määrata täiendavaid olukorrast tulenevaid boonuseid/penalteid
Kommentaar
Postitatud:
3:49 17. Nov 2003
Postitas Mayhem
Postitatud:
11:58 17. Nov 2003
Postitas Teemon
Postitatud:
12:46 17. Nov 2003
Postitas Posija
Postitatud:
15:50 17. Nov 2003
Postitas Teemon
no pakun et see kykloobi silmani ulatumine on suht erand, eriti tihti just selliseid olukordasid ette ei tule et yhel tegelasel yks, teisel teine parandus
ning erandite lahendamiseks v6ib DM alati lisareegleid v2lja m6elda
yldjuhul vast piisab "objekti" enda ACst, mille m22rab peamiselt ta suurus (suurus annab AC paranduse, ntx small on AC+1), antud koha soomustatus ning tegelase p6iklemisparandused (dexi modi + deflection)
lihtsam n2ide: medium suurusega tegelane, keda yllatatakse turvise selgat6mbamisel
"soomuspyksid" on jalas, aga ylakeha on kaitseta
DM ruulib, et ylakeha on nagu "small", seega AC11 + 2 (dexi modi). ylakeha AC13 on hulka parem sihtm2rk kui alakeha magilisest soomusest l2biraiumine
Postitatud:
16:36 17. Nov 2003
Postitas Posija
Postitatud:
16:48 17. Nov 2003
Postitas Teemon
Postitatud:
10:41 21. Nov 2003
Postitas Surnumanaja
Postitatud:
11:55 21. Nov 2003
Postitas YnX
Postitatud:
21:47 30. Nov 2003
Postitas necromancer
Kasutasin vahepeal 3es CS asemel sellist reegeldust:
tegelane teeb laske relvaga standardi asemel täisraundise rünnaku ...
ja juhul kui ta viskab Keskendumist DC 16 ja kui ta selle ära teeb, siis saab +2 rünnakule, kui ta seda ära ei tee, siis teeb lihtsalt oma tavalise boonusega (aint, et ta kasutab selleks täisraundi)
põhimõtteliselt sihib kauem ja heal juhul ka paremini
Postitatud:
23:02 30. Nov 2003
Postitas Payl
Leian, et keskendumine pole küll asi mida sellistel puhkudel visata. Keskendumine on ju oskus loitse ja muid erivõimeid teha. Võitleja klassipõhiste oskuste hulgas teda ei ole. Sellise loogika järgi oskavad kõige paremi täpselt lasta ja lüüa maagid ja preestrid. Kuhu jäävad võitlejad?
Soovitaksin vastavalt kas tugevuse või väleduse kontrollviset või muud sarnast.