Postitas Udutont 1:13 23. Nov 2004
Kaevasin vana teema üles, sest olen vahepeal viitsinud alternatiivse Identify variandi kirja panna. Kirjeldus ei ole DC'de osas kanooniline: neid võib liigutada rahumeeli üles alla sõltuvalt, kui müstiliseks võluesemeid tahetakse teha ning kui palju mängijaid huvitab lugu, mille oluline komponent on võluesemete kohta täiendava info hankimine.
Identify (uurimisloits)
Divination
Level: Brd 1, Magic 2, Sor/Wiz 1
Components: V,S,M/DF
Casting Time: 1 hour
Range: Touch
Targets: One touched object
Duration: Instantaneous
Saving Throw: None
Spell Resistance: No
Loitsuga abil saab välja uurida võluasja kõige lihtsama omaduse ning võluväge hästi tundes ka asja teised omadused.
Loitsuga saab automaatselt teada asja kõige lihtsama omaduse. Selgitamaks, kas asjal on rohkem omadusi, tuleb teha Knowledge Arcana vise DC 20. (DC võib olla kõrgem või madalam sõltuvalt sellest, kui lihtne/keerukas ja levinud/haruldane asi on. Viskele võib saada boonust kui on lisainfot. Nt on lihtsam välja selgitada, et saapad annavad hääletult liikumise oskuse, kui pandi tähele, et saabaste endine omanik liikus ebatavaliselt vaikselt.) Viske õnnestumisel saab teada asja järgmise omaduse. Selgitamaks, kas asjal on veel kolmas (neljas, viies jne) omadus, tuleb teha Knowledge Arcana vise DC 25 (30, 35 jne) vastu. Keerulisema omaduse saab teada üksnes siis, kui lihtsamad omadused on välja selgitatud.
Kui sama loitsija uurib asja uue uurimisloitsuga toimub kõik täpselt nii nagu ta uuriks asja esimest korda, välja arvatud see, et tal ei ole vaja asja tuntud omaduste kohta Knowledge Arcana’t uuesti visata.
Omaduse teadasaamisel saab ühtlasi teada ka selle, kuidas omadust kasutada ning kui omadus on laengutega, siis ka järelejäänud laengute arvu.
Loitsu materiaalne komponent on segu, mis tuleb enne loitsimist ära juua. Segu on tehtud vähemalt 100 gp pärlist, mis on purustatud ning segatud (öökulli sule abil) veiniga.
Carpe DM!