Tänase mängu käigus ideid põrgatades päevavalgusele kerkinud monster, siin näidatud 3.0 reeglistikus. (Kui soovi on, siis Udutont ja Teemon kindlasti panevad ta ka 3.5 reeglistikku.):
Statiblokk inglise keeles sellepärast, et Irve pole nende terminite tõlkimiseni veel jõudnud.
Vampirephant
Huge Undead
Hit Dice: 11d12 (66 hp)
Initiative: +2 (dex)
Speed: 40 ft
AC: 21 (-2 size, +13 natural)
Attacks: Slam +19 melee, 2 stamps +14 melee; or gore +19 melee
Damage: Slam 2d6+13 and energy drain, stamp 2d6+8; gore 2d8+18
Face/Reach: 10 ft. by 20 ft./10 ft.
Special Attacks: Trample 2d8+18, Domination, Energy Drain, Blood Drain, Children of the Night, Create Spawn
Special Qualities: Scent, Undead, damage reduction 15/+1, cold and electricity resistance 20, gaseous form, spider climb, alternate form, fast healing 5, vampire weaknesses
Saves: Fort+12, Ref+9, Will +5
Abilities: Str 36, Dex 14, Con -, Int 4, Wis 15, Cha 11
Skills: Listen +15, Spot +15
Feats: Alertness, Combat Reflexes, Dodge, Improved Initiative, Lightning Reflexes
------------
Climate/Terrain: Any land and underground
Organization: Solitary, pair, gang (2-5), or troop (1-2 plus 2-5 vampire spawn)
Challenge Rating: 10
Treasure: Double standard
Alignment: Always chaotic evil
Advancement: 12-22 HD (Huge)
Vampiirvantsid on suured elevantidest vampiirid.
Vampiirelevantsid on tavalistest elevantidest veel suuremad mustjaspruuni kumja nahaga tapamasinad. Kaks suurt värvuselt lumivalget ja säravat, kuid alati verega kaetud kihva ning pikk tugev lont ümbritsevad verelürpimisega harjunud suud. Kaks alustassi suurust silma jälgivad alati valvsalt ümbrust, sulgedes ainult siis, kui vampiirvants magab.
Oma saaki eelistavad vampiirvantsid jahtida suurtes maha jäetud keldrites. Levinud taktikaks on spider climb võimega laes seista ja oodata, mil õnnetu ohver alla satub. Siis on mugav end, kihvad ees, alla potsatada. Isegi kui õnnetust ohvrist midagi peale märja rupskihunniku järele jääb, tuleb tal vastamisi seista kahetonnise kukkuva elevandi ja kahe kogu seda jõudu edasi andva kihvaga. Kui ka see ohvrit ei morjenda, laseb vampiirvants käiku oma suured tugevad jalad, millega kõigile hea peale on astuda. Kui arvestada ka seda, et kõik, millele vampiirvants peale astub, kaotab silmapilkselt kaks tegelastaset, on vampiirvants tõeliselt hirmus vastane.
Tavalistest vampiiridest erinevad nad suuresti ainult ühel moel. Oma suuruse tõttu on nad minetanud vajaduse kirstudes magada. Neile piisab lihtsalt heast pimedast soojast urkast, kuhu end laenurka kerra tõmmata.
Hea rahvas, kommentaare