Grim-n-Gritty Hit Point and Combat Rules
Postitatud:
21:56 21. Sept 2004
Postitas higgins
Teemat on küll varem mitmes kohas kergelt puudutatud, kuid eraldi teemat pole selle jaoks olnud.
Koostasin siis järgmise lehe:
Siin teemas võiks siis süsteemikasutajad oma kogemusi vahetada ja muidu seda parandada/arutada.
Muudetud: Lehte peab nüüd üks teine inimene.
Postitatud:
13:59 28. Sept 2004
Postitas tomz
Ma pole päris seda küll seda veel järele proovida jõunud, kuid ma kavatsen seda katsetada uut mängu alustades (suve algul 2005):
Loitsude kättesaamine on raskem kui standard D&D reeglite järgi. Leveli saamine ei tähenda ühegi loitsija jaoks et ta saab automaatselt uued loitsud teada või isegi loitsupotentsiaali suurendada.
Levelup tähendaks, et mingi harjutamise ja treeningu peale saab caster oma uued loitsukohad lahti.
Selleks, et saada uusi loitse, peavad nad aga kõvasti vaeva nägema:
wiz - ostab endale kuskilt uue loitsu, või kopeerib kellegi pealt või kusagilt, et ta näeks iga uue loitsuga vaeva. või leiutab ise..
cle - peab uut loitsu jumalalt paluma ning talle võimalik et mingi sobiva teene tegema
bard - mõne suurema lauliku käest kas õppima, või ise vaeva nägema ja aega kulutama luues nt uue laulu..
ja nii edasi. peaasi et loitse saadaks juurde vaeva nähes, mitte pelgalt vajaliku koguse XP kokku ajades ja siis nii, et loitsud pähe sajavad. sellise süsteemi eelkäijat ma põgusalt katsetasin oma eelmise mängu lõpus, kolm kuud tagasi. seal see vähemalt töötas ilusti....
Postitatud:
14:35 28. Sept 2004
Postitas YnX
Mina tegin casteritel uute loitsude puhul elu niiviisi raskemaks, et viisin iga uue loitsu puhul sisse spell failure'i, esialgu umbes 50 - 60%. Iga kord loitsides viskab caster protsenti ning kui õnnestub, siis omandab ta vastavalt kogemusi ning failure % läheb 5% allapoole.
Lisaks võtsin arvesse ka asjaolu, et loitsimine nõuab tohutult vaimujõudu, seega, iga kord, kui caster loitsib, viskab ta concentrationit numbri vastu, mis oleks võrdne antud loitsu puhul spellsave'le, kui ebaõnnestub, siis saab caster subdualit võrdselt nendele punktidele, mille võrra concentration check ebaõnnestus.