Eks ruule ole olnud erinevaid.
Statte visatakse igas mängus erinevalt. Isiklikult pooldan suhteliselt suure tõenäosusega suuremaid arve (5d6 drop 2 madalamat ja tõsta ei saa, 4d6 drop madalam ja saab natuke modifitseerida statte. Samas on ka NPC-del sama põhimõttega visatud statid ja võimalikult korralikult läbi töötatud kõik NPC-d, seega tasakaal säilib)
Põhiprobleemid on hoopis mujal.
Thiefi backstabi tuli modifitseerida muidu kõrge leveli thief oli ikka ylinõrk võrreldes teiste kõrge leveli charidega.
Memorizimine jäi reeglina ära sest maagidel on raske spelle lihtsalt leida, et neid oma raamatusse kribada ja preester lihtsalt paneks liigsuurt rõhku ainult ravimisele. Seega asja mitmekesistamiseks ei ole memorizemist reaalselt eriti kasutanud.
Ahjaa....surm on reaalne....ei ole mingit poole expi pealt uue chari tegemist.
Mis siis veel....kysige ex ma seleta
Oops the Grey Squirrel