Low Magic maailmade teemast on vast varemgi räägitud ja see pakub mulle huvi. Kui kellelgi on kogemusi ja ideid jagada, siis loeks huviga ja ma olen üsna kindel, et ma pole ainuke. Samas on mul ka omalt poolt paar mõtet.
My two copper pieces
Üks võimalus on kõik käredamad spellcasterid ära keelata või siis muuta need mingiteks 10-levelisteks prestiižklassideks (Sorts näiteks 10-leveliseks). Esimene versioon aga poleks mitte low magic , vaid no magic. Muidugi, on olemas igast feate, mis annavad spell-like ability'sid, nt. Complete Arcane omad, mida saab netist ka, aga see on siis ikkagi VÄGA piiratud maagia, kuigi ka see on üks võimalus.
DMGs pakutud variandid (maagilised itemid maksavad rohkem, Impeded Magic) ei pööra ümber.
Ise lahendaksin hetkel Low Magic maailma probleemi selliselt, et spellid saadaks kätte hiljem ja nihkega: Näiteks sorts saab kätte oma Level 1 spellid ja Cantripid kohe alguses, aga level 2 spellid saab ta kätte hoopis level 3 spellide asemel, Level 3 spellid saab ta kätte Level 5 spellide asemel, Level 4 spellid aga Level 7 asemel ja siis level 5 spellid saaks kätte viimasena ja sellega oleks rõõm läbi. Maagiliste esemete loomise XP punktid võiksid olla suurendatud, maagia ei oleks poekaup ning hinnadki võiks olla kahe- või kolmekordsed.
DMGs on korduvalt mainitud, et vastava leveli PC-del olgu olemas levelile vastav varustus, kuna vastasel korral nad on eeldatavast nõrgemad ja seda tuleb ilmselt tõsiselt võtta. Seega, maagiliste asjade defitsiiti tuleb võtta arvesse nagu ka asjaolu, et sorts ei ole nii võimas kahur nagu tavalises mängus.
Kas see võiks olla d20 jaoks sobilik?
Grim & Gritty ning Sword & Sorcery jaoks oleks vaja täiendavaid piiranguid. Teises on näiteks HPsude arvutamise valem selline:
HP= CONstitution score + Basic Attack + Feats. Niisiis, fireball on ohtlik asi!