Taint
Postitatud:
19:59 22. Nov 2005
Postitas Orz
Kas keegi kasutab sellist asja oma mängus?
Taint on asjade ja keskkonna mõjul elusolenditele külge hakkav konditsiooon. Tavaliselt annab see -1 CON ja -1 WIS-
Postitatud:
21:17 22. Nov 2005
Postitas Orz
Taint on siis Kurja vorme, seotud jälgi maagia, halbade paikade ja võigaste esemete ning kollidega. Selle asemel, et hakata ise detailselt lahti seletama, annan parem viited.
Järgmine materjal on väga ülevaatlik
Olen näinud mitut erinevat seletust. Üks võimalikke on siin, Unearthed Arcana põhjal:
Taint on kasutusel Rokugan settingus (ma ei tea, mis see on) ja seda on käsitletud ka Sword & Sorcery (S&S) stiilis mängude all:
Postitatud:
0:24 24. Nov 2005
Postitas Bernard
Äärmiselt põnev. Asun kohe katsetama. Kas keegi on seda aktiivselt mängus kasutanud ka - ja kuidas toimis?
Postitatud:
1:17 24. Nov 2005
Postitas higgins
Mitte, et ma reegeldusse eriti süveneda viitisiks, aga kunagi sai seda Rokugani varianti uuritud ja kasutatud. Kuigi vaid korraks ja ühe altari puhul. Kogu kamp sattus nähtava põhjuseta fortide pärast paanikasse ja hakkas suvalist kraami üle laevaparda loopima.
Keegi sai tänu sellele isegi mingeid "kurje loitse" ühe või kaks. Aah, ahne faiter sai
Undetectable Alignmenti lasta vms. Eriti iivel.
See loitsude boonus oli vist küll vaid loitsijaklassidele mõeldud, aga ma mõtlesin et kõik võiks ikka võrdsed olla ses suhtes.
Seda Uneathed Arcana oma (mis pidavat Rokugani omal baseeruma) pole näinud. Ja uues Heroes of Horroris pidid jälle mingid muudatused tehtud olema asjale.
Postitatud:
13:37 1. Aug 2006
Postitas Sharker
Väga huvitav, vääga huvitav
mwhahaaa.. sain siit üsna palju uut ja head ideed oma mängu tarvis. Aitüma
kusjuures, mingit analoogi sai korra kasutatudki, küll ühe kindla eseme puhul, tüübid näppasid mingist kahtlasest mahajäetud rituaalse taustaga paigast ühe eseme, ning siis imestasid et miks neid ikka ja jälle mingid poolmädanevad elukad kallale tulevad, asi sai siis selgemaks kui ühe kähmluse käigus paar oma pundi npc-d ära koolesid ning viie minsa pärast jälle vupsti püsti kargasid ning verejanuliselt mörisedes mängurite poole liipama asusid, ühel oli see eriti raske, kuna keha oli pooleks löödud ja rupskid kippusid juurikate taha kinni jääma.
Postitatud:
1:03 14. Dets 2006
Postitas Orz
Nii, nüüd võib küll teha (vahe)kokkuvõtte.
Pärast seda, kui Tallinna ärahellitet munchkin sai endale -1 Wis +1 Con arvas ta, et see on liig, kuigi mõnevõrra põnevust see mängule lisas. Tartu omade jaoks oli ka sünge värk. Kuna mul on mäng muus osas vist ka üle keskmise karm (pean toidu ja vee üle arvet, ei loobi mängijaid raha ja maagiaga, divine magic on alles vaid rudimentaarsel kujul, jne.) siis otsustasin Taint mehaanikast selle klassikalisel kujul loobuda. Sellegipoolest 1-2 sessioonilisse õudusmängu sobib küll: põnevust ja kerget obsessiiv-kompulsiivset (paranoiline poleks õige sõna) puhtusepidamist ja ettevaatust tekitas see küll. Näiteks ühes erilises dungeonis tappis sõdalane haisva valge roosa ninaga roti, mõõk sai limaga kokku ning mõnevõrra hiljem pesi ta seda aksioomaatilise vee kaevus ja puudutas seejuures mõõka käega. Olgu veel öeldud, et hetk varem oli kaevust võetud purgitäis vett prooviks, sest vesi aksiomaatilise vee kaevudest oli quest, kus igast erinevast kaevust võetud vee eest sai 100 kuldtükki.
Otsustasin siis leppida haiguste ja vile damage'iga. Esimene on siis isetehtud haigus, mis teeb 1d4 Wis ja 1d4 Con damage; teine on mitteparanevad haavad, mida ei saa ravida ei alkeemiliselt ega tavalise maagiaga. Divine magic pole mängus üldiselt kättesaadav, v.a. mõned erandid nagu näiteks Conscerate, Descerate ja raskesti kättesaadav Impeeriumi farmaatsiatööstuse produkt, mis sisuliselt on salakaubana käibiv Potion of Cure moderate wounds hingehinnaga. Vile Damage on võimalik ravida kas mõistatuse lahendamise teel (knowledge check aitaks ehk, aga ilma selleta mitte mingil juhul läbi ei lase) või siis tuleb teha Quest Paladiinide või Vardjate Gildi kasuks.
Vile Damage on natuke leebem ja see on tekitanud ainult mõõdukat kobinat, sellest rohkem kobinat on tekitanud see, et ma ei loobi mängijaid maagiaga, seega, Vile damage las jääda - ka see tekitab põnevust ning pole samas väga karm. Sellest vile damagest saab läbi miniquestiga mis seisneb ravimeetodi ise välja töötamises (mõistatus) või siis tuleb Vardjate gildi või Paladiinide heaks üks väike quest teha.
Vile damage ja haigused jäävad igatahes kampaania ülioluliseks osaks.
War 1 Aberration
HP 12 (1d10+4+feat)
AC: 14 (+2 Studded, +3 Natural, -1 Dex) DR 2/-*
Initiative +2
Speed: 30 ft
Attack: Scythe +5
Damage: Scythe 2d4+6 plus 1 vile; Rüve Katk
Abilities: Str 19, Dex 8, Con 18, Int 10, Wis 6, Cha 11
Feats: Toughness, Thug
Skills: Climb +8, Intimidate +6, Swim +8.
Saves: +6/-1/-1
Disruptive attack (Su): +1 vile damage
Fast healing (Su): 1 HP/turn
CR 2
* - tavareeglite järgi olgu DR null ja AC olgu 16 (+3 studded, +4 natural, -1 Dex); Mul UA variantreegel.
Rüve Katk. Incubation 1 day. Fort 10+vile damage score+morale modifiers (-4...+4);
Esmased sümptomid: 1d4 Con, 1d4 Wis, -4 Handle Animal, -2 Diplomacy, Gather Information, Sense motive, +2 Intimidate, halb lõhn.
Teisesed sümptomid: käitumisest sõltuvad võimalikud pöördumatud muutused
Vikatimehed on musta rüütatud moondunud näo, vohava sidekoe ja hallika jumega tegelased, kes lõhna suhtes tundlikele organismidele on suhteliselt kergesti avastatavad. Vikatimehed tekkisid umbes sada aastat tagasi, kui osa suure metsamassiivi elanikest haigestus kummalisse tõppe, mis on korraga nii vaimu kui ka keha haigus, moonutades mõlemalt tugevalt. Need, kes vaimselt degradeerusid, ellujäänute vohavad lihased ja sidekude annavad neile elajaliku jõu, kui nad just vähkkasvaja kombel elutähtsaid organeid verest ilma ei jäta. Nende haigus pole mitte ainult füüsiline, ka vaimselt esineb neil häireid, sümptomite hulka kuuluvad kadunud ohutunne, vilets mälu, raevuhood, epilepsia ja soov hävitada ilusa väljanägemisega loomseid eluvorme. Ühesõnaga, ei midagi positiivset, kui välja arvata see, et Vikatimehed peavad öökullkarusid ilusateks ja öökullkarud peavad vikatimehi hiirest suuremateks eluvormideks, mis kuuluvad hävitamisele. Maagide meelest on olemas Vikatimehi tervikuks siduv jõud, nende hulluses peitub mingi korrapära - selle maiseks peegelduseks on nende ühetaoline riietus, relvaeelistus vikati näol ning asjaolu, et nende juhtideks on maagid, kelle loitsude repertuaar erineb tunduvalt Maagide Gildi omast.