kas t6esti mina ja udutont oleme ainsad, keda 3e hyplik combat iga nati aja tagant h2irib?
proovige n2iteks kedagi j2litada ning yritada teda sealjuures kinni pyyda (melee), enne kui ta v2simusest kokku kukub (seda isegi juhul, kui te vaid nati v2hem kui kaks korda temast kiirem olete)
tema lidub neljakordse kiirusega eest 2ra. 30' * 4 = 120'. sinu kiirus ntx 50, aga pole kah eriti midagi targemat teha kui oma kiirus 30' peale alandada ja sabas s8rkida, igasugune fyysiline peatamine n6uab ju standard actionit ning sel juhul j22ks j2rgi ainult tavaline move ehk siis vahemaa 120-50=70' pealt kinni ei haara
pole m6tet ka kiiremini m88da joosta, siis muudab ta lihtsalt j2rgmine round suunda
ok, v2sime nyyd 2ra ning unustame jooksmise. tema liigub double move ehk 30+30=60. sa v6id ntx liikuda oma move'na 50', aga krabada teda standard actioniga ei saa, ta liiga kaugel. chargeda kah ei saa, va kavalpea jooksis ymber kivi ning chargeda saab ainult otse. pole ka m6tet oma suuremat kiirust kasutades ette joosta, ta muudab suunda. j22b ainult yks variant - s8rgid sama kiirelt j2rgi ning loodad, et tema ennem v2simusest kokku kukub
j2lle koht, mis n6uab DMipoolset lahendamist, mis kyll antud situatsioonis eriti keeruline ei ole
PS ma kohe kindlasti ei yrita siin 3e'd maha teha ega midagi taolist, lihtsalt toon selliseid huvitavaid olukordi v2lja. 2e korral pole sellist teemat vist yldse m6tet teha, lihtsam oleks teha teema, kus head reeglid kirjas