Postitas vennaskond 22:43 6. Sept 2003
Kuna olen mitmest allikast kuulnud, et Middle-Earth'ist ei teata just palju, siis otsustasin siia panna enda poolt tõlgitud sissejuhatuse. Et see teis siis huvi tekitaks.
Kolmanda Ajastu kestel saatsid valarid Keskmaale viis maiari, et ühendada Vabu Rahvaid ning abistada neid võitluses Sauroni, tumeda isanda vastu; ent neil polnud lubatud Keskmaa rahvaid valitseda ega Sauroni jõu vastu oma võimuga astuda. Seda viisikut tunti Keskmaal nime all Võlurid (ehk Istari) ning eraldi olid nad Gandalf, Saruman, Radagast, Alatar ja Pallando.
Mängus „Keskmaa: Võlurid“ (Middle-Earth: The Wizards, METW) oled sa üks viiest maagist. Su eesmärk on juhtida Vabade Rahvaste vägesid nii kaua, et Sauronile saaks vastupanu osutada Ühe Sõrmuse hävitamiseni. Kuna teised võlurid ei nõustu sinu sihini viivate viisidega, oled kohustatud võitlema Vabade Rahvaste vaimude, ihude ning hingede nimel.
„Sõrmuste Isandas" oli Gandalf ainus maag, keda saatis edu. Sarumani hukutas võim, Radagast vaimustus Keskmaa loodusest ning kohalikest, unustades seeläbi oma eesmärgi, Alatar ja Pallando aga kadusid itta. Ainult Gandalf jäi ülesandele lõpuni lojaalseks, pidades tegelaste ning vägedega Sauronile vastu piisavalt kaua, et hävitada võimusõrmus.
Kurje jõude esindavad ohud, mida mängijad üksteise vastu kasutavad. Näiteks, kui liigud tegelasega Moriasse, võib vastane ohuna mängida trolli kaardi. Ohtusid ei kontrolli võlurid, pigem esindavad nad vägesid Sauronilt, kes ise mujal redutab. Kõik mängijad on head, seega võtab vastuolu kuju ohtude ning otseste püüdluste näol üksteist ja üksteise tegelasi veenda ning valitseda, mitte otsese konfliktina.
Parim viis lotri mängida - kodus ühe starteriga enda vastu nagu smeagol/gollum. peale selle on tokeniteks monopoli majad (Y)