Kristjan - sinu formuleering on üldiselt paikapidav.
mis puutub alepõllundusse jne. Siis siin lisaksin paar tähelepanekut.
Mängu teooria ütleb meile järgmist: mäng on tegevus mis on piiratud ajaliste ja ruumiliste piirangutega ja milles osalejad alluvad mängus kehtivatele reeglitele. (parameetreid on veel, kõiki peast ei mäleta. otsige -sellest on kirjutatud päris palju raamatuid.)
Seega: Kiruveres toimuv on mäng. Me mängime seal viikingeid. Publikule kes tuleb värava tagant piletiga ja Publikule kes on seal kui osalejad. Me oleme oma mängus niivõrd püüdlikud, et kui võimalus tekib teeme kisklaudadest tünne. vmt.
-------------------------------
Kui nüüd rääkida (ale)põllundusest jne. Siis kui paljud meist on tegelikult heina teinud (käsitsi), lehmi karjatanud, kartult võtnud, kühveldanud lehmasitta laudast välja, maad kaevanud, poegivaid vasikaid vastu võtnud jnejne. igapäevaselt talutööd teinud? Pakun, et mitte paljud - lõviosale kuulub tõenäoselt mõtteline osa korterialusest pinnast.
Nende määratluste kohaselt on 90% osalejatest lihtlabased "linnaviikingid" kelle arusaam autentsusest piirdub pidulauas õlle kaanimise ja ajalooraamatutest endale sobivate jublakate jaoks vihjete otsimisega...
ehk siis kokku võetuna: Seal üritusel me mängime töö tegemist. - nüüd võiks selles valguses ka mõelda milliste reeglite järgi me mängime. Milline on selle tegevuse mis me seal teeme eesmärk?
Kas me tahame, et mäng oleks populaarne?
laske tulla, väitke vastu.