M6tiskleks nyyd natuke antud teemal.
Esiteks, naha autosse mahtumine. Kui su massin pole just ylipisike, siis mahub sinna pagasiruumi ysna palju seda kraami ja tagaistmele ka, kui tegu pole just t2issuuruses nahkadega, enamasti myyakse suuremaid nahku poole kaupa.
6huke ja keskmise paksusega taimpark keerduvad kokku ysna edukalt, sest on ysna painduvad, selline paksem, turvisenahaks sobiv, toda on juba raskeb tihedalt kokku keerata. Samas mahub sinna paksu naha toru sisse edukalt kokkukeeratud 6hem nahk 2ra. Nii.
Teiseks, kroompargist. Natuke-ersats k2e-jala jms kaitsed saab paksemast teha kyll, kui ei loodeta ainult selle naha enda peale ja peidetakse sinna naha alla mingi tugevdus (nt v6ib nahka mitmekordselt kokku liimida-6mmelda vms) ja naha peale metalli natuke . Samuti saab kroompargist edukalt teha v8id ja v88kotte.
Igasugust vormimist n6udvad asjad oleks siiski hea teha taimpargist, nagu nt noatuped samuti ka v88kotid v6i v88d, millele tahetakse mustrit peale voolida/p6letada.
Saapad soovitan ka taimpargist teha, hea l6ike korral istub ja venib taimpark jala j2rgi paremini ja needsamusedki kemikaalid millest Vanakaru noatupe puhul r22kis, ei saa m2rjakssaavatele jalgadele halvasti m6juda.
NB! Kui on v2hegi niiskem ilm, kasv6i hommikune kastegi, saavad jalad kindlalt m2rjaks. Villased jalam2hised v6i hilisema aja puhul villased 6mmeldud sukad on v2ga abiks.
Kui on tegu yritusega, kus tuleb palju asfaldil k2ia, on mu enda isiklik soovitus kleepida oma nahksussidele ikkagi kummitald alla. Seda, millist materjali ja kuidas kleepida, peab aga vaatama, sest musta v2rvi halvastipaigutatud tald on hullem kui yldse mitte tallakaitset.