Lugesin kunagi isakese Gary Cygax-i heietusi drägoni algusaegadest. Esimesed seiklused olid väga lihtsad. Põhimõtteliselt kaks varianti: mitmetasandiline koobastik või siis mitme korrusega ehitis. Mida kõrgemale alla või üles liikuda, seda raskemaks läks. Tegelase level näitas, mitmenda korruse/taseme jaoks oli tegelane küllalt kange. Teise leveli adventuurerid müttasid teisel levelil .
Püüdes unustada sõna arvatavat päritolu ning valida tõlget, mis annaks edasi asja sisu, siis tundub mulle praegustest variantidest kõige kohasem tase. Level on minu arvates põhiliselt mängutehniline termin, so üks suuremaid üldistusi niigi abstraktses reeglisüsteemis iseloomustades tegelase summaarset võimekust. Tase kõlbab siiski mingil määral kasutada ka mängu sees, nt sõdalane valdab võitluskunsti kõrgel tasemel. (Üleüldine mängumaailmasisene järgutamine eeldaks kõikide klasside ühtset organistasiooni, mida muidugi pole. Ühe organisatsiooni sees, palun väga. Nt nähtamatu ülikool )
Spell level-it tõlgiksin loitsu keerukusastmeks.