Üldiselt tundub mulle, et kõik räägivad suht sama juttu - e. igal ühel omad eelistused. Ja põhiosas toimub äge möödarääkimine detailide pinnal.
On erinevad mängueelistused, erinevad mängustiili eelistused, täringueelistused, prügitoidueelistused mängu kõrvale jne. jne. Kellele ema kellele tütar. Kes tahavad palju (loe. PALJU) veeretada neile antagu rohkem hulktahukaid (suva mis vääringus), kes tahavad vähe veeretada neile võimaldatagu vähemate tärignutega süsteemi.
Jahuda, kumb on parem või õigem või loogilisem (või isegi rollimängulisem) on vasaku käega parema kõrva sügamine. Mingit "revolutsiooni" ju niikuinii ei toimu, ei hakka kogu maailm ainulg D6 mängima aga pole ka d20 "the one system".
Asi pole ka mänguloojate rahaahnuses sest päris ilma nõudluseta pakkumist ei teki ja süsteem mis oleks ääretult nõme, raske, rollimängu pärssiv, ebameeldiv ja muidu saatanast, ei müüks käputäit koopiatki.
---
Muide, viibisin korra seltskonnas, kes oli leidnud numbrite viskamisele omapärase lahenduse - visata tuli neid noolega noolelaua pihta (20 numbrit olemas seal ja critical on keskel - möödas on critical miss) ja boonused ning penaltid anti sammude arvuna noolelauast (kui samme oli rohkem kui toas ruumi siis järelikult oli penalt nii suur, et tegevus võimatu), standard oli kolm sammu, sellele lisati või võeti maha. Süsteem paistis olevat moditud D20.
Lahingud läksid harilikult sujuvalt üle darts'i võistluseks