oot jah. see kole karm ja julm tundub rohkem kui lihtsalt huvitav ju. ma arvan et seda peaks siiski siin selgitama, mitte privas
(Huvilisi on vast rohkem kui 1)
__
aga XPi saab ju jah anda mitte lahingi baasil vaid tõesti arvesse võttes mida see PC on tegelikult läbi elanud.
Meil oli isegi selline eksperimentaalmäng, kus levelup ei tulnud järsult vaiud sujuvalt. Nt DMid (neid oli 2) jälgisid mis skille ja asju on tegelane palju kasutanud/treeninud ja siis vastavalt sellele kas sai või ei saanud mõelda sinna oskuspunktide jaotamisest.
Ka HPd tulid aegamööda (kuigi pc veeretas täringut, saamaks teada palju talle tuleb üldse.)
Kuna mäng käis madalatel levelitel siis seda enam oli sujuvus hea. Töötas suurepäraselt ja tõrgeteta see süsteem. Muidugi eeldab see minuarust ka DMi(de) ja kompetentsust ja ka mängijate piisavat orienteeriumist reeglites ja mängu mehhaanikas. Algajatega kambas oli sellist süsteemi võimatu läbi viia.