Pisukeseks märkuseks eelnevale:
Mäng on 2ed, mitmete kodukootud reeglitega.
Wild Magic on tekitatav lihtsalt - niipea kui sa suudad maagilist energiat koondada , kuid sellele kindlat vormi/väljundit andmata tekib võimalus "millegi" juhtumiseks. See võimalus ise on umbes pool.
Ehk siis pooltel kordadel ei juhtu midagi peale ilusate värviliste tulede mängu või midagi analoogset.
Ülejäänud kordadel juhtub "midagi". See midagi on 5% tõenäosusega kindel surm. Tabel on aga suur - umbes 750 erinevat varianti , mis vastavalt olukorrale tekkida võivad.
Ja see Wõlluri torn - noh põhimõtteliselt on ta pigem võluri torn. Tornikujuline 12 meetri kõrgune ehitis. 4 kordne. üksikute akendega. Katuse võttis tal kaasa üks väga suur hammastega lendvaiba moodu elukas. Torni põhiline väärtus on selles, et seal elavad seiklejad ( kellest mõni siiski on võlur ) kasutavad seda elu- ja panipaigana.
Torni maagilised võimed on end ammendanud - ja seisnesid selles, et seda sai 1 korra ümber paigutada vastava loitsuga.
Selle PSI tegelase kohta niipalju kommentaariks, et kuna ta lähi/massi võitluses pole erilist kasutegurit näidanud siis tavaliselt ta ootabki ( kuni see läbi saab ).
See tuhastamine on aga tal äärmiselt meeldiv oskus. Eriti hästi oskab ta sellega maad kaevata - statistiliselt nagu 10 meheline meeskond.
Viimati kui oli vaja kemmerg ehitada siis taheti selleks just teda kasutada.
Ning samamoodi ka selle puhastamiseks...