Postitas Orz 19:57 16. Mär 2008
SETTING: Forgotten Realms
Lugemiseks kuluv aeg: mitu minutit
Party: NE Conj, CE Clr, CE või NE Brb ja N Drd
Teema: Party on pikalt vaielnud ja planeerinud oma questi ning on teoreetilisest osast jõudnud praktilise teostamise faasi.
Loo tunnistaja: Drd
Suhted:
1) Drd oli sõlminud hapra kompromissi Orcuse kleerikuga. Vaidlusküsimus rebuke undead osas lahenes sellega, et töötati välja quest, mis sobis mõlemale. Algselt oli probleemiks ka see, et mõlemad olid divine casterid, aga lõpuks leidsid mõlemad oma niši.
2) Barbariga käis Drd koos jahil ja varustas partyt toiduga. Religioossed erinevused olid (Brb: Orcus; Drd: Silvanus), aga need ei seganud elu-olu.
3) Maagiga tuli tüli põhimõttelisest küsimusest. Druiid oli nõus silma kinni pigistama ebasurnute koha pealt, aga ta oli aberrationite verivaenlane (Favored enemy, ja druiidi minevik). Võlur aga hoidis kotis väikest beholderit ning druiid ei sallinud seda. Algul proovis võlurit keelitada koletisest loobuma, võlur keeldus. Seejärel võttis druiid väevõimuga maagilt koti, ning pani selle sisuliselt kinni, võluri jaoks. Võlur hakkas vimma kandma, druiid pidas värdjaliku monstrumi koduloomana pidamist rüvedaks ja maitsetuks.
Party jõudis plaani teostamisele väga lähedale. Druiid käis luurel Objekti otsimas, ei leidnud, küll aga jäi vahele külamehele, kes kartis tema hunti ning kes suutis druiidilt välja peilida kummalist laadi huvi Objekti vastu. Hiljem leidsid Druiid ja Võlur ühisel jalutuskäigul siiski Objekti üles. Järgnes entusiastlik hõbedapuru valmistamine hõbemüntidest, tehti nalja. Ent ühel hetkel võtsid asjad ootamatu pöörde...
Taustaks tuleb öelda, et Conjurer oli hiljuti õppinud ühe loitsu, mis võimaldas koti avada.
Harmooniline hõbedapuru valmistamine lõppes sellega, et kahvatu haldjas seadis sammud druiidi juurde, nägi üsna võidurõõmus välja ning käskis koti lahti teha. Druiid keeldus. Maag avas võidurõõmsalt koti, nign kotist ilmus välja väike beholder.
Druiid ehmatas ja andis beholderile lõuga (3 damage, subdual). Tolle peale hakkas manama Conjurer ning tal õnnestuski druiidi pihta manada üks valus loits. Seejärel ründasid druiidi kaks teist party liiget: sõbramehe mats selga party ülitugeva NE barbari poolt (6 subdual) ja ka party kleerik üritas druiidi rünnata. Selle peale kutsus druiid appi oma hundi, kes ründas võlurit ning üritas veel korra väikest Beholderit lüüa, aga see ebaõnnestus. Edasise madina käigus sai siis seis lõpuks selline, et barbar ja kleerik ei jõudnud väga palju kurja teha, ent võlur oli kutsunud kohale ühe ilmatu suure sajajalgse ning üritanud druiidile manada ühte loitsu (edukas Will Save 18 vs DC 18, vaja läks Heroic Destiny feati). Druiid manas entangle, juurikad haarasid kinni võlurist, sajajalgsest, barbarist, Orcuse preestrist ja hundist. Kurbusega nägi druiid, kuidas ta hunt maha löödi, ning ta kahetses, et ta hundi võluri kallale oli ässitanud.
Edasi põgenes druiid külasse, organiseeris vastupanuliikumise, paljastas party salaplaani ja organiseeris kaitse. Maag, barbar ja Orcuse preester ratsutasid küla poole, püüdsid põllu pealt ühe neiu, lohistasid ta teedpidi metsa, kuulasid üle, vägistasid ja ohverdasid Orcusele. Kui nad uuesti külla tulid, oli küla tühi (Chauntea tempel ja kõrts k.a.). Küll aga leidsid nad jäljed, mis viisid kivist tuuliku poole. Party ei kiirustanud, võttis rahulikult aega selleks, et küla põlema panna.
Tuuliku kaitse:
1) tuuliku juurde viivale teele seatud karulõks.
2) uksele barrikaad
3) barrikaadi taha 15x25 ft caltrops
4) trepile marmorkuulid (Balance 15 või seis; 10 või vähem kukub)
5) trepi juurde raske tünn alla lükkamiseks
6) vett tule kustutamiseks
7) ammumehed akendele
8) alkeemiline tuli ja MW comp longbow küla osavaimale tüübile
Tuulikule lähenedes astus preester teist korda karuraudadesse - esimene kord oli ta teinud seda mõned päevad varem metsas. Druiid korjas lõksu üles: ehk läheb tarvis. Läkski. Edasi karjus ta ähvardusi ning vastuseks manati ründajatele taas entangle. Kleerik ja barbar said sellest mõistliku aja jooksul põgenetud. Maag jäi kapitaalselt kinni, isegi cat's grace potion ei aidanud: loitsude manamine oli väga häiritud, mitmest loitsust õnnestus vaid ühe ämbliku manamine, see löödi kiirelt maha. Väänkasvudesse jäänud maag sai pihta druiidi poolt annetatud alkeemilise tulega, süttis ning sai ammunoolega kõrri. Nibin-nabin jäi tüüp siiski ellu, kuna barbar lohistas ta väänkasvudest välja (min. health -8 hp).
Orcuse preester aga hiilis kõige kergemini väänkasvudest välja, ning hakkas tuulikut teiselt poolt piirama: loopis hapet, ähvardas ja manas hirmutavaid loitse, nii, et rahvas karjus ja niutsus hirmust. Chauntea preester ja druiid rahustasid ning ravisid rahvast, ja ründajaid tulistati pidevalt vibudest ja ambudest. Orcuse preester proovis aknast sisse ronida. Selle käigus lõi ta näo sisse ühel tümikal külamehel ja druiid üritas tema kilpi sunderdada, aga ebaõnnestunult. Edasi proovis preester manada inflict loitsu, aga tema käsi põrkas kilbi pealt tagasi ning sai oma inflictiga ise pihta. Külamees viskas teda kiviga ning Orcuse preester kukkus alla ja sai haiget. Druiid haaras samuti kivi ning viskas selle preestrile pähe... Siis kui hüppega Orcuse preestri juurde jõudis, oli viimase hinge teekond Abyssi juba alanud.
Barbar ja Võlur olid ametis võluri lappimisega ning aknasse tulistamisega, paar kaitsjat talumeest said surma või vigastada, aga võluri lootus saata torni üks area spell luhtus, kuna aknale pandi ette kilp. Maag manas torni ja selle ümbruse pihta area spelli. Lõpuks proovisid nad vaadata teisele poole torni, ja nägid seal druiidi, kes oli katkestanud preestri full plate'i avamise, kui ta oli tundnud tagasihoidliku area spelli toime. (1 energy damage, hiljem 2).
Pilkudevahetus barbari ja druiidi vahel lõppes sellega, et druiid manas taas ühe loitsu - vana hea entangle. Barbar jäi kinni, ja ka võlur, kes oli just lõpetanud külma manamise. Barbar üritas druiidi tulistada, võlur üritas manada ning druiid jõi rahulikult ära ühe maagilise joogi.
Druiid põgenes, maag manas mitu-setu korda ämblikke, kukkus concentration checkidega läbi, aga barbar sai hakata druiidi jälitama. Lõpuks sai maag ka ühe ämbliku manatud, aga druiid jooksis kiiremini kui ämblik, kiiremini kui barbar. Tagaajamine lõppes sellega, et druiid sai noole selga (10 damage) ning barbar astus caltropi otsa ning koperdas veski poole tagasi.
Veski lahing lõppes nii, et toimus väike õhuduell ühe tundmatu kotka ja maagi manatud kotka vahel, barbar lõhkus tükk aega ust maha, astus taas kaltroppide otsa ning maag tulistati kaks korda 0 hp peale (staggered), kui mitte alla selle. Barbar raius sees nii, et verd lendas, tema vastu tehti kamikaze-rünnak (talumees hüppas barbari pea otsa surnuks, 8 damage) ning pani veski rohkem või vähem põlema. Õnneks oli veskis tulekustutusvett. Veskist väljas oli võlur staggered ning Barbar jooksis talle appi. Veskis olev Chauntea kleerik manas neile ühe loitsu. Millise? Ikka entangle, Plant domain loitsu, mis tõi kaasa rõveda sõimu juurikatesse kinnijäänud maagi poolt, kes oli just jalule turgutatud.
Barbar rappis külaelanikke nagu jaksas, kolm korda surma petnud maag vandus druiidile verist kättemaksu. Sõjaratsut kohtamata jooksis druiid metsas. Leinas hunti. Tundis võidurõõmu preestri tapmisest. Imestas võluri alpust. Tundis, et ta ei kuulu enam mitte kuskile. Ning ta jooksis kiiremini, kuna tal oli nüüd uus Ülesanne.
Külaelanikest veerand (~25), ehk isegi kaks viiendikku (~40) tapeti ning ohverdati Orcusele. Ohverdamine viidi läbi nii, et surnud Orcuse preestri kätte suruti pistoda ning tapeti sellega külaelanikud, austades niiviisi surnud preestri tahet.
Vaevalt, et Orcus, Silvanus ja Chauntea selle sündmuse tähelepanuta jätsid. Eks näis, mis saab edasi.
°