Sest minu kogemuse järgi jaotatakse siiski mängus ekspi mitte leveleid. (Jah, on ka kiirmängudest erandeid, kuid see pole hetkel oluline)
St, tegelikult polegi asi niivõrd levelites, kuivõrd oskuste suurenemise süsteemis... Ei suurene mitte oskuste maksumused, vaid vahemaad mil neid tõsta saab. Lisaks sellele progresseeruvad kõik klassid minimaalsete erinevustega...
Enamus neist "vigadest" said YnXi klassivabas d20nes parandatud (level iga 2000 ekspi tagant, iga leveliga tuleb fiit (valid ise oma arengu, mitte klass ei määra ette), oskuste maksumused suurenevad, rünne ja kaitse on samuti skillid, kritt on ründe ja kaitse vahe pealt ja palju pudi veel...)
Ma suudaks tegelikult ennast veenda, et d20 sobib üli-eba-realislikeks planescape-tüüpi high magic high fantasy mängudeks kui poleks staatilist maagiasüsteemi mis räägib (minu jaoks) igasuguse fantaasia vastu.