Mul tekkis aga hoopis küsimus, et mismõttes "parem"? Minu arust on kõige parem lahingustiil mitte tegelase kirve vaid sellest tagapool peituvate ajurakkude liigutamine – alati ei ole asi nii lihtne, et "Näe, paha koll! Hakkame tämmi kütma!"
Tegelikult mõtle kas sa tahaksid rohkem mängida tegelast, kes on turvaliselt oma plekkpurgis varjul (ja siis alati targutab, et kandku turvist, kui keegi teine haavata saab ning tunneb end saunas jõle abituna) või siis tegelast kes esimesena endast hoolimata lahingusse kargab (sest lahinguarmid on ju need kõige ilusamad ja toovad kõige rohkem naisi ligi).
Kui nüüd tähelepanelikult lugeda ja mõelda, siis tegelikult on ju need omadused mille ma sulgudesse kirjutasin (iseloom) tegelase käitumises palju määravamad. Mõtle kes sa tahad olla ja siis ehita mängitehnika selle ümber, mitte vastupidi. Või siis mine vähemasti kompromissile ja mõtle kas su tegelane on lihtsalt heade stattide, ründeboonuste ja elusilmade hunnik lehel, või siis midagi natuke enamat?
Kui aga sinu tegelase valik sõltub puhalt mängutehnilisest ründe/kaitse aspektist vaadatuna, siis mõtle kas sulle pakub rohkem pinget
a) "Oh kas ma nüüd saan kollile pihta, oh kas ikka saan!"
või
b) "Oh kas koll saab nüüd mulle pihta, oh kas ikka saab!"
ning tee oma valik niipidi.