Miks tehakse lauarollimängude systeeme keeruliste, hulktahuliste täringutega? Selline lihtne kysimus. Kus ja kes nad kasutusele võttis? Kas D&D (mitte advanced) oli kahe tavalise täringuga? Ma pean siin "tavalise täringu" all silmas kuuekylgset ja hulktahuka all d10t ja kõiki ta sõpru.
Lihtsalt hakkasin mõtlema, et igasugust "kurat, d20 on kadunud, lähim pood on Tallinnas, jääb vist ära" jama oleks vähem kui systeem oleks kuutele tehtud. Kuidagi lishtsam ja elegantsem.... Võtaks seda, mõnele eemaletõukavat reeglite keerukust ka vähemalt symboolselt vähemaks. Oleks veel yks samm mu viimase aja "nähtamatute reeglite" unistuse suunas.
Et siis - milleks teie mistahes systeemides on crazy-ass hulktahukad ja, mis tähtsam, millist nende funktsiooni tavalise inimese täringud asendada ei suudaks?