DM on meil selline, et critical miss'id on väga halvad asjad, d20 süsteemiga juhtub neid ka väga tihti. Spot nat 1 tekitab hallutsinatsioone, Search nat 1 puhul leiad kivi alt skorpioni, kes saab teha üllatusrünnaku.
Viimane mäng, milles vastasteks olid hobgoblin knight ja hobgoblin warlock koos oma goblinitest alluvatega lõppes PC surmaga. Goblin tegi kergelt haavatud PC-le criticali, abdomen ripped ehk siis soolikad välja, ja surm!
...siit moraal, et oleks pidanud oma kleeriku tegema Luck domeeni ja sarnaste, rerolle võimaldavate featidega, kindlasti tasuks ära, kui eesmärgiks on char'i ellujäämine, mitte
max damage.
Niisiis, ka criticalide tabel rikastab võimalusi suremiseks (hea!), samas aga muudab AC tõstmise,
concealment'i, rerollimise võimaluste otsimise ning
fortified armori erakordselt väärtuslikuks. Samas kui need saaks, siis ei imestaks, kui vastastele "tekivad"
keen relvad,
improved critical featid ja AC maha tõmbavad vahendid.