Ma tean ka ühte nokitseja tüüpi, kes enamus aega valmistab ette (või kujutab ette, et valmistab ette). Ta on suuteline ühe väikese ruumi kallal jahmerdama 10 tundi, lihtsalt selleks, et detailideni läbi mõelda selle ruumi seinakaunistused ja asjad, mis on seda ruumi varem külastanud seikleja sinna maha poetanud. Olgem ausad, selle nokitseja peamine eesmärk on nokitseda, mitte mängu ette valmistada. See et nokitsetut saab mängus kasutada annab nokitsemisele värvi ja mõtte.
Kuna see nokitseja ei salli kättpidi vedamist, siis enamasti juhtub, et mängijad kunagi neisse ruumidesse ei sattu vaid tuiavad ringi kuskil, kus pole mitte midagi peale nokitseja 5 sekundiga genreeritud masendava keskpärasuse. Ja neil on igav
Proovin oma teesi ümber sõnastada. Hea mäng on selline, kus mitte kõik pole tingimata täiesti vaba; mäng peab olema vaba loojuhi kinnisideedest ja ettekujutustest, kuidas mäng peab täpselt minema, sest enamasti sellised ideed ja ettekujutused pärsivad mängu.