Leht 1 koguhulgast 5
Kogemuspunktide arvutamine (XP)
Postitatud:
21:28 7. Aug 2004
Postitas druid
Olen algaja mängija, DM kah vahest.
Tahaksin aga teada, et kas kellelgi on mingit kavalat valemit kogemuspunktide arvutamise jaoks? Või üldse mingit nõu anda, et kuidas neid kogemuspunkte arvutama peaks?
Vabandan ette, kui seda on siin foorumis juba sada korda küsitud, aga mina ei leidnud.
Postitatud:
3:06 8. Aug 2004
Postitas Ove
Otsisin aga ei leidnud, kuid tean, et kusagil siin see olemas on.
Igastahes on asi nii, et kogemust lahingute eest saab jagada DMG lk 166 leiduva tabeli alusel.
Rollimänguga on asi raksem. DMG ütleb, et rollinängu eest peaks andma piisava koguse XP's, et mängijad seda märkaksid, kuid mitte rohkem kui 50xPC level seikluse kohta. Seega. Kui neli kolmanda leveli mängijat saavad seikluse käigus sõbraks kuningaga, löövad maha ühe ogre, võidavad sellega pool kuningriiki ja üks neist abiellub pristsessiga, siis peaks kõik neli mängijat saama kokku 1200 xp'd, mis teeb 400 näkku. Seega oli kogu rollimäng kuningaga, printsessiga abiellumine ja muu värk, mis ei hõlma lahingut ogrega olema sellega ometi võrdne. Mis sellest, et viimane võttis IG aega kõige rohkem minuti. Jabur
Mõtekam on anda rollimängu XP'd tunde järgi...millise tunde, seda ei oska ma seletada....
Postitatud:
3:11 8. Aug 2004
Postitas Tommi
ise annan pärast igat seikluse või üleelamise lõppu xp-d, arv sõltub levelist ja seikluse pikkusest ning keerulisusest
Postitatud:
3:42 8. Aug 2004
Postitas Ove
See kamba leveli kohta XP andmine on minu arust kahtlane asi.
Inimesed (ega teised rassid) ei hakka arenedes kiiremini õppima. Pigem läheb siis asi raskemaks. Ma mõistan täielikult seda, miks Wizardid suurendasid järk-järgult levelite vahet, kuid seda, miks peaks suurematel levelitel millegi eest (v.a. lahingud) rohkem ekspi saama. Samuti jabur.
Postitatud:
4:47 8. Aug 2004
Postitas Tommi
pole see jabur ühti, sest ilmselgelt lähevad ka seiklused keerulisemaks suurtemates levelites. Kõigega annab manipuleerida, + ma veel vaatan, kes paremini oma rolli mängib, saab rohkem xp-d
Postitatud:
5:19 8. Aug 2004
Postitas Ove
Postitatud:
5:36 8. Aug 2004
Postitas Tommi
Postitatud:
7:17 8. Aug 2004
Postitas Ove
Postitatud:
9:30 8. Aug 2004
Postitas Shadow
Postitatud:
13:41 8. Aug 2004
Postitas druid
Tegelt ma rohkem tahtsingi seda, et kuidas just lahingute eest kogemuspunkte anda, sest rollimängu eest annan ikka nii kuis süda ütleb.
Ise leidsin kaks sellist asja:
1) Valem: ((CR+2)^3 + 50) / ((L+1)^3 + 100) * 1000 [L = character level; CR = challenge rating]
2) (Level = character level; C0...C40 = challenge rating)
Selline küsimus kah veel, et kas see on ikka aus, kui näiteks mängija A teeb vastase nõrgaks ja siis mängija B lööb ta maha ning vastase tapmise eest saab kogemust mängija B?
Aga muidugi kui tõesti DMG-s ametlik asi olemas on, siis võib ka seda kasutada.
Postitatud:
14:38 8. Aug 2004
Postitas higgins
Postitatud:
16:35 8. Aug 2004
Postitas Tommi
Postitatud:
16:51 8. Aug 2004
Postitas Shadow
Postitatud:
16:55 8. Aug 2004
Postitas Tommi
Postitatud:
10:12 9. Aug 2004
Postitas Ghil
Minu mängudes on üldiselt (kuid mitte alati) nii, et mängijad ise ei tea enda täpset exp-i numbrit. Nad vaid teavad, et mis levelil nad on. Ülejäänud exp-i kohta k2iv info on minul kirjas ja siis vastavalt m2ngusessioonidele uuendan seda seal siis. Mängijatele ütlen vaid seda, et kes ja kuna uuele levelile jõuab. See süsteem säästab natuke DM-i ajusid, kuna ta ei pea iga sessiooni lõpus ajusid krabistama ja genereerima neid exp-i numbrikesi. Enne mängu saab näha seda, et kui kaugel on mängijad uuest levelist ja kui nad on piisavalt lähedal sellele, siis alles tuleb mõtlema hakata.
Mängijate endi jaoks on kah üks asi veidi lihtsamaks tehtud.