1. veenge oma mängujuhti, et ta hakkaks tarvitama mõnda täistabamuste käkkide tabelit (critical hits and misses), nt mõnda 2e-aegset
2. minge lohega kaklema
3. lootke, et ta veeretab pihtaviskel yhe, enne kui te surnud olete
4. lootke, et ta veeretab protsenditäringutega 100, mis tähendaks lohe surma (või siis silmapilkset surma) mõnes sellises tabelis
aga iga terve mõistusega varas ja druiid vist jookseksid loogiliselt võttes tõesti väga kaugele, kui sellist vaenulikku või ohtlikku elajat näevad.
lihtsalt tausta mõttes: kas te olete mängu alguses või hiljem oma tegelaste vaimse tervise kuidagi mängumehaaniliselt paika pannud või tausta kirjutanud? olete kunagi teinud hulluse kontrollviset või määranud mõne täringuviskega, kas teil alustades oli mõni meelehaigus või mitte? te võite ka seda yritada, äkki on kasu. kas või rollimängu seisukohalt.
samuti võiksite igaks juhuks manguda mängujuhilt, et ta laseks teil veeretada protsenti, kas teil äkki on mõni varjatud ja koolitamata psiooniline võime, millest kasu olla võiks. (äkki lohe ei viska Tahtejõudu ära? proovida ju võib.)
ja veel: kas te olete ikka päris kindlad, et teil ei ole varustuse hulgas juhuslikult mõnda Täiskasvanud-Punase-Lohe-Silmapilkse-Ja-Lõpliku-Mahalöömise-Asja? vaadake varustus yle ja pidage vajadusel nõu sinistes keepides teravatipuliste mytsidega tegelastega.