DMina on sul võimalus panna džinn elama nii kaua, kui parasjagu tarvis on, ja veel natuke kauem. ja samuti nii suureks, kui hing ihaldab.
nad võivad ju ometi pudeli sees pesitseda sadu või tuhandeid aastaid (igal juhul mitmete kuni väga paljude inimeste eluea), ilma et nad nälja kätte kärvaksid. põhimõtteliselt on tegu kõrbes elunevate kiusajatega, kellele valmistab inimeste petmine ja tyssamine erilist lõbu. oluline omadus on ka see, et nad oskavad lennata ega ole alati kuigi materiaalsed. võivad kuju muuta ja vahetada oma tahtmist mööda (parandus: mitte iga džinn ei oska, näiteks Ida-Maroko muinasjuttude džinnid ei ole tavaliselt kujumuutjad , nii et seda ei maksa ka muudelt alati eeldada) ning muul moel inimeste meeli petta. näiteks on nad kindlasti syydi paljudes miraažides. võivad inimesi eksitada, nende loomakarja hulka näivalt vähendada või suurendada.
kõik need omadused on neil rumala õhtumaalase arvates yldteada ilma MMsse vaatamatagi. nimetatud bestiaarium (3.5) aga arvab, et nad võiksid olla inimkujulised, hea kehaehitusega ja tumedat verd, kuid inimesest kaks korda pikemad (Large). ilmuvat yksi, kahe-kolme seltsilisega (s.t 2-4 korraga) või siis jõugukaupa (6-15 kurilooma korraga). heatahtlikud, kuid ettearvamatud (al: CG), tegelikult pärit õhutasandilt, kus elunevad ysna suurte hõljuvate kivide ja saarekeste peal, iga saare valitsejaks šeik, saarekeste kujundus on ostetud arvatavasti angroo mõne maastikukujundusfirma käest standardpaketina (ehitised õuekestena, aiad, purskkaevud, skulptuurid). alasid kahe päevateekonna raadiuses valitseb kaliif, kellel on õukond ja seal kõik idamaised ametimehed, keda ette kujutada oskate.
käivad materiaalsel tasandil (samuti ka kõikidel elemenditasanditel ja astraaltasandil; teevad seda nagu 13. taseme võlur
Plane Shift'iga, võivad käsipidi kaasa võtta kuni kaheksa muud tegelast), et kohtuda neutraalsel pinnal, et sõdida või siit midagi vajalikku korjata või pihta panna. sõdides eelistavad ajusid rusikatele, nihverdavad ja kavaldavad yle. pigem lendavad minema kui surevad heroiliselt lahingus. vangi langedes yritavad ennast vabaks rääkida või kaubelda. pakuvad oma teeneid, näiteks.
iga sajas džinn on kõrgest soost ehk aadlik ja võib anda kolm soovi (
wish) sellele, kes ta kinni võtab (teistele džinnidele ei tohi), muid teenuseid nemad ei paku ja vabanevad pärast kolmandat soovi. muidu on need suured saksad sama tugevad kui efriidid.
7d8+14 või siis lihtsamalt võttes 45 elupunkti. initsiatiivile +8.
lendavad 60 jalga raundis, kõnnivad 20. rammu 18 punkti, osavust 19, võhma 14, taipu 14, vaistu 15, võlu 15. vastupidavus +7, refleksid +9, tahtejõud +7.
löövad käega (+10 melee, 1d8+4 punkti kahju) või nõiuvad. võivad ennast nähtamatuks teha, millal aga tahavad; kord päevas võib gaasiliseks muutuda tunniks ajaks. iga kymne minuti takka võib tuulispasaks käia, aga ainult 7 raundi korraga. inimesed, nendesuurused ja väiksemad saavad sellise tuulispasa käes 3d6 punkti tämmi, kui 20 vastu refleksi ära ei viska. kui õnnetukesel seesama teist korda kah välja ei tule, siis veel 1d8 tämmi igas järgmises raundis, tõuseb õhku ja jääb tuulispasa keskel ringi lendlema. ja palju muid omadusi on neil kah, aga usutavasti need selguvad SRDsse vaadates või googeldades.
LISA: kiired poisid. ette jõudsite, seeaeg kui ma kirjutada ja tõlkida lõbutsesin