Pataljonide võitlust täringutega lahendada on küllaltki problemaatiline.
Esiteks: asi kippub mängijatele üpris igavaks(usu mind, ma tean), DM veeretab ja liigutab nuppe ja mängijad vaid vaatavad.
Teiseks: Jube meta võimalus, mängijad näevad üksuste liikumist ja neile ei tuleks enam üllatuseks kui näiteks nende pataljon ümber piiratakse, sel ajal kui nad võitlevad. Nad teavad ka täpselt kuna taganeda, mida suures lahingus ei pruugi näha.
Kolmandaks: PC tunnevad end jõuetutena, kui nad näevad terve lahingu mastaapi. Selle ajaga kui nad teevad ühe löögi võivad sajad surra.
Need punktid muidugi ei tähenda, et sellist võitlust välistada, lihtsalt mina ei soovita.
Ise olen pataljonidega võitlust teinud ja näinud teisi seda tegemas, seega on mull lihtne tehnika selle lahendamiseks. Kui üks üksus teist ründab võtan nende Att vaenlase AC vastu e. vaatan mis on minimaalne veeretus, et vaenlasele pihta saada. Siis võtan välja mitu % on see kõigist võimalustest(1-20). Seejärel võttan selle % üksusest ja need saavad oma löögiga pihta. Dämmi probleemi pole ma suutnud mõistlikult lahendada.
See süsteem töötab hästi kümnete ja sadade piires. Eriti tõhus 20 pealiste üksustega
Ise soovitan HOB-is toodud materjali. Victori point system-iga on võimalik lahendada ka olukorda kus PC-d võivad lahingu käiku muuta. Ning ise lahingu kirjeldamine on minu arust parim variant.