Postitas Iardacil 20:16 22. Jaan 2005
Seoses meile näidatud ja meie enda tähelepanekutega reegliaukude osas, oleme sunnitud mängu selguse huvides paari reeglit veel enne mängu natuke kohandama ja parandama:
Turvised ja vigastused.
Kui relva vigastus on suurem, piirkonna (turvise vms.) kaitsevõimest, siis tabamuse korral on see koht automaatselt haavatud. Kui seal kohas kanti turvist siis on ka turvis vigastatud. Turvis kaotab ühe punkti, iga korrektse relvapuute korral, kuni turvise väärtus on null. “Sepa” oskuse ja teatud loitsudega saab turvist parandada. Oluline on mõista, et vigastuse tase EI VÕTA maha vastavat arvu turvise punkte. Iga löök ükskõik kui suure vigastusega, võtab turviselt maha vaid ühe turvisepunkti. Vigastuse tasemest sõltub ainult, kas löök mõjub ka turvise kandjale.
Näide 1: Kui tegelane kannab käsivarrel 3 punktist turvist ja seda lüüakse kahepunktise relvaga siis turvise väärtus langeb kahele punktile – tegelane jääb terveks. Nüüd on turvise väärtus 2 punkti. Kui tegelast nüüd uuesti tabatakse kahepunktise relvaga siis langeb turvise väärtus 1 punktile (aga turvis absorbeerib siiski kogu vigastuse) – tegelane JÄÄB terveks. Nüüd on turvise väärtus üks punkt. Kui tegelast kolmandat korda, samasse turvistatud piirkonda, kahepunktise relvaga lüüakse, siis langeb turvise väärtus 0 punktile (turvis on purunenud), samas turvis absorbeeris siiski ühe vigastuse taseme – tegelane saab käsivarde ühepunktise vigastuse.
Näide 2 (ainult teoreetiline näide): Kui tegelane kannab üle terve keha 30 punktist turvist ja teda lüüakse kõhtu 80 punktise relvaga siis turvise väärtus kõhupiirkonnas langeb 29le punktile ja tegelane saab 50 punktise vigastuse kõhtu.
Kui sind tabab võitluses relv ja vastane ei hüüdnud vigastuse hulka, siis arvesta, et relv vigastas sind ühe punkti väärtuses.
Oskused
Esmaabi (3 CP) - Tegelane oskab siduda haavasid (paranevad 30 minuti jooksul), äratada teadvuse kaotanud tegelasi (ka neid, kel on 0 HP-d. Sellisel juhul on nad küll suhtlemis-võimelised, kuid ei suuda hoida relva ega liikuda). Iga oskuse omandamise korra eest saab esmaabi omandanud 2 sidemerulli ja 1 korralise õiguse äratada teadvuse kaotanud tegelane (mängu kohta). Eelduseks on Haavasidumis oskus. Et seda enda peal kasutada on vaja ka Enese haavade sidumisoskust.
Õpetamine (2 CP) – Tegelane, kes valib selle oskuse, saab endal olevaid oskuseid ka teistele edasi õpetada. Iga oskuse omandamise eest saab õpetamisoskusega tegelane edasi anda 1 taseme oskust. Seega – 2 taseme oskuse õpetamiseks on vaja õpetamise 2 taset. Õpetaja ei saa edasi anda oskusi ja oskuste tasemeid, mida tal enda ei ole. Oskuse õpetamiseks tuleb sooritada rollimängu ja oskuse omandamise kestvus sõltub oskuse raskusest. 1 CP = 60 minutit. Seega oskuse puhul, mis maksab 3 CP, tuleb selle edasi õpetamiseks kulutada 3 tundi. CP-de eest omandatud oskuseid ei pea enam mängus omandama õpetamise oskusega – õpetamise oskuse kaudu saab oskusi omandada ilma CP-si maksmata. CP-si asendab oskuse omandamiseks kulunud mängusisene aeg.
Lisaks sellele pakkuda veel pahade leeri kaht PC kohta.