Huhh! Uhh! Läbi sai. Rõõm saadud kogemusest, kahju tehtud vigadest. Igatahes peaks järgmine kord 9 korda mõtlema, enne kui taolist asja ette võtta. Sai targemaks ja tugevamaks. Levitasime rollimängu pisikut. Veetsime lõbusalt aega ja saime omavahel paremateks sõpradeks. Aga nüüd sellest, mis ette sai võetud...
Esmaspäev:
Värin, võdin, teadmatus kui palju inimesi tuleb jne. Valmistasime saali ette slaidišõuks. Olenevalt publikust oli paar tegevust veel valmis mõeldud. Algus, kohal 5 huvilist. Väike pettumus. Pärast tundikestnud tutvustust väike mõnus jutuajamine kohaletulnutega.
Teisipäev:
Raske hommik. Pärast tundi voodisvaevlemist tegi tass kohvi enesetunde paremaks. Plaanis Warhammer ning D&D. Warhammeri poisid õigeks ajaks kohal... mäng algab pihta. Kokku huvilisi 7, kaks mängivad, ülejäänud vaatavad igavlevate nägudega pealt. Kus on DM'id?!? Tõde selgub. Kedagi neist ei ilmu kohale. Poole tunniga suudame hankida karakterlehed ja PHB. Kell 14:00 alustab chloe improviseeritud mänguga 5 tüdrukule, abiks kõrval narmer. Poole tunniga on tegelased valmis. Kell 16:00 saab läbi. Kõik on rahul. Õhtul ilmus esimene larbipohmakas.
Kolmapäev:
Pool tundi ärkamisvaevasid. Kella 13:00 plaanis mõõgavõitlus. Kella 12:30'ks on kohal 7 neidu, kes kõik võitlusest huvitunud on. Lõpuks ilmuvad ka 3 väikest poissi. Niisama aitavad demonstreerida ka Nessa, mariliis, jalamees, narmer, kuriboh, lady luthien. Näitame võitlust. Warhammeri omad lasevad huvilistel mängida. Lõbus päevake lõpeb enne 16 poolvabas vormis. Mängitakse, teeme mõõgavõitlust. Õhtul larbipohmakas nr. 2 ja viimased ettevalmistused neljapäevaseks larbiks.
Neljapäev:
Tõusen ennetavalt enne ärkamist. Tegutsemine, kordineerimine. 11:00 kohale. Vaja steriilne toolidega saal "ära peita". Abiks linad ja muud riiet. Hinne: koolipoisi kolm. Ozkar toob hiiglasliku mutimaski. Ilmuvad mängijad. 9 PC+ 6 NPC. Üks tähtis NPC puudu: Help! Lambist raamatukogust läbihüppav Taliesin astub sisse. Veename teda - nõus. Larp algab õigeaegselt!!! Kõik läheb hästi. Pareminigi. Palju rollimängu, vähe kolkimist. Õhtul larbipohmakas nr. 3.
Reede:
Imelik tunne. Inimesi kohal 6 huvilist (4 väiksemat, 2 suuremat). Lisaks kuriboh ja narmer. D&D. Kõik läheb mööndustega hästi. Ikkagi on imelik tunne. Õhtul larbipohmakas nr. 4.
Laupäev: n.ö. lõpetamise päev siis. Teeme D&D ja õpetame Magicut. Kohal 6 huvilist liskas veel paar rollimängijat. Kõik lõpeb hästi. Sööme kringlit ja kõik paistavad rahul. Mõnus tunne. Lahkume. Lippan koju, teen kibekiirelt valmis kostüümi ja astun kosmoselaevale "U.R.G.".
Larbipohmakas nr 5. lükkub pühapäeva.
Ürituse korraldamisel tegime kahjuks paar viga ka. Kuulutused koolidesse said niivõrd hilja üles, et ei töötanud meie heaks üldse. Ainus reklaam oli vist siis kuulutus raamatukogus ja ajalehes. Aga samas ka hea. Poleks ette kujutanud teisipäeva :S. Ja veel. Toimunud üritus oli oma olemuselt hea ja edasiviiv. Nii, et edasiminekuruumi veel on. Miks mitte uuesti teha? Kogemusi rohkem ja tuleb parem. Väljakutse täiesti olemas. Aga nagu ma varem ütlesin: pärispäris mitu korda peaks uuesti mõtlema .
Nüüd siis lõputiitrid.
korraldajad:
Ozkar, Attila ja Chloe.
Tartu Lutsu Raamatukogu
NPC'd ja muidu õhkkonna tekitajad:
Jalamees, Nessa, Narmer, Kuriboh, Oliver, Mariliis, Lady Luthien.
D&D Mängujuhid
Sorontur, Taliesin
Veeb ja ülespanek
Elver Loho, irve
Grammatika algajatele (tähestiku järjekorras)
Acrata, Aeg
Ilus Plakat
Katrin Kisand aka Kutu
Warhammeri proovimängud
Indrek Sammal, Rain Leoma, Thylen
PHB ja täringute laenamine.
Ghostwizard
Nägemiseni.