D&D mängulaager Urus, 10. veebruaril. Kõigile, kes tahavad mängusoolika mõneks ajaks korralikult tühjaks mängida.
Süsteem: D&D 3.5 ed.
Maailm: Põrgupiiri (jaotub kolmeks domeeniks (3 DMi) , domeenide ehk mängude vahel on võimalik liikuda)
Maailma lühitaust: Liba-Euroopa maadeavastajad hakkasid enne esimese aastatuhande täitumist Läände seilama, et teada saada, mis on Suure Lombi taga. 969 aastal jõudis esimene laevastik peale kuudepikkust seilamist maani. Nimelt kõrgus merest kõrge punane mäestik, mis oli nõnda kurjakuulutav, et meremehed mõtlesid, et see mäestik lahutab nende maailma Põrgust. Nõnda sai see manner nime - Põrgupiiri.
Paljud pöördusid hirmunult tagasi, kuid vapper ekspeditsioon Henrike Paloko juhtimsel asus Lõuna poole seilama, et leida kohta, kus oleks võimalik maabuda. Peale pooleteist nädalat seilamist leidsid nad koha, kus ahelikus oli auk, kus kasvas mets ja mille ees laius liivarand. Ja esimene inimene, kes oma jala Põrgupiiri pinnale asetas, oligi Henrike Paloko ning hetkel, mil ta seda tegi, nähti teda viimast korda, sest ta muutus jäneseks ja kalpsas metsa. Seejärel ei tahtnud keegi enam maale astuda ja tekkis paadis suur rüselus ja kogu paatkond läks ümber, jäneseks enam keegi ei muutunud.
Edasisel uurimisel selgus, et mäestiku taga ei olnud mitte Põrgu, vaid midagi palju hullemat: Maailm täidetud kummaliste olevustega, kes kummardasid veel jaburamaid jumalaid ning, kellest osad oskasid võlutrikke, lisaks veel suured koledad vaenulikud peletised.
Inimesed jäid Põrgupiirile pidama ning neid voolas sinna aastatega üha juurde. Avastati uusi kohti, kus maabuda, võideldi kurjade kollidega, õpiti kasutama maagiat. Neid sõbralikke olevusi, kes neid tervitades vastu võtsid ja kes kiirelt inimkeele ära õppisid, hakkasid nad kutsuma haldjateks. Võlukunsti kasutamine põhinebki esmalt haldjakeele ära õppimisega, inimestele on see keel väga keeruline.
Aastaks 1333 oli inimasustus Põrgupiiril juba päris suur ja hakkasid tekkima konfliktid nende olevustega, kes inimesi olid alguses sõbralikult vastu võtnud. Inimesed tungisid üha edasi. Siis algas Suur Torm Suurel Lombil. Ükski inimlaev ei suutnud enam Suurt Lompi ületada. Tekkisid kuningriigid.
1388 ärkas pool Tõlviku mäge suure Draakoni näol ja kuningas Nimul III oli sunnitud sõlmima Draakoniga üürilepingu, sest Draakon väitis, et see on tema maa ja niimoodi uinaku ajal sissehiilinud immigrandid tuleks surnuks põletada. Leping sõlmiti 1000 aasta peale, ning maksetähtajaks 2388 aasta esimene päev ning maksumuse pani Draakon kirja hõbedasele tahvlile ja mille sisu teab ainult kuningas ning seda teadmist on antud edasi kuningalt kuningale. Draakon ronis tagasi mäe otsa magama.
Aastal 1522 inimeste ainujumala AO kirik alustas sõda võlukunsti ja mitte-inimeste vastu, algas suur NÕIAJAHT. Võlureid põletati, võluesemeid hävitati, võõraid olendeid tapeti, aeti eemale. Loitsimisõigus jäi ainult AO preestritele, sest nende maagia täidab ainujumala AO tahet. Kirik teatas, et mitte-kiriklik maagia on Zaatanast ja võõrad olevused, välja arvatud Suur Draakon, on Zaatana sigitised ja nad tuleb hävitada.
Mängijate tegevus algab 1532 aasta 1. mail, kõik karakterid on haaratud nõiajahti (Ka loitsijad, kes kvlifitseeruksid nõidadeks. Selleks, et vajalikke raamatuid ja muud maagilist nodi kiriku eest ära pätsata ja põue pista. Ja loomulikult nõiajahtijate ridadesse kuulumine on nõiajahist pääsemiseks parim viis)
Detailsema tausta ja kaarti saab mängija esimeselt DMilt enne mängu.
Iga mängija peab enda Chari enne laagrit valmis klopsima antud reeglite järgi:
Level: 5
Rass: ainult inimene
Klass: kõik 3.5 PHBs olevad (kõikidele loitsijatele tuleb eriti adrenaliinirohke seiklus)
Statid: Pointbuy 31
EQ: 1300 kuldmündi eest 3.5 PHBst (maagilise eseme omamine on karistatav surmanuhtlusega)
HP: veeretatakse kohapeal
Lisakeeled: määratakse kohapeal kooskõlas Dmiga, vastavalt tema domeenile
Taust: esimeselt DMilt (necromancer, Peil või Logerin... määratakse peale registreerumist)
Kestvus: Alustame 10dal (laupäev) umbes kell 14 ja mängime nii palju kui torust tuleb, ehk pühapäeva varahommikuni arvatavasti.
Maksumus: 75 EEKu (snäk ja erinevad kofeiini sisaldavad joogid)
Registreerimine: Osalustasu maksmisega Hansapanga arvele 1109393141, PEETER LAASi nimele, kommentaari kindlasti foorumi nick! Registreerumine lõppeb 5dal veebruaril.
Piirarv: 15 mängijat
Lisamärkus: MMis olevad standartsed monsterid ja rassid võib antud laagriks ära unustada.
Registreerunud:
1. Fey
2. Erlessa
3. Higgins
4. Serpent
5. KEK
6. Sentius
7. arpeau
8. marx
9. Argantes
10. docsf
11. Delis
12. Margus
13. Kait
14. azrael
15. Katre
Keegi teine...