Mängu reeglid / Muu Info
Niisiis on tegu kokkulangeva maailmaga. Tegevus toimub kusagil seal ent ometi siin. Maailmal on reeglid ka. Siin seikleb piiratud arv iseseisva mõtlemisvõimega tegelinskeid, ehk siis tosinajagu.. Teised on kõik EnnPeeTseed (Näiliselt Pärismõttetegevusega Tsiribiribimmid). Keegi üldiselt ei oska oma kõnes kasutada x ks asemel ja 2,4,6,8,0, täpitähtede asemel ja sarnaseid konstruktsioonimutante. Kõik 12 on muidu võrdsed aga kaks omavad suuremat sõnaõigust st on võrdsemad. Nemad võivad siis teiste tehtut ära keelata või vägivaldselt uue postitusega muuta. Muidu on sõnavabadus garanteeritud. (Aga ebapädevaid võib ees oodata sõnelemine – nendega kurjustatakse mõttetult, et neil juhe kokku jookseks.)
Tegelikult ongi mängu mõte olla eriti ebareaalne ja ajada jaburat ja juhet kokku vedada normaalsetel inimsetel. Mida segasem ja seosetum jutt seda parem mittekellelegi. Niiet vahvat juhtme kokkuajamist.
Ja kui mängijad eksivad liiga kaugele sellest mida FDMid on suutnud ette kujutada siis nad võivad ennast leida mustast alast, kus pole lõhna ega maitset ega midagi. Siis nad on lihtsalt juhtme augus.
Nii tegelasi saab kokku olema kuni 12. Ise palun mõelge kes või mis ja mis nimi ja siis andke privasõnum. Siis saab vaadata mis või kuidas. Kes mängida soovib. Ühesõnaga privas andke teada oma:
Tegelane – selle taust ja iseloom või nii
ning soovituslik oleks Pärisnimi (ees ja perek)
Vanus (ei sooviks eriti alla (15)-16 eriti kui pole just andekas juhtmeajaja)
Lõppotsus kes saab sisse sõltub ka üldmuljest tema kohta ja .. reageerimiskiirusest. Ehk siis kes ees see ees.
DMidel alati voli reegleid täiendada/muuta.
esimene täiendus nüüd kohe ka:
otsekõne teha korrektselt nagu koolis õpetatult, otsekõne ise rasvases kirjas ehk boldis.
__________________
Loo taust ise on selline:
Kunagi. Oli see siis millalgi, mida keegi enam eriti ei mäletagi, kui kolmest urust ronis välja kolm ererohelist ondatrat. Midagi otseselt edasi otsustamata ei osatud midagi ette võtta. Mõeldi et kutsuks hariliku albiinonugise kaarte mängima. Samas vaevas neid dilemma sest kohalik gnoom oli eelmisel õhtul ülbitsenud ja tahtis üle võtta ühte ererohelise ondatra urgu.
Aru pidanud, said nad otsuse siiski tehtud - nad panid ka ülesse kuulutuse - väiksele rõngakujulisele lagendikule maha pika rohu sisse (rohu sisse selle jaoks et gnoom seda e leiaks). Kuulutus kutsus üles gnoomile käkki keerama ja seal seisis: “Kõik vabatahtlikud olgu valmis saama preemiat, kui nad viitsiksid ühele lollile gnoomile käkki keerata”...”P-S. Autasu on ka. Me annaksime teile kolm lammast ja kolm raha.”... “P-P-S. Inhffo: Ereroheline nugis. Ükskõik milline” Nad ei osanud kahjuks “info” arusaadavalt kõigile kirjutada.
Mets on siis selline et seal on väike rõngakujuline lagendik pika rohuga, kolme ondatra orud kusagil tammejuure all ja siis ülbe gnoomi urg kus uksel seisab silt “Tähtsa gnoomi häärber”. Muidu on mets nagu metsi ikka. Ei tea kui suur. Võibolla on seal ka muud aga võibolla mitte. Selle peale ei ole veel tulnud keegi. Metsas liigub ka suure tõenäosuseda 12 iseseisva mõtlemisvõimega tegelinskit.
Rohkem polegi veel sellest kohast teada veel. See selgub kokkulangevuste tulemusena
__________
Lõppu veel vajalik info,
Mängijad:
1. tomz, ühtlasi ka dm – Tegelane: Sergei Lolikov – ebapädev võõramaalane. Kelle ainsaks sooviks on see mille ta on unustanud
2. inZtance, co-dm. - Tegelane: Händrju, lillade juustega jässakas puuderdatud mongol, kes oma homoseksuaalse kalduvuse peitmiseks krabab naisi, samal ajal fantaseerides, et nad on karvased ja lihastes mehed.
3. Henzu - Tegelane:Uulo, viinaravilt saabunud homofoobne narkosõltlasest eksmuusik, kes läks aastaid tagasi eelpensionile ja hakkas (enda arvates) tagurpidi arenema, sest psühhotroopsete ainete doosid kammisid liiga ära. Tegelikult oli ta osa suuremast plaanist. Ta oli olnud noor... või siis vana, või siis ehk lihtsalt olnud, ta ei teadnud seda enam isegi, sest asjade hetkelise seisuga läks ta varsti ülikooli tagasi. Kuid siis käis ta tol hetkel veel koolis, kus tema nimi polnud Uulo vaid Oluu. Sest ta vanemate pedereeritud huumorimeel sundis neid panema talle nime, mis ei olnud üldsegi kena. Niisis elas ja oli Oluu ühes suures linnas, mille nime ta värvikalt mäletab, sest ta otsustas sinna oma teise lapsepõlve alguses tagasi pöörduda. Linna nimi oli Psühho. Plaane pidasid inimesed Jupiteri Näriliste Uurimise Keskusest, kes olid rivaalid Elva Nokkloomade Uurimise Keskusega, kes olid juba niikunii teistest paremal järjel, sest nad asusid Elvas ja kuna seal on märkimisväärselt suur hulk nokloomi nagu kõik teavad, aga Jupiteril, mis on väga niiske piiriala, kus ei kasva taimi vaid on ainult plääz., elutseb võibolla kaks närilist või ka üks. Keegi ei tea täpselt miks JNUK otsustas oma katsealuseks võtta Oluu, kes parajasti lõpetas algkooli, igatahes võeti ta palgale, kui profesionaalne uruk hai. Ta piid olema selline isik, kes vingerdab näriliste urgudesse sisse ja leob üle nende populatsiooni. Kuna oldi kuulnud võõramaa ärik haidest, otsustati võtta kasutusele Jupiteri esimene uruk hai. Pika aja möödudes tekkisid Uulole või tollalele Oluule, kõrvalnähud, mida oli raske mitte märgata. Ta hakkas elama korteris, mis meenutas mõne närilise puuri. Sinad olid klaasist ja ühes otsas oli sein, kus olid umbes käe suurused augud. Kui inimesed ta korterist mööda kõndisid, siis jooksis ta ukse juurde ja kraapis seda paaniliselt. Toppis läbi oma keelt, käsi ja nüüd juba pikenevaid, esihambaid. Lõpuks võttis Uulo pärast viite aastat uruhaina töötamist oma palga välja. Selleks osutus aga tuusik viinaravile. Nimelt oli ta hakanud jooma- Jooma viina, taruvaigupiiritust, denatureeritd piiritust, puskarit, samakat, petrooleumi jne jne jne. Ta arvas, et see on vesi. Päris vett ta aga ei puutunud, kuis iis ainult firma tähtpäevadel ja siis ka pitsikaupa. Vesioli tmea sõnul liiga kange kraam, et seda muidu juua- rikkuvat neerud ära.
Igatahes otsustas Uulo muusikuks saada. Ta võttis endale ninaflöödi ja mängis sellega punki selle parimais olekuis. See võttis veel omakorda mitmeid aastaid, enne kui ta aru sai, et see pole väga tulus tegevus.
Igatahes võttis ta lõpuks julguse kätte ja ostis ühe bussipileti.(buss, ehk ratastel veerev rauast riskülik, millesse on saetud jääga kaetud aknad, selleks et need head ja jahedad oleksid.) Ja ostis ta kaasa lugematu hulga psühhotroopseid aineid, mis lahutakisd meelt ja ergutaksid hinge. Ta sõitis ühe bussipiletiga jänest, kuni ta muutus sõltlaseks. Bussis, ta sõi, elas ja roojas niiet keegi ei tulnud enam sinna. Tal läksid isegi silmad konstantse pimeduse tõttu suureks ja punaseks, karv läks tuhmiks ja heledaks. Päikest polnud ta kunagi saanud niiet sellega polnd probleeme. Pime oli sellepäraast, et ta koguaeg akna ääres istus ja klaasid ära udutas, niikaua kuni seal enam ükski valguskiir läbi ei tulnud. Siis kui tal lõpuks ained otsa said astus ta bussist maha. Ta oli kaltsudes, nugise näoga ja helendas vaikselt psühhotroopilistes värvides, mis kammisid teda kogu aeg niiet tema punased silmad, mis olid rusikasuurused olid kogu aeg klaasistunud ja ta liikus õrnalt hüpeldes. Ta liimis oma räbalad süljega kokku- mantliks ja kandis seda oma kõhetu keha peal. Hüpates lendlesid ta juuksed lugematutes suundades ja põhjustasid talle rõõmu, kui nad roidutükikesi püüdsid.
Igatahes oli Plaan vist nüüd täidetud ja ta oli näiliselt õnnelik. Aga ta soovis veel ühte viimast trippi, enne kui ta läheb JNUK üübernäriliseks. Ta võttis 100g hašišit ja suutis selles leiduva THC enda organismi sisestada kolme minutiga.
Kui ta ärkas asus ta Orus, kus oli Silt ja
Kaks meest. Muud ta ei tea, et Plaan jätkub ja tal on selles mingi osa.....
4. Attila - Tegelane: Shummi on natikene suurt kasvu kesksoost mesilane, kellele tarus kitsaks jäi ning pärast selle hävimist (istus peale) kuuse alla elama hakkas. Lennata ta ei oska aga see eest allveeujumises annab ta silmad ette igale sinivaalale. Oma kaugelenägemise tõttu vajab ta 100 klaasiseid eritellimusega prille, et näha lähedasi vahekaugusi. Hetkel on sellega see jama et need hävisid (istus peale) ning Shummi ei tee paari meetri pealt vahet Nokia 5140 mobiilil ja auruveduril. Joosta suudab see eest ta kiirest mistõttu ehib ta pead sageli sinililla muhk. Lemmiktoiduks on Shummil korallkrabi meega mida ta kahjuks kunagi proovida pole saanud.
Mesimummul on lahke iseloom, kuid erilist vimma tunneb ta kõigi imetajate vastu. Neid on valmis ta isegi oma astlaga suskama mis kahjuks süstib ainult heroiini ja sageli saab ta ise pihta. Nõelamürgi tüüp on tekitanud ka teda jälitava fännklubi, mis igal teisipäeval kiusama tuleb.
Maisest varast omab Shummi oma kuuske ja tokki pambuga kus hoiab oma kalandusajakirju, mille paber on parajasti pehme ****pühkimise jaoks.
Muide Mesilane on iseendafoob mis toob talle hullusehoo igakord kui end peeglist näeb.
5. Samwise - Tegelane: Travis Brock. Ahelsuitsetaja, alkohoolik, maniakaaldepressiivik. 22 aastat vana, kunagi isegi vist ilus mees olnud, nüüd habetunud, räbalates velvetisse riietatud, kasimata juustega. Läbikukkunud kirjanik, kes tunneb maailma valu väga-väga-väga valusalt oma parema põlve peal. See valutab tal alatasa ja sunnib teda "omapäraselt" kõndima. Travis ei ole loll, kuid ta ei ole ka tark. Sõnasepp nagu ta on, meeldib talle rääkida "kirjanduslikult korrektses stiilis", mis võib temast aru saamise kohati vägagi raskeks teha. Tagatipuks tahaks ta ennast ÕUDSALT kohe ära tappa, kuid ei leia piisavalt "romantilist" võimalust selleks.
6. Morthgoth - Tegelane: .Ta on vana. Riietatud alati ainult valgesse. Säravalgesse!!! Rahu ja teadmiste õilsasse värvi. Misjonär. Rahu misjonär. Jumala nimi on Rahu. Tema Usk on uus. Väga uus. Sellel planeedil. Mõned kuud tagasi tehti tema koduplaneedil hämmastav leiutis. Suursugune leiutis. UHVO. Sellele planeedile sattus ta meelega. Päriselt ka. Ta tuli rahu kuulutama. Sõpradega. Nad hargnesid. Tähtis on Rahule võimalikult palju sõdalasi saada sellel planeedil olevate barbarite hulgast . Pikemas perspektiivis vallutavad nad Universiumi. Rahu on kuri jumal. Talle meeldib surm ja veri. Ilus ja punane. Preester ise on lisaks vanale veel vana ja 2 meetrit pikk ja sinine. Tema lööklause on:"Kummarda Rahu koer või tunned ülimegalasermõõga surskamist sinna allapoole vööd kuhu päike ikka nii naljalt ei paista." Ta ähvardab tihti. Ta on üldse natuke vaimselt ebastabiilne.
7. (vaba koht)
8. (vaba koht)
9. (vaba koht)
10. (vaba koht)
11. (vaba koht)
12. (vaba koht)
___
nii loodame et moded võtavad kuulda. absurdisõprade hüüet