Leinapeo muljed
Postitatud: 13:52 10. Jaan 2010
Püüan kiiresti kommenteerida, sest muljeid ja elamust oli rohkelt ja unustan ja siis ei viitsi.
Asjad, mis olid korralduslikult head
Esiteks see, et mängujuhid vedasid asja üsna elegantselt välja. Oli näha viimistletust: ma isegi ei mõtle käe- ja jalaproteese, vaid mõtlen tunnetuslikku fooni. Keegi oli sebind traktori, keegi oli maja kütnud, keegi oli hoolitsenud toidu eest jne.
Mustad külgekasvanud asjad (eriti käsi) olid väga "õige" väljanägemisega ja minu jaoks vist parim üllatus mängul. See on täpselt selline väike eksperiment, millesarnaseid võiksid mängujuhid oma mängudel teha: proovida midagi uut.
Teine särav mõte oli toitlustus enne mängu. Oli loomulik ja kuigi nihutas algust edasi võttis lõppkokkuvõttes vähem aega ja ei seganud mängule vahele.
Rollimängu kommentaare
KEK on vist praegu kõige uhkem rollimängija kes meil olemas on. Niipalju kui teda nägin, mängis ta kogu larbi üsna üle. Olen harva näinud nii hästi põhjendatud irratsionaalsust: reeglina proovime olla ju ettevaatlikud ja "tõhusad"
Üks miljööline episood:
PÕKKi Kobanäpp oli langenud ja Link asus teda elustama. Panime ta keebile lamama, Link keris vöölt keti, pani otsa tuleplaadikese ja hakkas seda vurinal ümber pea keerutama. Kutsus hinge tagasi; oli efektne; lõpuks viskas tuleketi sisinal lumme ja rebis Kobanäppu rinnust ja karjus, et "tule tagasi meie sekka! kuuled, tule tagasi". See oli nii ehe, et sel hetkel oli meie mängumaailm mulle täiesti reaalne. See kirjeldus ei anna momenti edasi.
Positiivne tähelepanek: meie rollimängukultuuris on tekkimas uus tase: mängijad viitsivad olla surnud. Laibad vedelesid lumes täiesti üle mõistuse kaua. Lisaks on tekkinud väike minimäng: lasta ennast tassida päriselt ja teha see oma lõtvusega väga raskeks.
Väga arad goblinid olid lustiline lahedus: nende jutuvada.
Meeldis dialoog Surnumanajaga Surnumanaja ja Linki esituses. Arvestades pärast kuuldud tausta vedas Surnumanaja selle paremini välja kui mängujuhtide briif lubas.
Minul ei tulnud roll välja ja pean oma teglase ümber ehitama, kui tahan samaga jätkata. Kollanokast talumats, kes püüab asjalikku võlurit mängida tekitas pigem kimbatusi, järjepidevuse kadu ja suhtlustõrkeid.
Juhuslikult hästi väljakukkunud asjad
Ilm oli täiuslik: tuult ei olnud, lumi oli külm ja ei sulanud käies poriks.
Pahad asjad
Fotovälgu kohta arvan, et need pildid polnud neid välkusid väärt. Kui eksin siis pärast piltidelt näeb. Mind küll segas veidi.
Kooljad-kollid ei olnud väga äratuntavalt kooljad: kui läks hakkimiseks, siis hakiti kohati ära ka omasid. Midagi oleks saanud teisiti teha, et koll oleks koll.
Kooljad pidasid end üleval liiga kavalalt ja olid rohkem kaval rünnakrühm kui veenvad kollid. See ei kehti viimase rünnaku puhul, kui nad tõesti vaarusid ja mõmisesid ja muidu ägetsesid.
Seestunute informeerimine oli kehvake. Kui mängus oli episood, kus pidin Värava kaitseks PÕKi liikme uimastama, tulid mulle kallale kaks seestunut, sest nad olid ilmselgelt valel poolel ja nende meelest oli värava tekitamine paha asi. Sellise tahtemuutusega kaasa mitteminek oli pigem briifi kui mängijate apsakas. Oleks saanud lahendada paremini, mõeldes välja täpselt need asjad mida mängijatele käte ja jalgade kohta rääkida.
Mõtteid, mida kõrva taha panen
Pimedas mängimisel saaksid mängijad mõelda oma siluetile. On hea ja mugav kui suudate oma väliskuju lume taustal tekitada sellise, et see on hetkeliselt äratuntav. PÕKKi puhul oli väga hea siluett #3-l, kel oli hiigelvasar ja usun, et ka minu mütsikuju oli üsna hea. Samas polnud meie varas mitte kuidagi eristuv teistest kapuutsiga mängijatest.
Toitlustus enne mängu on Hea Mõte.
Talvel mängimiseks võiks olla mängujuhtidel väike liiva/kruusaämber, et majaesisele peotäis visata. Trepiesisel oli potentsiaalselt väga ohtlik koht, kus uksest väljaastujal võis jalg alt ära sõita ja selg/kukal piki lävepakku käia. Lisaks ei vea alati -10°C-ga ja siis on jää kerge tulema.
Vikat on bofferrelvana liiga ohtlik, et end õigustada. Kui pistoda võib teha terava sest šanss silma lüüa on minimaalne, siis vikat on oma ulatuses üsna kontrollimatu ja võtab üles suure hoo. Võrrelge turvalist oda ja turvalist vikatit.
Mängu lõpu plaan võiks sisaldada mänguraha ärakorjamise väljakuulutamist ja varastatud asjade tagastamiskoha teadet. Lisaks koogile.
Kokkuvõtteks
Mul oli lõbus ja mäng oli väga hea.
Asjad, mis olid korralduslikult head
Esiteks see, et mängujuhid vedasid asja üsna elegantselt välja. Oli näha viimistletust: ma isegi ei mõtle käe- ja jalaproteese, vaid mõtlen tunnetuslikku fooni. Keegi oli sebind traktori, keegi oli maja kütnud, keegi oli hoolitsenud toidu eest jne.
Mustad külgekasvanud asjad (eriti käsi) olid väga "õige" väljanägemisega ja minu jaoks vist parim üllatus mängul. See on täpselt selline väike eksperiment, millesarnaseid võiksid mängujuhid oma mängudel teha: proovida midagi uut.
Teine särav mõte oli toitlustus enne mängu. Oli loomulik ja kuigi nihutas algust edasi võttis lõppkokkuvõttes vähem aega ja ei seganud mängule vahele.
Rollimängu kommentaare
KEK on vist praegu kõige uhkem rollimängija kes meil olemas on. Niipalju kui teda nägin, mängis ta kogu larbi üsna üle. Olen harva näinud nii hästi põhjendatud irratsionaalsust: reeglina proovime olla ju ettevaatlikud ja "tõhusad"
Üks miljööline episood:
PÕKKi Kobanäpp oli langenud ja Link asus teda elustama. Panime ta keebile lamama, Link keris vöölt keti, pani otsa tuleplaadikese ja hakkas seda vurinal ümber pea keerutama. Kutsus hinge tagasi; oli efektne; lõpuks viskas tuleketi sisinal lumme ja rebis Kobanäppu rinnust ja karjus, et "tule tagasi meie sekka! kuuled, tule tagasi". See oli nii ehe, et sel hetkel oli meie mängumaailm mulle täiesti reaalne. See kirjeldus ei anna momenti edasi.
Positiivne tähelepanek: meie rollimängukultuuris on tekkimas uus tase: mängijad viitsivad olla surnud. Laibad vedelesid lumes täiesti üle mõistuse kaua. Lisaks on tekkinud väike minimäng: lasta ennast tassida päriselt ja teha see oma lõtvusega väga raskeks.
Väga arad goblinid olid lustiline lahedus: nende jutuvada.
Meeldis dialoog Surnumanajaga Surnumanaja ja Linki esituses. Arvestades pärast kuuldud tausta vedas Surnumanaja selle paremini välja kui mängujuhtide briif lubas.
Minul ei tulnud roll välja ja pean oma teglase ümber ehitama, kui tahan samaga jätkata. Kollanokast talumats, kes püüab asjalikku võlurit mängida tekitas pigem kimbatusi, järjepidevuse kadu ja suhtlustõrkeid.
Juhuslikult hästi väljakukkunud asjad
Ilm oli täiuslik: tuult ei olnud, lumi oli külm ja ei sulanud käies poriks.
Pahad asjad
Fotovälgu kohta arvan, et need pildid polnud neid välkusid väärt. Kui eksin siis pärast piltidelt näeb. Mind küll segas veidi.
Kooljad-kollid ei olnud väga äratuntavalt kooljad: kui läks hakkimiseks, siis hakiti kohati ära ka omasid. Midagi oleks saanud teisiti teha, et koll oleks koll.
Kooljad pidasid end üleval liiga kavalalt ja olid rohkem kaval rünnakrühm kui veenvad kollid. See ei kehti viimase rünnaku puhul, kui nad tõesti vaarusid ja mõmisesid ja muidu ägetsesid.
Seestunute informeerimine oli kehvake. Kui mängus oli episood, kus pidin Värava kaitseks PÕKi liikme uimastama, tulid mulle kallale kaks seestunut, sest nad olid ilmselgelt valel poolel ja nende meelest oli värava tekitamine paha asi. Sellise tahtemuutusega kaasa mitteminek oli pigem briifi kui mängijate apsakas. Oleks saanud lahendada paremini, mõeldes välja täpselt need asjad mida mängijatele käte ja jalgade kohta rääkida.
Mõtteid, mida kõrva taha panen
Pimedas mängimisel saaksid mängijad mõelda oma siluetile. On hea ja mugav kui suudate oma väliskuju lume taustal tekitada sellise, et see on hetkeliselt äratuntav. PÕKKi puhul oli väga hea siluett #3-l, kel oli hiigelvasar ja usun, et ka minu mütsikuju oli üsna hea. Samas polnud meie varas mitte kuidagi eristuv teistest kapuutsiga mängijatest.
Toitlustus enne mängu on Hea Mõte.
Talvel mängimiseks võiks olla mängujuhtidel väike liiva/kruusaämber, et majaesisele peotäis visata. Trepiesisel oli potentsiaalselt väga ohtlik koht, kus uksest väljaastujal võis jalg alt ära sõita ja selg/kukal piki lävepakku käia. Lisaks ei vea alati -10°C-ga ja siis on jää kerge tulema.
Vikat on bofferrelvana liiga ohtlik, et end õigustada. Kui pistoda võib teha terava sest šanss silma lüüa on minimaalne, siis vikat on oma ulatuses üsna kontrollimatu ja võtab üles suure hoo. Võrrelge turvalist oda ja turvalist vikatit.
Mängu lõpu plaan võiks sisaldada mänguraha ärakorjamise väljakuulutamist ja varastatud asjade tagastamiskoha teadet. Lisaks koogile.
Kokkuvõtteks
Mul oli lõbus ja mäng oli väga hea.