Postitas kuriboh 0:38 17. Okt 2013
Erilised reeglid- Tegelastel võib olla erilisi oskusi, mis allpool ei ole välja toodud. Need oskused antakse ja kirjeldatakse igale mängijale individuaalselt vastavalt tegelasele. Kui keegi kasutab enda oskust ja juhtuma peaks midagi, mis ei kajastu ülejäänud reeglites või on selgelt vastuolus ülejäänud reeglitega, siis palun uskuge neid ja käituge vastavalt.
Kõik mis ei kajastu reeglites- Kõik olukorrad (mängusisesed ja ka muidu), mis ühegi reegli alla ei lähe, tuleb lahendada esmajoones kõikide osapoolte ohutust silmas pidades ja teisejärguliselt aususe ning omavahelsite kokkulepete põhiselt. Mängujuhtide abile ei tasu loota, mängujuhid teevad sellistel juhtudel erapooletu otsuse enda suva järgi.
STOPP reegel – kui keegi hüüab stopp, peavad kõik laskuma ühele põlvele, lõpetama igasuguse tegevuse ja jääma ootama. Stopp reegel on mõeldud selleks, et vältida OG ohtlike olukordasid – keegi on ennast vigastanud, võitlushoos on küünlad ümber aetud ja tuba põleb vms ja GMide poolt läbiviidavate toimingute puhul, mis selle reegli kasutamist vajavad. Stopp reegli kasutamine IG ohtude vastu, reeglivaidlusteks ja mängujuhi abi palumiseks on rangelt keelatud.
Võitluse ohutus – Keelatud on relvalöögid pähe, kaela ja genitaalidesse. Kõik füüsiline kontakt, mis ei ole relvadega, on keelatud. Erandiks võib olla mängijate omavaheline selge kokkulepe, kui tekib kõhklus, kas keegi on nõus füüsilise kontaktiga, siis eelda alati, et ei ole.
Relvad – Mängul on kasutusel pehmendatud lähirelvad (nn. boffrid) ja simulatsioon tulirelvad. Kõik relvad kontrollitakse enne mängu.
Kõik lähirelvad peavad olema kõigist väljaulatuvatest otstest pehmendatud. Löögiotsast peab pehmendus olema relva südamikust vähemalt 5 cm üle.
Tulirelvana sobilik on makett, mis teeb selgelt kuuldavat pauku (näiteks tongikas). Tulirelv ei tohi mingil juhul ühtegi projektiili/paukpadrunisähvakat/vms välja lasta torust.
Erakordsete või sobilikuses kaheldavate relvade puhul võite alati mängujuhtidelt üle küsida. Kõik relvad kontrollitakse ja mängujuht võib relva mitte lubada, ka siis kui see tegelasele ei sobiks.
Elupunktid- Igal tegelasel on elupunktid. Elupunktid kaovad relvatabamuste peale ja muude efektide tõttu, mis vähendavad elupunkte. Ühe elupunkti kadu nimetatakse haavaks.Haava kõrvaldamine taastab ka elupunkti. Kuniks haavade arv on võrdne elupunktide arvuga, on tegelane teadvusetu. Haavu ei saa olla rohkem, kui maksimaalne elupunktide arv. Kui tegelane on haavade tõttu teadvusetu 15 minutit järjest, loetakse tegelane surnuks.
Jäsemed- Haav, mis on saadud jäsemesse, muudab sama jäseme kasutuskõlbmatuks kuni selle haava paranemiseni. Näiteks ei saa vigastatud jalaga joosta ja korralikult peale toetuda ning vigastatud käega ei saa relva hoida või tööriistu kasutada.
Surm- Surnud tegelasega mängija otsib üles lähima mängujuhi, hoides kätt pea peal, ja ootab edasiseid juhiseid.
Koletiste elupunktid- Kõikidel koletistel on 4 elupunkti, kui pole tegelasekirjelduses teisiti märgitud.
Koletiste regeneratsioon- Kõikidel koletistel paranevad haavad kiirusega 1 haav 3 minuti jooksul. Mitme haava korral valib koletis ise, mis järjekorras haavad paranevad.
Relvatabamus- Lähirelvaga peab reaalselt vastasele pihta saama. Löögi täpne vorm ei ole oluline, kuni on selgelt aru saada, et tegu oli relvalöögiga ja mitte kogemata vastu riivamisega. Tabamusi loeb pihtasaanu ise ja lugemine toimub aususe peale.
Tulirelvaga pihta saamine on deklaratiivne ja välja mängitud. Tulirelvaga saab otsustada lasta vastast, kes ei ole kaugemal, kui 5 meetrit. Laskmiseks tuleb osutada relvaga vastase poole ja relvast pauku tegema. Lasu tegemist märkav ja paigal olev vastane saab alati pihta. Kui vastane on paigal, aga ei pane lasku tähele, on laskjal õigus teavitada pihtasaanut näiteks hõikega. Kui laskja ise või vastane liiguvad ja paugu momendil ei ole aru saada, kas relvatoru oli õigesse kohta suunatud, on iga mängija enda otsus, kas sai pihta või mitte, see käib ka kõrvalseisjate kohta. Ka mitu mängijat võivad otsustada pihta saada ühest lasust, sellisel juhul võib oletada, et kuul põrkus või muutis trajektori lennu jooksul. Sihitava otsustada on ka see, kas tema ja laskja vahele jääb piisavalt takistusi (mööbel, kilp jne), et lasku kinni pidada ehk mitte pihta saada. Pihtasaanu otsustab samuti, kuhu ta lasust haava sai. Kõik pihtasaamise arvestamised on ausa situatsiooni hindamise peale, see ei ole mõeldud haavamatu olemiseks.
Käsivõitlus- Mängul on lubatud simuleeritud käsivõitlus. Iga tegelane saab käsivõitlust algatada kui ta on vastasest käeulatuse kaugusel öeldes „Käsivõitlus!“ ja juhtides vajadusel vastase tähelepanu sellele. Kui vastasel on käes lähirelv või tulirelv, temaga käsivõitlust alustada ei saa, relvad mis on tegelase osaks (n küünised) ei loe. Kui käsivõitlus on alanud, siis mängivad mõlemad osapooled ühe vooru kivi-käärid-paberit. Võitja saab teha enda vastasele ühe haava, enda valitud kohta, ja/või taganeda käsivõitlusest. Käsivõitluse voore korratakse kuni üks osapooltest otsustab taganeda, seda selgelt välja öeldes, või kaotab teadvuse. Käsivõitluse ajal relva tõmmata ei tohi ega kõrvaliste asjadega tegeleda, kui mõlemad käsivõitlejad just vastupidises kokku ei lepi. Kõrvalseisjad tohivad käsivõitlejaid mõjutada kuidas iganes.
Teie Kolliaugu teenindajad
In the grim darkness of the 41th millenium there is only awesome.