LARP: Halloweeni Kättemaks, 01.11 Nurus
Postitatud:
21:04 7. Okt 2013
Postitas kuriboh
“Mis tehtud Inimmailmas, jääb ka Inimmaailma! Kõigil meil oli tore õhtu (ei soovi detaile kuulda), kuid pidu saame jätkata ka kodus. Seega kutsun teid nautima aasta viimast õhtut siin ilmas, meeldivate koletiste keskkonnas, enne kui tagasi läbi Värava lähme!”-Boogie Mees, Kolliaugu omanik
Halloween on kõige olulisem õhtu aastas koletiste jaoks. Sel ööl lähevad kõik, kellel jalad või kombitsad vähegi all, läbi eriliste Värava enda koletiste ilmast Inimmaailma. Väravad on kahepoolsed ja läbikäiku kontrollib KeskKurjamiteKomitee (KKK), läbimisel kontrollitakse, viibimisluba, passi ja transiiditasu laekumist. Kogu halloweeni ajaks on lubatud kõigil läbida Värav, hirmutada, röövida ja lõbutseda inimestega nii palju, kui süda lustib (kuigi inimeste tapmine on KKK otsusega siiski rangelt keelatud). Taolist välja elamise võimalust koletised tihti ei näe ja kombeks on seda õhtut Inimmaailmas nautida viimseni. See oli eile.
Tänaseks on pidu peetud, õudused korraldatud ja lastelt pulgakommid võetud. Kui veel inimkond kosub öisest paanikast ja šokist, tegeleb koletiskond hommikuse turgutamise ja üles ajamisega. Keskööl saab viibimisluba läbi ja kõik peavad enda ilmas tagasi olema. Kuna maailmavahetusega seonduvate kõikide paberite kontrollimine võtab aega, on Inimmaailmas tehtud mõnus lokaal otse Värava juurde: Kolliauk. Kolliaugus saavad koletised mõned joogid võtta, hoobelda oma hirmujuttudega, mille peaosades nad on ja oodata oma järge, mil nende paberid kontrollitud ja läbikäigu kord Väravas kohale jõuab.Kolliauku kutsutakse 01.11.2013, Tartus Rollimängukeskusesse Nurg (Kastani 38). Koguneda palume vahemikus 19:00-20:00, valmis ennast kohe Värava järjekorda panema (saabumine mängualale on IG). Lokaali ees on on ka tollipunkt, kus saate oma paberid korda seada (briifivad mängujuhid) ja ruumi asjade hoiustamiseks ja hirmsalt ilusate riiete sättimiseks.
Palume kõikidel, kes soovivad läbi Värava tagasi tulla, ennast regsitreerida emaili teel
ristikoer@hotmail.com,
hiljemalt 20. oktoobriks, ja märkida ära enda nimi, sugu, vanus ja kõike muud, mida oluliseks peate. Kogu ülejäänud vajaliku info anname teile juba ise (näiteks, mis kollid te üldsegi olete, sest see ikka vahel ununeb).
Lokaali ülalpidamiseks palume igalt külastajalt
5.- inimraha, kanda selletarbeks loodud valeisiku kontole
221017202670, Eve Uint, tähtpäevaks 27. oktoober. Esimene ja viimane registreerija Kolliaugu visiidi eest tasuma ei pea! (Registreerijate arvu piiratakse lokaali mõõtmete tõttu, numbri täpsustamata jätmine lisab põnevust).
Kolliaugu teenindajad
Kuriboh (Uku) -
ristikoer@hotmail.comDwar (Eve) -
eve.uint@gmail.comMiko (Miko) -
miko@miko.miko
Re: LARP: Halloweeni Kättemaks, 01.11 Nurus
Postitatud:
14:13 8. Okt 2013
Postitas Katzenminze
Aaaaah, lõpuks ometi üks mängulisem larp! Nii vahva!
Re: LARP: Halloweeni Kättemaks, 01.11 Nurus
Postitatud:
16:40 8. Okt 2013
Postitas Irve
Niimoodi otse keset harrast sünnipäeva-aega
Re: LARP: Halloweeni Kättemaks, 01.11 Nurus
Postitatud:
17:07 8. Okt 2013
Postitas UL
ise veel väga kõhklev, aga äkki siiski, kui saaks tallinnast autotäie kokku,
koos sellise autoga, millelt võiks ka nõuda, et kõik rattad all püsivad pika tee peale,
minu oma hetkel kahjuks ei kvalifitseeru
Re: LARP: Halloweeni Kättemaks, 01.11 Nurus
Postitatud:
22:46 8. Okt 2013
Postitas kaval rebane
Varem või hiljem keegi pidi selle ära tegema. Kiiiiiiidan mõtet!
Re: LARP: Halloweeni Kättemaks, 01.11 Nurus
Postitatud:
22:18 9. Okt 2013
Postitas Irve
Noorte larbi teemas vaevalt
Re: LARP: Halloweeni Kättemaks, 01.11 Nurus
Postitatud:
0:38 17. Okt 2013
Postitas kuriboh
Erilised reeglid- Tegelastel võib olla erilisi oskusi, mis allpool ei ole välja toodud. Need oskused antakse ja kirjeldatakse igale mängijale individuaalselt vastavalt tegelasele. Kui keegi kasutab enda oskust ja juhtuma peaks midagi, mis ei kajastu ülejäänud reeglites või on selgelt vastuolus ülejäänud reeglitega, siis palun uskuge neid ja käituge vastavalt.
Kõik mis ei kajastu reeglites- Kõik olukorrad (mängusisesed ja ka muidu), mis ühegi reegli alla ei lähe, tuleb lahendada esmajoones kõikide osapoolte ohutust silmas pidades ja teisejärguliselt aususe ning omavahelsite kokkulepete põhiselt. Mängujuhtide abile ei tasu loota, mängujuhid teevad sellistel juhtudel erapooletu otsuse enda suva järgi.
STOPP reegel – kui keegi hüüab stopp, peavad kõik laskuma ühele põlvele, lõpetama igasuguse tegevuse ja jääma ootama. Stopp reegel on mõeldud selleks, et vältida OG ohtlike olukordasid – keegi on ennast vigastanud, võitlushoos on küünlad ümber aetud ja tuba põleb vms ja GMide poolt läbiviidavate toimingute puhul, mis selle reegli kasutamist vajavad. Stopp reegli kasutamine IG ohtude vastu, reeglivaidlusteks ja mängujuhi abi palumiseks on rangelt keelatud.
Võitluse ohutus – Keelatud on relvalöögid pähe, kaela ja genitaalidesse. Kõik füüsiline kontakt, mis ei ole relvadega, on keelatud. Erandiks võib olla mängijate omavaheline selge kokkulepe, kui tekib kõhklus, kas keegi on nõus füüsilise kontaktiga, siis eelda alati, et ei ole.
Relvad – Mängul on kasutusel pehmendatud lähirelvad (nn. boffrid) ja simulatsioon tulirelvad. Kõik relvad kontrollitakse enne mängu.
Kõik lähirelvad peavad olema kõigist väljaulatuvatest otstest pehmendatud. Löögiotsast peab pehmendus olema relva südamikust vähemalt 5 cm üle.
Tulirelvana sobilik on makett, mis teeb selgelt kuuldavat pauku (näiteks tongikas). Tulirelv ei tohi mingil juhul ühtegi projektiili/paukpadrunisähvakat/vms välja lasta torust.
Erakordsete või sobilikuses kaheldavate relvade puhul võite alati mängujuhtidelt üle küsida. Kõik relvad kontrollitakse ja mängujuht võib relva mitte lubada, ka siis kui see tegelasele ei sobiks.
Elupunktid- Igal tegelasel on elupunktid. Elupunktid kaovad relvatabamuste peale ja muude efektide tõttu, mis vähendavad elupunkte. Ühe elupunkti kadu nimetatakse haavaks.Haava kõrvaldamine taastab ka elupunkti. Kuniks haavade arv on võrdne elupunktide arvuga, on tegelane teadvusetu. Haavu ei saa olla rohkem, kui maksimaalne elupunktide arv. Kui tegelane on haavade tõttu teadvusetu 15 minutit järjest, loetakse tegelane surnuks.
Jäsemed- Haav, mis on saadud jäsemesse, muudab sama jäseme kasutuskõlbmatuks kuni selle haava paranemiseni. Näiteks ei saa vigastatud jalaga joosta ja korralikult peale toetuda ning vigastatud käega ei saa relva hoida või tööriistu kasutada.
Surm- Surnud tegelasega mängija otsib üles lähima mängujuhi, hoides kätt pea peal, ja ootab edasiseid juhiseid.
Koletiste elupunktid- Kõikidel koletistel on 4 elupunkti, kui pole tegelasekirjelduses teisiti märgitud.
Koletiste regeneratsioon- Kõikidel koletistel paranevad haavad kiirusega 1 haav 3 minuti jooksul. Mitme haava korral valib koletis ise, mis järjekorras haavad paranevad.
Relvatabamus- Lähirelvaga peab reaalselt vastasele pihta saama. Löögi täpne vorm ei ole oluline, kuni on selgelt aru saada, et tegu oli relvalöögiga ja mitte kogemata vastu riivamisega. Tabamusi loeb pihtasaanu ise ja lugemine toimub aususe peale.
Tulirelvaga pihta saamine on deklaratiivne ja välja mängitud. Tulirelvaga saab otsustada lasta vastast, kes ei ole kaugemal, kui 5 meetrit. Laskmiseks tuleb osutada relvaga vastase poole ja relvast pauku tegema. Lasu tegemist märkav ja paigal olev vastane saab alati pihta. Kui vastane on paigal, aga ei pane lasku tähele, on laskjal õigus teavitada pihtasaanut näiteks hõikega. Kui laskja ise või vastane liiguvad ja paugu momendil ei ole aru saada, kas relvatoru oli õigesse kohta suunatud, on iga mängija enda otsus, kas sai pihta või mitte, see käib ka kõrvalseisjate kohta. Ka mitu mängijat võivad otsustada pihta saada ühest lasust, sellisel juhul võib oletada, et kuul põrkus või muutis trajektori lennu jooksul. Sihitava otsustada on ka see, kas tema ja laskja vahele jääb piisavalt takistusi (mööbel, kilp jne), et lasku kinni pidada ehk mitte pihta saada. Pihtasaanu otsustab samuti, kuhu ta lasust haava sai. Kõik pihtasaamise arvestamised on ausa situatsiooni hindamise peale, see ei ole mõeldud haavamatu olemiseks.
Käsivõitlus- Mängul on lubatud simuleeritud käsivõitlus. Iga tegelane saab käsivõitlust algatada kui ta on vastasest käeulatuse kaugusel öeldes „Käsivõitlus!“ ja juhtides vajadusel vastase tähelepanu sellele. Kui vastasel on käes lähirelv või tulirelv, temaga käsivõitlust alustada ei saa, relvad mis on tegelase osaks (n küünised) ei loe. Kui käsivõitlus on alanud, siis mängivad mõlemad osapooled ühe vooru kivi-käärid-paberit. Võitja saab teha enda vastasele ühe haava, enda valitud kohta, ja/või taganeda käsivõitlusest. Käsivõitluse voore korratakse kuni üks osapooltest otsustab taganeda, seda selgelt välja öeldes, või kaotab teadvuse. Käsivõitluse ajal relva tõmmata ei tohi ega kõrvaliste asjadega tegeleda, kui mõlemad käsivõitlejad just vastupidises kokku ei lepi. Kõrvalseisjad tohivad käsivõitlejaid mõjutada kuidas iganes.
Teie Kolliaugu teenindajad
Re: LARP: Halloweeni Kättemaks, 01.11 Nurus
Postitatud:
23:30 22. Okt 2013
Postitas kuriboh
TÄHTIS! Lokaali toetuse tasumiseks mõeldud konto muutus (kuulutuses ka muudetud). Osalustasu palume maksta kontole 221017202670, omanik Eve Uint, 27. oktoobriks. Juba maksnuid see teade ei puuduta.
Parimat,
Lokaali teenindajad
Re: LARP: Halloweeni Kättemaks, 01.11 Nurus
Postitatud:
15:53 1. Nov 2013
Postitas kuriboh
Sisenedes Kastani 38, kus asub Kolliauk, peavad kõik külalised läbima Tollipunkti [erabriif], mis asub maja sisehoovi uksest sisenedes ja vasakule pöörates kohe paremat kätt trellide taga
Külastajad saavad jätta oma asjad teisel korrusel selleks eraldatud kohta, juhendid saab Tollipunktist
Enda hirmsaks seadmiseks on Kolliaugu külastajatel mitmeid tualetruume kasutada ja ka teisi nurgataguseid
Lisaks lokaalile endale on külastajate kasutada ka kõik koridorid ja ruumid, mis ei jää ühegi ukse taha (erandiks tualett)
Puna-valge lindiga märgitud objektid ja isikud ei ole mõeldud külastajatele märgatavad olemaks. Küll aga on puna-valge lindiga markeeritud tekstid kohustuslikud lugemiseks ja vastavalt käitumiseks
Kolliaugus tohib olla välisjalanõudega, küll aga paluksime sellisel juhul võimalikult puhtaks pühkida enne
Teie,
Kollitoll
Re: LARP: Halloweeni Kättemaks, 01.11 Nurus
Postitatud:
15:47 10. Dets 2013
Postitas zarvik
Tore mäng oli, aga tahaks pilte kah
Teie
Deemon Pedro (aka Van Helsing, kes mängu jooksul korduvalt tina sai)
Re: LARP: Halloweeni Kättemaks, 01.11 Nurus
Postitatud:
15:53 11. Dets 2013
Postitas Dwar
Piltidega läks natuke pahasti. Nad on hirmus tumedad ja paha kvaliteediga.
Kui ma kunagi saan mängu korraldamisest tehtud pildid/videod siis ehk jagaks hoopis neid. Kõrvitsa plahvatama panek oli SEIKLUS.