Kõigile, kõigile, kõigile!
Mäng "Metsa saladused" toimub 19-20 juuli. Koht on Särgjärve, Tartust Jõgeva poole umbes 40 km jagu. Mäng algab laupäeval kell 14 ning lõpeb pühapäeval olenevalt asjaoludest 15-16 paiku. Toitlustus - Laupäeval kaks söögikorda, pühapäeval üks. Tasu - 60 kr. Ööbimine telkides. Magamine saab olema IG.
Transport: Netist leidsin minekuks ja tagasitulekuks . Otsisin ka otse Tallinnast tuleku varianti, kuid ei leidnud. Nii et Tallinlased peavad tõenäoliselt ümberistumisega tulema. Või oma autoga. Aga kui istute Tartust bussi peale, tuleb teha järgmist: Loksuda Narva maanteed pidi, kuni jõuate Saare peatuseni. Sealsamas ka teeviit, mis teatab, et Tartu on 33 kilomeetrit... See peaks teosreetiliselt olema teeristil. Siis ei lähe te enam otse edasi, vaid kõmbite parempoolset teed pidi (Sinna peaks näitama silt: Pala) nii mõni kilomeeter, kuni jõuate Särgjärve bussipeatusesse. Seal ongi. Kohe vasakul metsa sees. Ah et miks siis mitte otse sinna peatusesse sõita? Võib ka nii, aga siis peaksite Jõgevale sõitma ja sealt ümberistumise tegema. Vot nii. Üritan ka õige suuna kuidagi märgistada, et oleks mingi kindlustunne.
Bussipileti hind on 15-25 krooni. See on täispileti hind, õpilastele peaks seega veelgi odavam tulema.
Nõutavad: Eelnev regamine Priisti juures ja sellega koos ka persooni karakter kirjalikul kujul. Elementaarne on ka kostüümi olemasolu. Regamine lõpeb 18 juuli kell 10.00 Vanusepiiri teadupärast ei ole kummaski suunas, tulgu kõik, kes soovivad.
Kaasa võtta telk, sööginõud, ja ilmakohased riided. Soovitavalt ka varuriided, kui peaks sadama vms. Loomulikult võiksid ka sööginõud võimalikult ajastukohased olla, nii et võtke parem plekkkausi asemel savikauss. Aga ega ma kedagi söömast vale kausi pärast minema ei aja.
Valmis on ka uued reeglid, millega kursis olemist eeldan kõigilt mängijatelt.
Taust:
Ajatu Põhjamaa kuningas Ernest Esimene on mures. Ta tunneb, et tal on kõrini poliitikast ja riigiasjadest ning soovib minna pensionile. Paraku ei ole aga ikka veel ühtki sobivat isikut trooni täitma. Ehkki prints Waldemar on korduvalt toonitanud, et ta ei soovi kanda enda turjal kogu riigi saatust, tahtis kuningas selle siiski temale anda, vähemalt senikaua, kuni ilmub sobivam kandidaat. Sobivaid kuningakandidaate aga ei ole lihtne leida. Ei või iial teada, mis loomus võib olla peidetud inimesse, kes pääseb äkitselt võimu juurde, ning oma kuningriigi tahab Ernest siiski loovutada headesse kätesse. Kuidas aga tunda ära, kes on õige? Mõtete lugemise oskust kuningas ei valda. Nii mõnigi kandidaat võib võimule tulles osutuda hoopis kellekski teiseks kui algul näis. Ka esmakordne kokkupuude ebasurnutega ei suuda talle rahu anda, ning kuningas tunneb, et ka seal pidi kellegi kuri käsi mängus olema? Kuid mis põhjustel? Nii palju küsimusi vajavad vastamist...
Lisaks sellele on kuningal kaelas ka palju pakilisem mure. Nimelt on prints Waldemar kaduma läinud. Kolm päeva tagasi läks ta oma saatjaskonnaga hirvejahile. Suurt valget hirve jälitades kadus ta saatjatel silmist ning ei naasnud. Jahisarve puhuti õhtuni, kuid printsist polnud ühtki jälge. Ometi on prints neis metsades lapsest saati jahti pidanud ning tema eksimine oleks äärmiselt ebatõenäoline. Tema kadumise asjaolusid uurima on saadetud terve hulk kuninga mehi, palutud abi kohalikult rahvalt, ning oma abi tuli pakkuma ka Saru klann. Uudishimulikud, õnnekütid, kaupmehed ning muud kiibitsejad on metsaserva terve laagri püsti ajanud. Aga kuninga isalik mure oma lapse ning kuningriigi saatuse pärast ei anna talle rahu...