Hästi armas plaan muidugi oravana draakoni selja taha hiilida, kuid sellel on omad miinused...
1.Draakonid on on vägagi tähelepanelikud, magavad nad ekstreemselt vähe või üldse mitte...
2.Draakoni soomus on seljatagant paksem
3...ja loits lõppeb just siis ära kui tyyp draakoni seljataga on... eh?
Ja kuidas Draakon kuhugi KÜLLA!!! elama asus??? Külarahvas oleks kohe vikatid ja viglad haaranud.
Üldiselt pole ajaloost palju kasu, kui puudub mingi missioon, eesmärk, põhimõte... erm.. kamp oravatekummardajaid... idee on muidugi originaalne...
Ma väga kaua ei käinud vaatamas, mis te siin kirjutate... ja paistab, et piiksud pole oma ettevõtmistes mitte arenenud... ikka veel sama: "YO, tyybid, teeme klanni....teised klannid imevad, aga meie oma hakkab ilma tegema..."
Soojalt soovitan teha esiteks midagi, mille nimi ei oleks klann, leegion, ordu, armee jne... (nad siiski eeldavad inimeste olemasolu)
tehke mingi salaorganisatsioon, kamp, gäng vms... ja ärge hõigake seda suurelt ja laialt foorumis maha... vaid arutage sala ja targu GMidega... see toob mängu rohkem rollimängu ja põnevust...
Muidu lähed sa ikka larbile ja foorumist meeles, kes kuhu klanni kuulub ja mis nende põhimõtted on jne...
Ise loodan ka mõnele mängule jõuda...