Juunior-LARPi reeglid
Postitatud: 16:13 23. Okt 2003
Viimane versioon Juunior-LARPi reeglitest (uuendus 1.7):
Peamiseks uuenduseks varasemate versioonidega on prestiižklasside tagasi sisse toomine, küll aga on need kättesaadavad üksnes paari mängu peale ja uutel mängijatel koheselt üpris pika reeglilisaga tutvuda tarvis ei ole.
Jättes kõrvale sõnastuse parandused, loetleme siinkohal muutused eelmise versiooniga võrreldes:
Lahingu ja eriolukordade reegeldus
Vigastused on nüüd Haavad (reegliline termin asendatud)
Lisatud:
"Haavade sidumine:
Teiste haavu saab siduda iga tegelane, kes seda soovib ja vastavat varustust omab. Haava sidumiseks on vajalik sideme representatsioon – valge, vähemalt 5cm laiune ja 50cm pikkune riideriba. Seotud haav ei veritse enam ja 30 minuti pärast paraneb haav ja taastub HP (kui haav põhjustas HP kadu). Haavu ei saa siduda endal (v.a. „Esmaabi“ oskusega)! Tegelane, kelle HP on 0, aga kõik haavad seotud, tuleb 5 minuti jooksul teadvusele ja on võimeline rääkima ning rahulikult liigutama. Võidelda, loitsida, joosta ja muid pingutavaid tegevusi nõnda teha ei saa!"
Relvade/turviste parandamine muudetud:
..."Relva või kilbi parandamiseks läheb vähemalt 10 min (suure relva/kilbi puhul võib ka kauem), turvistel saab AP-si taastada 1 AP 3 minutiga. "...
Klassid:
Varas
Löök pähe on Uimastav löök ja lisatud:- ..."Oskust saab kasutada pool korda Varga tase tsüklis, ümardatud alla."
Maagi ja Preestri TP-d muudetud
Loitsud:
Taaselustamine- ..."Kui taaselustamise rituaali alustatakse vähem kui minut pärast surma, ei kaota elustatu TP-si."
Lisatud Prestiižklassid
NB! mängijatel kellel on (og) terviserikkeid: 1. allergiad 2. astma 3. vere hüübimatus vms. palutakse neist lahkesti teada anda mängujuhtidele (enne mänge) mida varem seda parem. Et me oleksime siis relvastatud selle teadmisega igaks juhuks...
Peamiseks uuenduseks varasemate versioonidega on prestiižklasside tagasi sisse toomine, küll aga on need kättesaadavad üksnes paari mängu peale ja uutel mängijatel koheselt üpris pika reeglilisaga tutvuda tarvis ei ole.
Jättes kõrvale sõnastuse parandused, loetleme siinkohal muutused eelmise versiooniga võrreldes:
Lahingu ja eriolukordade reegeldus
Vigastused on nüüd Haavad (reegliline termin asendatud)
Lisatud:
"Haavade sidumine:
Teiste haavu saab siduda iga tegelane, kes seda soovib ja vastavat varustust omab. Haava sidumiseks on vajalik sideme representatsioon – valge, vähemalt 5cm laiune ja 50cm pikkune riideriba. Seotud haav ei veritse enam ja 30 minuti pärast paraneb haav ja taastub HP (kui haav põhjustas HP kadu). Haavu ei saa siduda endal (v.a. „Esmaabi“ oskusega)! Tegelane, kelle HP on 0, aga kõik haavad seotud, tuleb 5 minuti jooksul teadvusele ja on võimeline rääkima ning rahulikult liigutama. Võidelda, loitsida, joosta ja muid pingutavaid tegevusi nõnda teha ei saa!"
Relvade/turviste parandamine muudetud:
..."Relva või kilbi parandamiseks läheb vähemalt 10 min (suure relva/kilbi puhul võib ka kauem), turvistel saab AP-si taastada 1 AP 3 minutiga. "...
Klassid:
Varas
Löök pähe on Uimastav löök ja lisatud:- ..."Oskust saab kasutada pool korda Varga tase tsüklis, ümardatud alla."
Maagi ja Preestri TP-d muudetud
Loitsud:
Taaselustamine- ..."Kui taaselustamise rituaali alustatakse vähem kui minut pärast surma, ei kaota elustatu TP-si."
Lisatud Prestiižklassid
NB! mängijatel kellel on (og) terviserikkeid: 1. allergiad 2. astma 3. vere hüübimatus vms. palutakse neist lahkesti teada anda mängujuhtidele (enne mänge) mida varem seda parem. Et me oleksime siis relvastatud selle teadmisega igaks juhuks...