Uus üritus. "Ääremail" 05.08.2004
Postitatud: 21:15 22. Juul 2004
5. augustil toimub Tallinnas Astangul uus mäng, nimetusega "Ääremail".
Üritus kestab ühe päeva, ning kuna toitlustamist ei tule, on soovitav oma toiduvarud kaasa vedada (söömine IG).
Mängu maksumus on täpsustamisel.
Mäng kasutab juunior LARP reeglisüsteemi. Mängijad omandavad automaatselt 4. taseme, koos vastavate oskustega.
Seegi kord on mängijatel vaja valida leer järgmise nelja hulgast:
Külarahvas, Ebasurnud, Libahundid, Hiidämblikud (GM-id jätavad omale õiguse teha kolme viimase leeri ridades tasakaalu säilitamiseks ümberkorraldusi).
Registreerimine ps-i teel.
Olev Luik (Olaf)
Mart Kekišev (NoOne)
Täiendavat infot laekub lähipäevadel.
Taustast:
Kyth'i riigi endisest võimsusest levivad nüüdseks vaid legendid. Kunagi kaugete
maade ja merede taha ulatunud impeerium on lagunenud sisetülidest ja naabrite
pealetungidest. Kunagised piirialad on pidevatest lahingutest muutund õudseteks
tühermaadeks, kus midagi ei kasvanud ega keegi ei elanud, ning kunagistest uhkeist
linnadest olid järel vaid lagunenud varemed, millede vahelt julgemadki peavarju otsida
ei söanda.
Kyth'i kunagised alad ulatusid kaugele süngesse ja ohtlikku lõunasse,
kuhu oli rajatud mitmed kindlustatud kolooniad, ning nende ümbrusse olid julgemad uusasukad
ka juba külasid asutanud.
Maryth'i küla asutati kolooniast kaugemale sisemaale, ning oli koloonia aladest
järskude kaljuservadega eraldatud. Siiski oli külaelu paljude sõduritega kaitstud ja
lõuna metsade õudused kaugemale tõrjutud.
Kodusõja mõjud jõudsid aga ka nendele kaugetele maadele. Pikkamööda hüljati kolooniad
ja tühjenesid garnisonid. Metsad muutusid taas ohtlikeks ja paljud jäid neisse kadunuks.
Nõnda otsustas Maryth'i külavanem Handor Agriannon koondada küla osavamad kütid ja
relvakandjad ühiseks jõuks koletiste vastu, kes luurasid nüüdseks juba päris küla ääremail.
Üritus kestab ühe päeva, ning kuna toitlustamist ei tule, on soovitav oma toiduvarud kaasa vedada (söömine IG).
Mängu maksumus on täpsustamisel.
Mäng kasutab juunior LARP reeglisüsteemi. Mängijad omandavad automaatselt 4. taseme, koos vastavate oskustega.
Seegi kord on mängijatel vaja valida leer järgmise nelja hulgast:
Külarahvas, Ebasurnud, Libahundid, Hiidämblikud (GM-id jätavad omale õiguse teha kolme viimase leeri ridades tasakaalu säilitamiseks ümberkorraldusi).
Registreerimine ps-i teel.
Olev Luik (Olaf)
Mart Kekišev (NoOne)
Täiendavat infot laekub lähipäevadel.
Taustast:
Kyth'i riigi endisest võimsusest levivad nüüdseks vaid legendid. Kunagi kaugete
maade ja merede taha ulatunud impeerium on lagunenud sisetülidest ja naabrite
pealetungidest. Kunagised piirialad on pidevatest lahingutest muutund õudseteks
tühermaadeks, kus midagi ei kasvanud ega keegi ei elanud, ning kunagistest uhkeist
linnadest olid järel vaid lagunenud varemed, millede vahelt julgemadki peavarju otsida
ei söanda.
Kyth'i kunagised alad ulatusid kaugele süngesse ja ohtlikku lõunasse,
kuhu oli rajatud mitmed kindlustatud kolooniad, ning nende ümbrusse olid julgemad uusasukad
ka juba külasid asutanud.
Maryth'i küla asutati kolooniast kaugemale sisemaale, ning oli koloonia aladest
järskude kaljuservadega eraldatud. Siiski oli külaelu paljude sõduritega kaitstud ja
lõuna metsade õudused kaugemale tõrjutud.
Kodusõja mõjud jõudsid aga ka nendele kaugetele maadele. Pikkamööda hüljati kolooniad
ja tühjenesid garnisonid. Metsad muutusid taas ohtlikeks ja paljud jäid neisse kadunuks.
Nõnda otsustas Maryth'i külavanem Handor Agriannon koondada küla osavamad kütid ja
relvakandjad ühiseks jõuks koletiste vastu, kes luurasid nüüdseks juba päris küla ääremail.