Juunior-LARP "Kolm punast õuna", 12.03.2005
Postitatud: 23:30 24. Jaan 2005
Kõigile, kõigile!
Kuulutagem üle maa, et veetlev Isabella de Alessia, kelle ilust nii siin- kui sealpool Ajatut Põhjamaad lugusid räägitakse, on võtnud nõuks end abieluga siduda. Kuid peig – jah, kes on ta selline? Selle teadasaamiseks kuulutab Tema Kõrgus Hertsoginna käesolevaga välja suure turniiri, kus kõigil hakkajatel ja vapratel noormeestel on võimalus oma südikust näidata, sõltumata nende tiitlist või päritolust.
Pidustused ja peiu otsimine saavad toimuma 12ndal kevadkuul Alessias, Ajatu Põhjamaa truu alama hertsoginna Isabella pärusmõisas. Kõik rändurid, talupojad, kaupmehed, õnneotsijad ja teised on väga oodatud sündmustest osa saama.
Tema Kõrgus hertsoginna Isabella de Alessia õueheerold
Mul on suur rõõm teatada uue Juunior-LARPi “Kolm punast õuna” toimumisest 12. märtsil 2005.
Seoses jätkuvate uuendustega kõne all olevas mängusüsteemis on muutunud ka korraldajate koosseis. Juunior-LARPi praegusteks GMideks on: Aurin, Ghil, Lendya, Logerin, Sorontur, Trexxx ja Wiking.
Mäng saab toimuma Alatskivi mõisas ja selle territooriumil. Algab 12. märtsi hommikul kell 11.00 ja kestab sama päeva õhtuni kella 23.00-ni, kogunemise algus on punkt kell 10.00.
Soovijatele on tellitud buss, mis lahkub Vanemuise alt parklast, kogunemise ajaks on kell 9.00. Tagasi saab samuti, linna jõutakse ilmselt kell 24.00. Bussis on 50 kohta, edasi-tagasi sõit maksab 50.-
Mängumaksumus on 100.-, mis sisaldab endas kahte söögikorda. Selgituseks "Juunior", mängija ees-ja perekonnanimi ning fooruminimi (või alias, mille alt ta registreerus). Soovides tulla mängule bussiga kanda üle ka lisanduvad 50.-.
Maksmise tähtajaks on teisipäev, 8. märts! Kuna kolmapäeval tellitakse toit, siis peab olema kõigil õigeks ajaks makstud.
Kuna tagasi Tartusse jõutakse öösel, siis püüame vajadusel organiseerida majutuse. Kõik, kes arvavad, et ei leia endale ööbimiskohta, võtku ühendust Auriniga.
Registreerumiseks palun saata privaatsõnum (PS) või e-mail Soronturile, Aurinile või Lendyale lühikese enesetutvustusega osavõtja(te)st, mis peaks sisaldama:
- Mängija(te) täisnimi ja alias
- Lühike kirjeldus oma mängukogemusest, osaletud mängudest ja muust vastavast, mis annaks mängukorraldajatele ettekujutuse osaleja oskustest/kogemusest.
Enamus rolle antakse osalejatele vastavalt nende enesetutvustusele.
Kuna tegemist on uue kampaaniaga, oodatakse ka uusi karaktereid. GMid otsustavad, kas ja milliseid vanu tegelasi nad mängu võtavad.
Registreerumine läheb kinni 28. veebruaril kell 21:00, hilisemaid pöördumisi ei arvestata. Osavõtjate arv võidakse muuta piiratuks.
Taust:
Kümme aastat on möödunud Aranostis toimunud pimedatest sündmustest ja pealinna hävingust. Paljud on surnud ja leinatud, paljud on aga jälgi jätmata kadunud, nende seas ka prints Waldemar ja printsess Ursula. Kunagi võimas kuningriigi keskus on varemetes ja aluseks paljudele süngetele legendidele.
Jätkuvad sisetülid ja võitlus selle pärast, kellel on suurem õigus troonile, on lõhestanud maa vaenutsevateks hertsogkondadeks. Kuid kui seni oli Alessia hertsog, kadunud kuningas Ernesti noorim vend püüdnud aadlikke lepitada ja riigis habrast ühtsust hoida, siis peale tema surma aasta tagasi on olukord hoopiski hulluks muutunud ja valitsejata Ajatu Põhjamaa on kodusõjas.
Alessiast on saanud varjupaik Kroonile ustavate inimeste jaoks, kes südames loodavad endiselt printsi ja printsessi tagasitulekut ja valitsejaliini taastamist. Isabella, Alessia hertsogi tütar ja pärija on enda kanda võtnud oma isa kohustused neid rojalistideks kutsutavaid inimesi kaitsta ja Ajatut Põhjamaad ustavalt teenida, kuid ta teab, et ilma aruka ja tugeva abikaasata ei ole ta üksinda suuteline midagi suuremat korda saatma. Seetõttu on ta kuulutanud välja suure turniiri ja pidustused, kus kangelastel on võimalik ennast tõestada ja kauni hertsoginna silmis oma väärtust näidata.
NB! Küsimuste ja arutelu jaoks on eraldi teema.
Kuulutagem üle maa, et veetlev Isabella de Alessia, kelle ilust nii siin- kui sealpool Ajatut Põhjamaad lugusid räägitakse, on võtnud nõuks end abieluga siduda. Kuid peig – jah, kes on ta selline? Selle teadasaamiseks kuulutab Tema Kõrgus Hertsoginna käesolevaga välja suure turniiri, kus kõigil hakkajatel ja vapratel noormeestel on võimalus oma südikust näidata, sõltumata nende tiitlist või päritolust.
Pidustused ja peiu otsimine saavad toimuma 12ndal kevadkuul Alessias, Ajatu Põhjamaa truu alama hertsoginna Isabella pärusmõisas. Kõik rändurid, talupojad, kaupmehed, õnneotsijad ja teised on väga oodatud sündmustest osa saama.
Tema Kõrgus hertsoginna Isabella de Alessia õueheerold
Mul on suur rõõm teatada uue Juunior-LARPi “Kolm punast õuna” toimumisest 12. märtsil 2005.
Seoses jätkuvate uuendustega kõne all olevas mängusüsteemis on muutunud ka korraldajate koosseis. Juunior-LARPi praegusteks GMideks on: Aurin, Ghil, Lendya, Logerin, Sorontur, Trexxx ja Wiking.
Mäng saab toimuma Alatskivi mõisas ja selle territooriumil. Algab 12. märtsi hommikul kell 11.00 ja kestab sama päeva õhtuni kella 23.00-ni, kogunemise algus on punkt kell 10.00.
Soovijatele on tellitud buss, mis lahkub Vanemuise alt parklast, kogunemise ajaks on kell 9.00. Tagasi saab samuti, linna jõutakse ilmselt kell 24.00. Bussis on 50 kohta, edasi-tagasi sõit maksab 50.-
Mängumaksumus on 100.-, mis sisaldab endas kahte söögikorda. Selgituseks "Juunior", mängija ees-ja perekonnanimi ning fooruminimi (või alias, mille alt ta registreerus). Soovides tulla mängule bussiga kanda üle ka lisanduvad 50.-.
Maksmise tähtajaks on teisipäev, 8. märts! Kuna kolmapäeval tellitakse toit, siis peab olema kõigil õigeks ajaks makstud.
Kuna tagasi Tartusse jõutakse öösel, siis püüame vajadusel organiseerida majutuse. Kõik, kes arvavad, et ei leia endale ööbimiskohta, võtku ühendust Auriniga.
Registreerumiseks palun saata privaatsõnum (PS) või e-mail Soronturile, Aurinile või Lendyale lühikese enesetutvustusega osavõtja(te)st, mis peaks sisaldama:
- Mängija(te) täisnimi ja alias
- Lühike kirjeldus oma mängukogemusest, osaletud mängudest ja muust vastavast, mis annaks mängukorraldajatele ettekujutuse osaleja oskustest/kogemusest.
Enamus rolle antakse osalejatele vastavalt nende enesetutvustusele.
Kuna tegemist on uue kampaaniaga, oodatakse ka uusi karaktereid. GMid otsustavad, kas ja milliseid vanu tegelasi nad mängu võtavad.
Registreerumine läheb kinni 28. veebruaril kell 21:00, hilisemaid pöördumisi ei arvestata. Osavõtjate arv võidakse muuta piiratuks.
Taust:
Kümme aastat on möödunud Aranostis toimunud pimedatest sündmustest ja pealinna hävingust. Paljud on surnud ja leinatud, paljud on aga jälgi jätmata kadunud, nende seas ka prints Waldemar ja printsess Ursula. Kunagi võimas kuningriigi keskus on varemetes ja aluseks paljudele süngetele legendidele.
Jätkuvad sisetülid ja võitlus selle pärast, kellel on suurem õigus troonile, on lõhestanud maa vaenutsevateks hertsogkondadeks. Kuid kui seni oli Alessia hertsog, kadunud kuningas Ernesti noorim vend püüdnud aadlikke lepitada ja riigis habrast ühtsust hoida, siis peale tema surma aasta tagasi on olukord hoopiski hulluks muutunud ja valitsejata Ajatu Põhjamaa on kodusõjas.
Alessiast on saanud varjupaik Kroonile ustavate inimeste jaoks, kes südames loodavad endiselt printsi ja printsessi tagasitulekut ja valitsejaliini taastamist. Isabella, Alessia hertsogi tütar ja pärija on enda kanda võtnud oma isa kohustused neid rojalistideks kutsutavaid inimesi kaitsta ja Ajatut Põhjamaad ustavalt teenida, kuid ta teab, et ilma aruka ja tugeva abikaasata ei ole ta üksinda suuteline midagi suuremat korda saatma. Seetõttu on ta kuulutanud välja suure turniiri ja pidustused, kus kangelastel on võimalik ennast tõestada ja kauni hertsoginna silmis oma väärtust näidata.
NB! Küsimuste ja arutelu jaoks on eraldi teema.