Larp “Öömori mineviku vari”, 30. aprill
Postitatud: 15:36 16. Mär 2005
Rollimänguselts “Kivitsõõr” ja Elva Gümnaasiumi “Koolivennaskond” annavad teada:
Tegemist on esimese osaga sarjast “Öömori metsa saladused”
Toimumiskoht: Elva lähistel Vapramäel
Mängijate arv: max. 80
Osavõtutasu: Kivitsõõri liikmetele 50.- , mitteliikmetele 80.-
Registreerimiseks: Kanda üle osavõtutasu Hansapank kontole nr. 221026499830 - MTÜ LERS Kivitsõõr. Selgitustesse kirjutada “Öömori mineviku vari” ja oma foorumi nimi ning täita ära hiljemalt 10. aprilliks.
Rollilehed saab kätte pärast 10. aprilli, ehk peale registreerimise lõppu.
Sari: Öömori metsa saladused.
Kaugel, kaugel, seitsme maa ja mere, viie künka ja jõe taga asus suur ja uhke Öömori mets. Öömori just sellepärast, et puud on seal nii pikad, et maapinnale valgust eriti ei jõua ja tundub, nagu kogu aeg oleks õhtu või öö. Öömori põhjaosas asub suur Okaslinn. Okaslinna valitseb juba kolmas põlvkond musti sipelgaid. Kõrval asub punaste sipelgate rajatud Okasküla. Öömori metsas on teisigi sipelga kolooniaid. Suurimatest tasub vast mainida ka Valguse ja pimeduse kolooniat, keelega Okaslinna asukaid seovad vaid legendid ja kauged sugulussidemed.
esimene mäng: Öömori mineviku vari.
Okaslinna valitseb juba kolmas põlvkond musti sipelgaid. Kunagi ammu rajasid okaslinna prints Azizil ning tema printsess. Pesakohta otsides lendasid läbi nad päris palju maad. Nad ise olid pärit Öömori keskel asuvast kuulsast Valguse kolooniast (Valguse just sellepärast, et tegu on Öömori arvatavasti kõige valgema alaga). Teepeal väikest puhkust tehes, kuulsid nad kellegi appihüüdu ning läksid asja uurima. Nad leidsid eest kaks punast sipelgat, printsi ja printsessi. Prints oli jäänud jalgupidi kinni mingi imeliku roosa, kleepuva ja veniva asja külge. Printsess üritas teda lahti rebida, kuid ei jõudnud ja ta nägi juba üsna väsinud välja. Azizil oli aga väga abivalmis sipelgas ja aitas printsi selle löga seest välja. Nad sõbrunesid ning otsustasid koos pesakohta otsida. Teel sattus hätta aga ka Azizil. Ta oleks peaaegu ära söödud ämbliku poolt. Eluga riskides õnnestus punaste printsil siiski Azizil päästa.
Nii said neist parimad sõbrad. Kord, puhkepausi ajal, leidis mustade prints ideaalse koha pesa ehitamiseks. Koht meeldis nii punastele kui mustadele ning nad ehitasid pesad lähestikku. Mustade pesa muutus üha suuremaks ja peagi hakati seda kutsuma Okaslinnaks. Punaste pesa aga ei kasvanud nii kiiresti ja seetõttu sai ta nimeks Okasküla.
Okaslinn ja Okasküla on sõpruses elanud tervelt kolm põlvkonda, mis üldse on erakordne, sest nagu kõik putukad teavad, ei saa mustad ja punased omavahel läbi. Okaslinna elanikud on omandanud Azizili töökuse ja lahkuse ning Okaslinn kubiseb vahest väga imelkest ränduritest ja putukatest, kellel kas lihtsalt kõht tühi või ka ulualust vaja.
Peale Okasküla kuninganna vanadussurma, on kätte jõudnud aeg kroonida noor printsess kuningannaks. Kroonimistseremoonia leiab aset Okaslinna uhkes kuningapalees. Kuulutus tseremooniast on levinud üle kogu Öömori metsa.
P.S. küsimused ja arutelu
GM: Frugo, Yrgnaine, kuriboh, Heretic, mihkel k, pedak ja user.
Täpsemate küsimustega võib pöörduda Frugo ja Yrgnaise poole.
Tegemist on esimese osaga sarjast “Öömori metsa saladused”
Toimumiskoht: Elva lähistel Vapramäel
Mängijate arv: max. 80
Osavõtutasu: Kivitsõõri liikmetele 50.- , mitteliikmetele 80.-
Registreerimiseks: Kanda üle osavõtutasu Hansapank kontole nr. 221026499830 - MTÜ LERS Kivitsõõr. Selgitustesse kirjutada “Öömori mineviku vari” ja oma foorumi nimi ning täita ära hiljemalt 10. aprilliks.
Rollilehed saab kätte pärast 10. aprilli, ehk peale registreerimise lõppu.
Sari: Öömori metsa saladused.
Kaugel, kaugel, seitsme maa ja mere, viie künka ja jõe taga asus suur ja uhke Öömori mets. Öömori just sellepärast, et puud on seal nii pikad, et maapinnale valgust eriti ei jõua ja tundub, nagu kogu aeg oleks õhtu või öö. Öömori põhjaosas asub suur Okaslinn. Okaslinna valitseb juba kolmas põlvkond musti sipelgaid. Kõrval asub punaste sipelgate rajatud Okasküla. Öömori metsas on teisigi sipelga kolooniaid. Suurimatest tasub vast mainida ka Valguse ja pimeduse kolooniat, keelega Okaslinna asukaid seovad vaid legendid ja kauged sugulussidemed.
esimene mäng: Öömori mineviku vari.
Okaslinna valitseb juba kolmas põlvkond musti sipelgaid. Kunagi ammu rajasid okaslinna prints Azizil ning tema printsess. Pesakohta otsides lendasid läbi nad päris palju maad. Nad ise olid pärit Öömori keskel asuvast kuulsast Valguse kolooniast (Valguse just sellepärast, et tegu on Öömori arvatavasti kõige valgema alaga). Teepeal väikest puhkust tehes, kuulsid nad kellegi appihüüdu ning läksid asja uurima. Nad leidsid eest kaks punast sipelgat, printsi ja printsessi. Prints oli jäänud jalgupidi kinni mingi imeliku roosa, kleepuva ja veniva asja külge. Printsess üritas teda lahti rebida, kuid ei jõudnud ja ta nägi juba üsna väsinud välja. Azizil oli aga väga abivalmis sipelgas ja aitas printsi selle löga seest välja. Nad sõbrunesid ning otsustasid koos pesakohta otsida. Teel sattus hätta aga ka Azizil. Ta oleks peaaegu ära söödud ämbliku poolt. Eluga riskides õnnestus punaste printsil siiski Azizil päästa.
Nii said neist parimad sõbrad. Kord, puhkepausi ajal, leidis mustade prints ideaalse koha pesa ehitamiseks. Koht meeldis nii punastele kui mustadele ning nad ehitasid pesad lähestikku. Mustade pesa muutus üha suuremaks ja peagi hakati seda kutsuma Okaslinnaks. Punaste pesa aga ei kasvanud nii kiiresti ja seetõttu sai ta nimeks Okasküla.
Okaslinn ja Okasküla on sõpruses elanud tervelt kolm põlvkonda, mis üldse on erakordne, sest nagu kõik putukad teavad, ei saa mustad ja punased omavahel läbi. Okaslinna elanikud on omandanud Azizili töökuse ja lahkuse ning Okaslinn kubiseb vahest väga imelkest ränduritest ja putukatest, kellel kas lihtsalt kõht tühi või ka ulualust vaja.
Peale Okasküla kuninganna vanadussurma, on kätte jõudnud aeg kroonida noor printsess kuningannaks. Kroonimistseremoonia leiab aset Okaslinna uhkes kuningapalees. Kuulutus tseremooniast on levinud üle kogu Öömori metsa.
P.S. küsimused ja arutelu
GM: Frugo, Yrgnaine, kuriboh, Heretic, mihkel k, pedak ja user.
Täpsemate küsimustega võib pöörduda Frugo ja Yrgnaise poole.