11. oktoobril, kell 12 päeval uus mäng
Postitatud: 13:11 20. Sept 2003
Rahvasuu teab rääkida, et kakskümmend aastat tagasi alanud Metslaste jahipidustustel hirmsad sündmused, mis lõppesid sellega, et Halli Kantsi ja Metslate hertsogid ning nende kaaskonnad tapeti vampiiri poolt, ja enamus rahvast põgenes suurest hirmust, et päästa enese nahka. Need, kes kohale jäid, kadusid jäljetult.
Nüüd on inimesed hakanud jälle tasapisi kodukohta tagasi tulema ja vampiirijuttudega hirmutatakse ainult lapsi, kes sõnakuulmatud on.
Metslastest jäi ime läbi ellu hertsoginna, kes nüüd oma noort, kuueteist aastast poega kasvatab. Hertsoginnat tuntakse kui tugevat ja karmikäelist valitsejat. Võõral maal rajas ta omale kaaskonna ja kõik toimib nii, nagu vanadel headel aegadel.
Samas on ka need inimesed, kes just sügavamale metsa põgenesid, hakanud tagasi liikuma ja liitunud uuesti Metslastega. Nad jutustavad, et kaugemasse ja sügavamasse metsalaande olevat elama asunud kuri haldjas, kes lõkse ja ämblikuvõrke metsa paneb, ning selle nõidusega täidab, et mitte keegi, kes tema juurde satub, ei või sealt enam naasta täie mõistuse juures.
Hallil Kantsil pole aga pärijat. Ja ka kõik tähtsamad ülikud said surma. Vana kindlus on maha jäetud ja inimesed elavad natuke maad eemal olevates talumajades. Kuigi, vahel tundub neile, et ööse pimedas sütib ühes kantsi aknas tuli.
Nüüd tundub, et rahvast on nii palju tagasi tulnud, et peab uuesti oma hertsogkonna rajama. Aga keda valida hertsogiks?
Need, kes mängida tahavad, palun andke mulle teada privaatsõnumiga või e-mail: heldorin@hot.eeOsalusmaks on 20 krooni.Kui te ise alles natuke enne mängu kohale marsite ja teatate, et soovite mängida, siis teil endal igav ja arvatavasti ma ei lase ka mängima.(nüüd juba kõik mängijad olemas)
Teemakohane riietus on kohustuslik!!! Ärge rikkuge teiste mängu. Soovitav läbi lugeda eelmiste mängude taustad(öine trenn, ja öine trenn vol 2), elate ise paremini sisse.
Npc-d on mul muidu olemas, aga kui vajalikud ametid täis saavad, siis ka uued npc-d.
LOITSUD (taastuvad päikese loojangul ja tõusul)
Preester: 5x saab loitsu teha.
1. Jumalate tuli(osutusloits)- tegelane viskab relvad maha ja ei tohi neid võtta üles enne kui on lugenud sajani,ka neid relvi, mis seljas, või vöö vahel, ei või puutuda.
2. Jumalate viha(puuteloits)- relv teeb 2 dämmi, kestvus-lugeda 10-ni.Saab teha ainult oma relvale.
3. Ravi(puuteloits)- tegelane saab 1 HP juurde(max 15 min pärast langemist ja kui pole 10-ni loetud, võib ka elusale)
4. Ruunide lugemisoskus.
¤(See loits käib ravi alla, ja arvestatakse viie mana sisse) Kui 5 preestrit või muud maagilise jõuga tegelast teevad tegelasele(rituaali verbaal 10-15 sek-i), kes max 15 min oimetuna maas lamanud, loitsu, siis tema HP-d taastuvad täielikult. Kui persoonile on 10-ni loetud või 15 min möödas, siis saab ta ühe HP.
Võib kanda turvist, ja nuia ning nuga(ohvritalituseks, muidu jumalad vihastavad ).
Maag: 5x saab loitsu teha.
1. Võluturvis(puuteloits)- 2 lööki pihta ei loe, saab teha ainult endale.
2. Hirm(osutusloits)- tegelane paneb nii kiiresti, kui jalad võtavad, vastassuunas jooksu(100 jookusammu).
3. Lummus(puuteloits)- tegelane usub 30 sek, mida maag talle räägib. Käskida kedagi midagi tegema, maag ei saa.Saab ainult veenda, näiteks:"See sell seal on hertsogi tapja"Ja teistel on ümberveenmise võimalus.
4. Uni(osutusloits)- tegelane magab 15 min või kuni keegi raputamisega üles äratab.
5. Ruunide lugemisoskus.
Võib olla turvis. Võib kasutada relvi, aga sellega kaasnevad penaltid loitsudele(u. poole võrra nõrgemad). Samal ajal, kui relva kasutab, ei saa loitsida.
Druiid: 5x saab loitsu teha.
1. Kärukäpp(osutusloits)- lööb kuni 15 meetri kaugusel oleva inimese uimaseks(lugeda sajani).
2. Loodus, loodus peida mind- kallistades puud, muutub nähtamatuks, kuni kokkupuutes selle puuga.
3. Puu nahk(puuteloits)- annab inimesele 1 lisa HP.Võib ka enda peal teha ja teistele-ühele isikule ainult üks kord.
4. Hundista(osutusloits)- tegelane(saab juurde ühe HP, mis kaob loitsu hävimisel) satub raevu ja ründab lähimat persooni, loits lõppeb, kui raevutseja on ühe tegelase tapnud.
5. Looduse tõmme(midagi lurei taolist)- peab jooksma druiidi poolt näidatud kergesti eristatava taime juurde, mis ohvri vaateväljas(max 100 sammu).
Sõdalane: 2 HP-d, pluss AP-d( -1 PP reeglite järgi, lõplik otsus kohapeal), oskus kasutada kõiki relvi.
Kõigepealt, Metsa hertsog on oma valdustes lubanud kõikide uskude levitamise s.t usu, keda või mida tahad. Aga siiski kõige levinum on metsajumalanna Eldórili kummardamine ja seda peetakse ka vanimaks. Tema jõud peitub rohus, puudes, lilledes, igas kasvavas taimes.
Tema värvid on tumeroheline nagu südasuvised puud ja tumepunane nagu taimedest saadud vein ja loomaveri. Eldórilit armastavad eelkõige inimesed ja haldjad, kelle elupaik on metsade sügavustes.
Halli Kantsi hertsogi valdustes on lubatud tema kodanikel ainult üks usk-usk Lohejumalusse. Seepärast suhtutakse hästi sallivalt ka lohedesse ja elatakse nendega koos. Jumala värvid on must ja kuldne. Rahvasuu rääkib, et vahel liikuvat ta maa peal noormehena ringi. Tema pruunid silmad pidavat särama kui söetükid ja peas pidavat olema loheogad...
Nüüd on inimesed hakanud jälle tasapisi kodukohta tagasi tulema ja vampiirijuttudega hirmutatakse ainult lapsi, kes sõnakuulmatud on.
Metslastest jäi ime läbi ellu hertsoginna, kes nüüd oma noort, kuueteist aastast poega kasvatab. Hertsoginnat tuntakse kui tugevat ja karmikäelist valitsejat. Võõral maal rajas ta omale kaaskonna ja kõik toimib nii, nagu vanadel headel aegadel.
Samas on ka need inimesed, kes just sügavamale metsa põgenesid, hakanud tagasi liikuma ja liitunud uuesti Metslastega. Nad jutustavad, et kaugemasse ja sügavamasse metsalaande olevat elama asunud kuri haldjas, kes lõkse ja ämblikuvõrke metsa paneb, ning selle nõidusega täidab, et mitte keegi, kes tema juurde satub, ei või sealt enam naasta täie mõistuse juures.
Hallil Kantsil pole aga pärijat. Ja ka kõik tähtsamad ülikud said surma. Vana kindlus on maha jäetud ja inimesed elavad natuke maad eemal olevates talumajades. Kuigi, vahel tundub neile, et ööse pimedas sütib ühes kantsi aknas tuli.
Nüüd tundub, et rahvast on nii palju tagasi tulnud, et peab uuesti oma hertsogkonna rajama. Aga keda valida hertsogiks?
Need, kes mängida tahavad, palun andke mulle teada privaatsõnumiga või e-mail: heldorin@hot.eeOsalusmaks on 20 krooni.Kui te ise alles natuke enne mängu kohale marsite ja teatate, et soovite mängida, siis teil endal igav ja arvatavasti ma ei lase ka mängima.(nüüd juba kõik mängijad olemas)
Teemakohane riietus on kohustuslik!!! Ärge rikkuge teiste mängu. Soovitav läbi lugeda eelmiste mängude taustad(öine trenn, ja öine trenn vol 2), elate ise paremini sisse.
Npc-d on mul muidu olemas, aga kui vajalikud ametid täis saavad, siis ka uued npc-d.
LOITSUD (taastuvad päikese loojangul ja tõusul)
Preester: 5x saab loitsu teha.
1. Jumalate tuli(osutusloits)- tegelane viskab relvad maha ja ei tohi neid võtta üles enne kui on lugenud sajani,ka neid relvi, mis seljas, või vöö vahel, ei või puutuda.
2. Jumalate viha(puuteloits)- relv teeb 2 dämmi, kestvus-lugeda 10-ni.Saab teha ainult oma relvale.
3. Ravi(puuteloits)- tegelane saab 1 HP juurde(max 15 min pärast langemist ja kui pole 10-ni loetud, võib ka elusale)
4. Ruunide lugemisoskus.
¤(See loits käib ravi alla, ja arvestatakse viie mana sisse) Kui 5 preestrit või muud maagilise jõuga tegelast teevad tegelasele(rituaali verbaal 10-15 sek-i), kes max 15 min oimetuna maas lamanud, loitsu, siis tema HP-d taastuvad täielikult. Kui persoonile on 10-ni loetud või 15 min möödas, siis saab ta ühe HP.
Võib kanda turvist, ja nuia ning nuga(ohvritalituseks, muidu jumalad vihastavad ).
Maag: 5x saab loitsu teha.
1. Võluturvis(puuteloits)- 2 lööki pihta ei loe, saab teha ainult endale.
2. Hirm(osutusloits)- tegelane paneb nii kiiresti, kui jalad võtavad, vastassuunas jooksu(100 jookusammu).
3. Lummus(puuteloits)- tegelane usub 30 sek, mida maag talle räägib. Käskida kedagi midagi tegema, maag ei saa.Saab ainult veenda, näiteks:"See sell seal on hertsogi tapja"Ja teistel on ümberveenmise võimalus.
4. Uni(osutusloits)- tegelane magab 15 min või kuni keegi raputamisega üles äratab.
5. Ruunide lugemisoskus.
Võib olla turvis. Võib kasutada relvi, aga sellega kaasnevad penaltid loitsudele(u. poole võrra nõrgemad). Samal ajal, kui relva kasutab, ei saa loitsida.
Druiid: 5x saab loitsu teha.
1. Kärukäpp(osutusloits)- lööb kuni 15 meetri kaugusel oleva inimese uimaseks(lugeda sajani).
2. Loodus, loodus peida mind- kallistades puud, muutub nähtamatuks, kuni kokkupuutes selle puuga.
3. Puu nahk(puuteloits)- annab inimesele 1 lisa HP.Võib ka enda peal teha ja teistele-ühele isikule ainult üks kord.
4. Hundista(osutusloits)- tegelane(saab juurde ühe HP, mis kaob loitsu hävimisel) satub raevu ja ründab lähimat persooni, loits lõppeb, kui raevutseja on ühe tegelase tapnud.
5. Looduse tõmme(midagi lurei taolist)- peab jooksma druiidi poolt näidatud kergesti eristatava taime juurde, mis ohvri vaateväljas(max 100 sammu).
Sõdalane: 2 HP-d, pluss AP-d( -1 PP reeglite järgi, lõplik otsus kohapeal), oskus kasutada kõiki relvi.
Kõigepealt, Metsa hertsog on oma valdustes lubanud kõikide uskude levitamise s.t usu, keda või mida tahad. Aga siiski kõige levinum on metsajumalanna Eldórili kummardamine ja seda peetakse ka vanimaks. Tema jõud peitub rohus, puudes, lilledes, igas kasvavas taimes.
Tema värvid on tumeroheline nagu südasuvised puud ja tumepunane nagu taimedest saadud vein ja loomaveri. Eldórilit armastavad eelkõige inimesed ja haldjad, kelle elupaik on metsade sügavustes.
Halli Kantsi hertsogi valdustes on lubatud tema kodanikel ainult üks usk-usk Lohejumalusse. Seepärast suhtutakse hästi sallivalt ka lohedesse ja elatakse nendega koos. Jumala värvid on must ja kuldne. Rahvasuu rääkib, et vahel liikuvat ta maa peal noormehena ringi. Tema pruunid silmad pidavat särama kui söetükid ja peas pidavat olema loheogad...