Postitas chloe 12:16 19. Apr 2006
. mai on see päev kui Tartu ääres Ihastes kogunevad kõik, kes ennast paremateks tunnistada julgevad.
ogunemine leiab aset keskpäeval Ihaste võõrastemaja juures.
õukatsumises võivad kätt proovida kõik, nii noored kui vanad, aga olgu öeldud, et see ei saa kerge olema.
õit kuulub ainult parimale, kelle auks saab olema hoida enda käes Kuldset peekrit, millele jäädvustatakse igavesest ajast igavesti ka tema nimi.
eeker on tema käes kuni järgmise võistluseni, kus ta seda hoiab või loovutab kaotuse korral järgmisele.
atuke vähem kui kuu on teil aega ennast ette valmistada, et olla võimeline läbima metsas nõutud vahemaa ning sellele järgnev turniir vastavalt allpool toodud reeglitele.
Reeglid
* Registreerumisel saata Dragon.ee-s ps Chloele või teade e-mailile: heldorin@hot.ee
* Osavõtumaks on sümboolne 10 krooni. Mida rohkem võistlejaid, seda uhkem on peeker
* Võistlejad registreerivad ennast turniirile, registreerumisel tuleb lisaks nimele, vanusele, märkida turvis mida kasutatakse ning relvad.
* Relvade, kilpide ja turviste valik on vaba. Samuti ei ole relvade(mõeldakse bofferrelvi) arv piiratud.
* Korraldajad paluvad kanda ajastukohaseid riideid- silmale ilusam vaadata ja austus kergem tekkima.
* Kombineeritud turniiri esimene etapp on kahe miili jooks. Võistleja jookseb selles turvises ja nende relvadega mis ta valis.
* Kahe miili jooksule antakse ühisstart ning käivitatakse kontrollaeg. 30 minuti möödudes diskvalifitseeritakse kõik kes pole finišisse jõudnud.
* Finišitulemuste järgi koostatakse võistlejate edetabel. Kõige kiirem on esimene, kõige aeglasem viimane.
* Ühtlasi registreeritakse finišeerimisel võistleja varustus uuesti. Kui varustus pole finišis käes vaid on keha külge kinnitatud (rihmad, nöörid, tuped jne), tuleb üles märkida kuhu ja kuidas midagi kinnitatud on. (Võistleja peab alustama kombineeritud turniiri teist etappi täpselt nii, nagu ta lõpetas esimese - e. kõik asjad peavad olema sama moodi kinnitatud või käes.)
* Kombineeritud turniiri teine etapp algab täpselt 15 minutit pärast esimese etapi kontrollaja lõppu või või viimase võistleja finišit (eeldusel, et see on varem kui 30 minutit pärast starti).
*Teine etapp on turniir – kõik võitlejad on “sõdalase” klassist
* Võisteldakse üks-ühele ja alustavad esimese etapi kaks viimast (e. kõige aeglasemad jooksjad). Võitja pääseb edasi järgmisesse raundi, kus ta võistleb inimesega kes on esimese etapi tabelis järgmine (liigutakse tagant poolt ette, kogu aeg "võitja ringis").
* Iga võitluse vahel on 2 minutit pausi, iga võitlust tuleb alustada sellises seisus nagu lõpetati jooks (näiteks kui jooksu lõpus oli kilp seljale kinnitatud, tuleb ka võitlust alustada kilp seljale kinnitatult - võitluse käigus võib selle sealt siis võimaluse korral võtta). Iga võitlust alustatakse täisarvu elupunktide ja turvisepunktidega.
* Võistlejad alustavad võitlust üksteisest 4 meetri kauguselt. Võitlusala on piiratud vastavate tähistega.
* Võitlejad, kes ei suuda oma võitluse alguseks olla algpositsioonil (kogu varustus kinnitatud nii nagu esimese etapi lõpus) diskvalifitseeritakse.
* Võistluse koguarvestust peetakse võitluselt välja langemiste järgi (esimene välja langeja on üldarvestuses viimane, teine välja langeja eel-viimane jne.). See kes võidab viimase võitluse, on kogu turniiri võitja.
* Võistlus toimub 2 korda aastas erinevatel aastaaegadel, erinevatel maastikel.
---
Selgituseks toome mõned näited. Oletame, et 50 inimest osalevad. Seega see kes on jooksus 50nes peab esikoha saavutamiseks võitma 49't inimest. 20 nda koha saavutamiseks peab ta võitma 29't inimest.
See kes võidab jooksu on kohe üldarvestuses vähemalt teisel kohal ning peab esikoha saavutamiseks võitma ainult üht inimest.
Samas kui jooksu võitja jooksis ilma turviseta ja ühe pistodaga siis on tal väga vähe šansse võitleja vastu kes jooksis täis turvises, kilbi ja mõõga ning mitme viskeodaga ja nüüd lihtsalt "võitleb ennast tabelis üles".
Säärane kombineeritud võistlus õpetab hindama oma võimeid ja valima varustust korrektselt, simuleerides mängulisi situatsioone, kus tuleb harilikult joosta ja siis võidelda.
Samuti arendab see strateegilist (pikemat ette) mõtlemist. Kus võibolla ei ole kasulik panustada ilmtingimata jooksu võitmisele ning valida näiteks sellevõrra raskem varustus või joosta aeglasemalt (väsitada ennast vähem) selleks, et seal kus tegelikult kohad määratakse (võitlusel) edukas olla. Samas tuleb siiski püsida kontrollaja sees.
Osalejad:
1. Jaana
2. Oz
3. Indrek
4. German
5. Joosep
6. Jaanus
7. Kristjan
8. Logerin
9. Dima
10. Andres
11. Uku
12. Ülo
13. Läänemere Isandad (Kadikas,Mant)
14. Marten
Viimati muutis
chloe, 22:12 9. Mai 2006, muudetud 8 korda kokku.
Vana skinhead õpetab noort
-Poju, kujuta ette,et jalutad metsas ja äkki ronib põõsast välja inimene,i melikult riides, naeratab, kaasas on kitarr ja käes on kepp. See on larpar ja jumal tehku nii, et sa teda hipiga segi ei ajaks...