Tunnistan, fakt, et ma relva ei vinnastanud, oli minu feil. Sest esiteks ma ei teadnud, et see nõutud on, ja teiseks, ma ei pannud seda kogu möllus üldsegi tähele.
Läbi põõsaste laskmise koha pealt - üritasin hoida sirget nägemisliini, ja tõenäoliselt eksisin mitu korda.
Ma ei soovinud petta. Petmise teel võidetud lahing pole midagi väärt. Ma ei usu, et ka keegi teine seda teha tahtis.
Enda kaitseks ütlen lihtsalt seda, et me olime neli tundi ringi tuianud teid otsides. OIime väsinud ja näljased, mis vähemalt minu puhul tähendas, et ma polnud just kõige paremas seisus. (Mis muidugi ei ole kellegi teise probleem peale minu enda, aga see seletab asjaolu).
Samuti oli mitu GMi juures modereerimas, kas siis hästi või halvasti, aga seal nad igatahes olid.
Tõenäoliselt ütlesin surma saades ja vbl hiljem-varem ka midagi ebakohast, vabandan nende ees, kes ennast puudutatuna tundsid/tunnevad. Väsinud ja surmasaanud mängijad pole tihti eriti õnnelikud, eriti kui surmasaamise asjaolud on segased.
Ise teadsin kohe algusest, ja isegi enne mängu, et vastasseis tuleb kõikide piraatidega. Olime sellega täiesti arvestanud. Kas te siis tõesti ei arvestanud sellega, et me tahame teid maha lüüa? Kuulutuses oli ju selgelt, et piraadid ja mereväelased. Peale selle - meie kapteni missioon, ja selle tõttu laienevalt oli ka meie missioon maha võtta kapten Rotisaba ja ta kas elusalt või surnult tagasi viia. Loomulikult üritasime me siis oma missiooni täide viia, sest sellest sõltus meie kapteni karjäär ja meie oma au, ning ka elu, sest me olime suht veendunud, et ka teie meid otsite. Nii et põhimõtteliselt oleks selle mitte üritamine olnud meie rollimänguline feil.
Selles mõttes, et muidugi löömisele keskendunud vennad lähevad lahingmängudele, aga kui me poleks üritanud teid maha lüüa, oleks me eepiliselt rollist mööda mänginud. Lisaks oli asi ka selles, et vähemalt enamus meie kambast jäi NPC tõttu uskuma, et me saame koidikul automaatselt surma, kui me kõiki teisi maha ei löö.
Nii et initsiatiive teisi ära koristada oli juba vähemalt kaks.
Arvan ka, et poleks seda tulirelva olnud, oleks lahingu lahenemine toimunud vähem segadust tekitavalt. Ja loitse.
Võitmise ja kaotamise element jääb sisse iga mängu puhul, kus on eesmärgid, mida täita saab. Vahetevahel kaotavad ühed, võidavad teised. Vahetevahel on kaotusi ja võite mitmeid, ja vahetevahel saabki keegi selle sitema loosi.
Oleme inimesed, ikka juhtub.
Viise, kuidas lahendada probleemi, et kõik kukume teineteist tapma, oleks olnud küll. Aga mängu alguseks oli selleks juba liiga hilja.
GMina olen ise ka kõikidesse nendesse ämbritesse astunud, nii et ma GMide peale tige ei ole. Tegite kõik, mis saite.
Esindan ainult omaenda arvamust, kui tekstis pole vastupidi öeldud.