Kardetavasti juba lapsepõlv sihtis sinnapoole - meil olid sõpradega ikka väga pikad ja plotirohked mängud, kas täiesti oma väljamõeldud fantaasiategelastega, keda me kehastasime ja siis Suuri Seiklusi läbi elasime, või olid siis musketärid (mina olin Athos), võitmatu detektiividuo Sherlock Holmes ja Harry G. (kusjuures tagantjärgi võin kinnitada, et tegutsesin täielikult mängujuhina, sest valmistasin ülejäänud seltskonnale ette kogu "mängu" - rekvisiidid, ploti, panin paika vihjed jne jne).
Kooliajal sai teatrit tehtud, hiljem filmi. LARP oli kuidagi loogiline jätk.
Minu jaoks on nii, et mida tugevam on mängu "teine reaalsus", ehk siis,et mida vähem OG vahele segab (kusjuures ei sega isegi OG lindid, elektripostid ja GMid), ja mida tõsisemalt kaasmängijad oma rolle täidavad, seda rohkem mäng väärt on. Kui käib see "plõks" ära, et nüüd olengi kuskil mujal ja keegi teine.(Ei, see ei tähenda, et ma ei suudaks samas taustal täiesti kainelt mõelda.)
LARP annab võimaluse osa võtta säärastest seiklustest, millest tavakodanikuna osa võtta ei saa, olgu siis põhjused millised tahes.
Kasvõi väikeses, olustikulises rollis saab olla ja lihtsalt nautida seda, kui lahe on enese ümber toimuv, kuidas talumees kõrtsinurgas oma surnud naist leinab, kuidas kaks vana sõpra omavahel maid ja puid jagavad, kuidas metsas käib pearahaküttide ja seiklejate vahel täielik klaperjaht elu ja surma vahel ning laudas ootab üks õnnetu ärakaetatud lehm piinadest vabastamist...
Ja vahel, tõesti vahel on äge tunda, et sinu tegelane on see, kes hoidis just ära mingi Suure Tsiribiripimmi. Vahel tahaks ju maailma päästa
Lisaks muidugi fantastiline võimalus maad pidi ringi sõita, kuradi kenades kohtades viibida ja otseloomulikult - armsate ja toredate inimestega üle hulga aja kokku saada ja koos mängida ning pärast aftekat pidada, muljendada ja larpipohmakat põdeda. (ja siis hakata järgmist mängu ette valmistama :p)