Pean tunnistama, et mul läks tükk aega enne kui selle postituseni jõudsin...
Igal juhul tänaks ma mängujuhte, kaasmängijaid ning NPC-sid, kes te muutsite selle maailma elavaks ning võimaldasite kõik need sündmused ja seiklused. Sai nähtud väga palju ilusat rollimängu ning grupisiseste suhete kui ka tegelaste arengut. Samuti arenes ka mäng järjest paremuse poole. Koos vahemänguga on see kõige pikem seeria millel ühe tegelasega osalenud olen.
Pean tunnistama, et esimestel mängudel kõhklesin ma omajagu mängudes, kui koraldus suutis kõrvaldada asjad mida probleemidena nägin, siis paraku põrkusin jälle teiste isiklike probleemide otsa mis mul larbiga olid, nii et pean tunnistama et oli palju kordi kus kahtlasin mängule tulekus. Kuid nüüd tagantjärgi ei kahetse ma ühtegi korda kui võtsin ette teekonna järjekordsesse pärapõrgusse (ok osad lolatsioonid olid tegelikult päris kenasti ligipääsetavad), et järjekordsest Fyerellalist osa võtta. Sest lõpptulemusena oli ikkagi lõbus, sai oldud koos toredate inimestega ning igal korral midgai uut õpitud, nii IG kui OG.
Fyerellal oli tõesti midagi oampärast, mitte ainult tundelislet kui ka muude nurkade alt.
Kuid mõni sõna ka viimasesr mängust, ehk siis parimad hetked viimaselt.
Dyrien ja Mirai moodnudmine - nõustun sellega et Dyrieni ilme ja reaktsioon olid kulda väärt. Eshon ei olnud tolleks hetkeks enam mitte milelski üllatunud
Siaroni külaskäik - Eshon oleks tahtnud näha veel korra oma vana õpetajat ning temaga vestelda skolaarlikel teemadel. Mitte et ammume õpetaja nüüd uuel kujul ringi ei laseks
Õhtune lore lahtirääkimine - Oli väga hea, aitas luua terviklikumat pilti nii mulle kui teistele. Samuti sain lõpuks oletada, mida olin paika saanud ja millega eksinud.
Päevane niiöelda hingerännak - See oli huvitav seik. Tagantjärgi mõtlesin, et kas oleksin ikkagi pidanud midagi ohverdama (olgugi et väelisel nondetectionil on jamade kõrval ka omajagu võlusid). Meeldis kogu see vastanditeteema, meeldis see oma vastaspoolega klaasikesevõtt (olgugi et see sidrunilimonaad jättis oma poolesk tuniks vastiku kõrvalmaigu )... lihtsalt stiilne.
Õhtu - Meeldisid kõik need ülesanded mis esitati, kuigi kaardimängu otsustasin Ollile jätta (ning ta ei vedanud mind alt ). Samuti ka kogu see maailma täiendamine ning tahke väe (plastiliini) abil asjade loomine. Kui kõik teised seda tegid, siis miks mitte ka mina.
Leping - see oli lihtsalt lahe. Võibolal üks mõistlikumaid asju pmst lõpuriituseks üldse.
Lõpptulemusena sai pimeduse vardjaks saadud., paar uut olendiliiki loodud ning maailm uueks ja paremaks vormitud. Ütleks et ka selle nurga alt edukas mäng ning sari.
Mõtlen et siin oleks tegelikult palju rohkemat öelda (ning osa sellest rohkemast ütlen ma äkki oma blogis). Loeb see et oli lahe sari ning rännak läbi Fyerelalli maailma, alati esmärgi poole, hoolimata kõigist neist takistustest mis me teele ette heideti. Kuigi alguses Eshon kõhkles omajagu kogu selles seltskonnas, siis lõpus enam mitte, teades et üheskoos tuleme kõigega toime. Alguses plaanisin siia kirjutada piak teksti mida Eshon arvas igast tegelasest kuid lõpuks loobusin, küsige mult kui oma tegelase kohta teada tahate, ning vastan
Siiski kaasmängijatest lähevad suurimad tänud tegelasenimedega öeldult järgnevatele: Craun, Dyrien, Hisinarya, Ledilien/Mirai, Nira/Ilan, Thare. Teiega puutusin eri hetkedel mängude jooksul ehk ka kõige rohkem kokku või jäite lihtsalt kõige rohkem ühel või teisel põhjusel meelde.
Lõpetuseks ütlen ehk seda et mõne asja osas see mäng inspireeris mind...
Teie
Krahv Ghostwizard
ehk
Eshon Arath'Estanar