GMide vaikival nõusolekul jagan uue spetsialistiklassi ideed HLi tarvis.
Mängutehniline taust: HLi mängusüsteemis on 4 põhilist ressurssi - kuulid(ja seonduv), med kraam, heljurõisikud kui universaalne rahaallikas ja toit. Kahuriliha ka, aga seda ei hangita, vaid kulutatakse, seda on üle
. Kui ka toit oleks osalt spetsialisti abil ise hangitav, lisanduks 1 strateegiline valikuvõimalus grupijuhtidele ning mäng muutuks veelgi vaheldusrikkamaks.
""
" .. kui sa just pead ise metsa ronima, siis parem vaata jalge ette..."
Spetsialist, kes varustab asulat riiete tarvis vajalike nahkade ja vahel ka söömiskõlbuliku lihaga. Peamiselt kasutab selleks erinevaid püüniseid, et nahk terveks jääks. On ka kuulda, et kuulitabamused ajavad reostuse loomas laiali ja liha läheb raisku, aga kas see on nüüd jahimehejutt või tõde, ei tea keegi peale trapperite eneste.
Ainus, kes suudab metslooma rümbas edukalt hinnata, kas seal üldse mõni jupp veel süüa sünnib (vt. Loomad maailma taustas) ja nülgimises pole ka teistel enamsti erilist edu.
Trapper:
- võib panna välja GMide poolt turvaliseks tunnistatud imitatsioone (märksõna kumminöör ja boffer) erinevatest lõksudest, nagu karurauad, silmused jne
- kui veab, saada nende abil kätte toitu (GM paneb lõksu näiteks kilekoti vorstiga
ja/või nahku kauplemiseks
- kui ei vea, võib hooletu mööduja saada haavata ja/või jääda kohta kinni kuni vabastamiseni (läheneda rollimänguliselt)
- on lihtsalt kõige jahedam kuju kogu külas