REEGLID:
Igal mängijal on teatud arv elupunkte. Nende kadumisel tegelane kaotab teadvuse ja sureb kui ei ravita.
Keha 2 (v.a metsarahvas- 3)
Nahkturvis 1
Metallturvis 2
Kiiver 1
Üle kere süsteem.
Piinamine: kehtib kivi-paber-käärid süsteem. Piinaja ja piinatav teevad kivi-paber-käärid, kui piinatav võidab, naerab piinajale näkku, ei räägi midagi. Kui ta ei karju, võib kohe uuesti piinata(kivi-paber-käärid), kui piinaja võidab kolm korda, siis räägib asja ära. Piinatavat saab piinatata viis korda üldse. Peale viiendat korda sureb ära. Kui piinamine pooleli, saab uuesti piinata siis, kui piinatav lõpetav karjumise. 3 sek aega hinge tõmmata, et karjuma hakata
Situatsioon peab olema muidugi selline, et üks on silmnähatvalt piinatav (puu küljes kinni või teised hoiavad...)
Kaklus: kehtib kivi-paber-käärid süsteem.
Pähe löögid keelatud.- soovitav kanda kiivrit.
Elutud olendid peavad hoidma tulest vähemalt meetri kaugusele.
Ravitsemine: "Haava" kinnisidumisel taastub üks elupunkt 15 min. jooksul. 2 elupunkti 30 min. jooksul.
Kui tegelane saab surma(keegi ei ravitse), kõnnib käsi pea peal manalasse(matkamaja), kus annab teada oma surmast ja antakse uus roll.
Kes on surnud, ei suhtle elusolevate mängijatega ega jaga mingisugust teavet mängu kohta. Surres langeb inimene pikali ja mängib surnut/haavatut või kükitab ja tõstab käe pea peale. Parem on ka valjult kuulutada, et surnud, siis lõpetab elusolev mängija mõõgaga sinu löömise.
Võitluses käib punktidelugemine aususe peale, kuid "ausat lugemist" jälgivad ka kohtunikud. Sohitegijad eemaldatakse mängust.