Ma hakkasin mõtlema, seda et...(eraldi teemat pole vaja teha)
Kuidas on siin maailmas lood abiellumistega? Ehk on võimalusi, mis annaks aadelkonna tegevusele ja intriigidele juurde.
Mõtted:
Kui on tegemist justkui tulevikuga, aga samas on tugev aadelkonna hierarhia, siis võiks olla loomulik ka kokkuleppe abielud. On väga loomulik ja tavapärane, et aadelkond teeb kasusaamise eesmärgil kokkuleppe abielusid, kus armastusega pole midagi pistmist.
Abielu sõlmimiseks on vaja mõlema osalise nõusolekut ja kui on kahe erineva koja vaheline, siis ka antud osapoolte kodade ülemate nõusolekut. Abielu peetakse loomulikult suure peona ja selle ratifitseerivad kirjutajad. Alles siis abielu jõustub. Enamasti on vaja ka kedagi seadusetundjat, sest vaja ju täpselt õigused ja kohustused kinnitada.
Ning vajadusel sekkub ka kirik, kui antud perekond religiooniga tihedalt seotud.
Koja ülema nõusolek pole tingimata vajalik, aga on kauaaegne ja hea traditsioon.
Seega salaja abiellumine rivaalitseva koja liikmega võib väga solvav olla ja võib langeda kojaülema ebasoosingusse. Mis on ju põnev
Alama rahvaga on abielud keelatud. Kui see ikkagi peaks juhtuma, paari lapsed tiitlit ei päri ja aadlik võib hüvasti jätta õukonnaeluga ning kolida kõige kaugemasse mõisasse (kui tal see on) planeedi perifeeriasse.
Suur pidu võib ju "toimuda" ka mängudevahelisel ajal, aga et teised mängijad ka reageerida(loe: soovikorral takistada) jõuaks, siis peaks olema nii, et väljakuulutamise hetkest on kihlus, siis peaks jääma üks mäng peale väljakuulutamist kihluse ajaks, et teised mängijad saaks ka oma mahhinatsioonid realiseerida ja ülejärgmine mäng alles jõustub abielu. Miks? Sest päriselus kulub ka kuid, et kutsed saata, saal otsida, kleidid õmmelda jne.
Näiteks: käesolevas mängus või foorumis pärast mängu kuulutatakse välja kihlus, järgmine mäng ei toimu midagi (va kokkulepped kirjutajatega, kirikuga, alatu laim peiu kohta, pruudi röövimise või tapmiskatsed, perekonnatülid) ja ülejärgmine mäng loetakse neid juba abielusolevateks.
Vb teen liiga keeruliseks asja.
Plussid:
1. Annab võimaluse maid kokku ahnitseda, rikkamaks, võimukamaks pürgida ja tiitleid juurde saada, ja juba järgmine mäng võib tegeleda abikaasast lahtisaamisega.
2. Lükkab käima uue tegevuse ja "äri".
3. Lükkab käima uued suhted perekondade ja kodade vahel, kas siis liidusuhted või vaen.
4. Lükkab käima suhted paari vahel, sest kokkuleppe küsimus, kuidas nad seda välja mängivad. Armastus, vihkamine (pealesunnitud abielu või üks pool on petta saanud tehinguga), neutraalus(sest mõlemad on saadud kasuga nõus), sõprus, auküsimused (armukeste teema).
5. Pole mängijale reaalelus ebbamugav ja ei mõjuta seda, ehk kuna kõik osapooled on teadlikud ja aktsepteerivad kokkulepet, siis pole vaja hullult kallistada ja musitada, tegemist on äriga.
6. Annab võimaluse igasuguseks sahkermahkeriks.
7. Liidab tegevusse palju erinevaid osapooli- perekonnad, kojad, kirjutajad, kiriku....
No sellised tagasihoidlikud mõtted, ärge pange pahaks, aga ehk võiks toimida mängus?