On vast paras aeg ka enda poolt üks kokkuvõte teha.
Mäng sai käigu sisse peale üht larpi, milles me kõik parajalt pettunud olime. (ja kes ütles et halbadest asjadest midagi head ei sünni) Aga kuna vinguda nende üle, kes midagi teevad, on äärmiselt nõme, samas kui sa ise midagi ei tee, otsustasimegi teha sellise mängu, millel ka ise osaleda tahaks.
Pealegi oli meil piisavalt erinevate suundade ja erialade inimesi, et asi huvitavaks teha.
Korraldamiseks tuli napp kuu aega - niikaua on võimalik asja esimese tuhina ja entusiasmiga lükata. Pikem aeg oleks venima läinud.
Esmane tuhin ja entusiasm oli seekord ka põhjuseks, miks mitmed mängijad teadsid mängust rohkem kui oleks tohtinud. See vähendas mõne jaoks vau effekti, üllatusi ning võis jätta ka NPC tunde. Vabandame ette ja taha ning teeme järgmine kord paremini. Ja suured tänud tüdrukutele kes täisväärtuslike mängijatena tulid ja aitasid meil kohta sisustada - ilma teieta ei oleks see toiminud.
Kuu ajaga jõudsin ma teha:
* videoklipid (kellel läheb tarvis 50 min alasti aeroobikat, küsige julgelt
)
* 3 futu hingamismaski (iroonia - ei läinudki kasutusse)
* u 22 rolli, millest 1/2 oli modifiaktsioon. Sellele sai aega pühendada aga alles siis kui mängijad olid oma eelistused ära saatnud. Pealegi oli meie mängijate arv püsivalt varieeruv ning sai 100% kindlaks alles päev enne mängu. Seepärast olid olemas ka mõned lisarollid.
Küll aga avastasin ükshetk kirjutamise ajal, et rollid ja maailm elavad juba oma elu.Justkui ise-enesest tekkisid eksperimendid, laborid, kuri megakorp YberKeha, droogid jne
*21 I gen boffermõõka
* kastitäis drooge
* oma kümmekond laskmisrelva (nerf ja sellelaadne) - värvida
* regamise ja maksmise majandamine
* riietus mängule (humana) ja mõned prillid
* paar päeva enne mängu hakkas mul õhtul lihtsalt igav ja tegin posu veriseid kummikindaid ja vahast mõned võikad sõrmeotsad - sobisid täpselt opiruumi.
Siia otsa tuli veel poolteist päeva koristamist, ülesehitamist, sääskede söötmist ja mõtlemist.
Kui aus olla, siis mängupäeva hommikul rämevalutavate lihastega ärgates, ei tahtnud ma küll mingist mängust midagi kuulda
Juba reeglitest on näha, et ega kõike mida tahtsime ei jõudnud. Puudu olid näiteks gaasirünnakud, nanomedkitid jne Puudulikud: raha, briifimine jne
Esimene kord - on millest õppida.
Geopeitusest:Tõsi plaan oli teha rohkem actionit ja visuaalselt suuremaid asju. Rahvast oli aga vähe ning ka aega nappis.
Rigger pack mõeldi näiteks välja tunnike enne mängu vaadates seda, mis olemas oli, ning millega annaks (selleks ajaks juba enamvähem valmis) lõkse maha võtta.
Küll aga käisime me enamik punkte eelnevalt läbi ka mobiilse internetiga ning probleeme ei esinenud (sel ajal oli plaanis veel 4 tiimi ja kogu läbisõit võttis 6 tundi ... mul on küll hea läppar aga mitte nii karmi akuga
)
Ning väga piinlik et 1 koordinaat vale oli.
Klassidest:Riggeri-Dekkeri rolli ühendamist arutasime juba korraldades, kuid jätsime esialgu proovina ja mängu maailma silmas pidades lahku.
Mängu käigus tehtud over-rule, et kõik võivad proovida lõkse disarmida, oli liiga lõdva et mängijate poolt kasutusse võtta.
Vabavõitleja, mille üle ka palju arutlust toimus, oli aga mängu lõpulahingus hämmastavalt efektiivne, uimastades hunniku inimesi lihtsalt neist läbijoostes.
Lähivõitluses oluliselt efektiivsem ja kiirem kui samurai - küll seda kõride läbilõikamist annab hiljem teha, põhiline et plats kohe kiirelt puhtaks saaks.
Meedik oli tõesti ilma nanomedkit-ita suhteliselt mõttetu.
jne
Operaator Miizust:Kui miizu tegutsema asus, oli klubi alles valmimisel. Mõte teha kõike läbi rääkimise läks vett vedama - samal ajal kõike jälgida (npc liikumine, docwagon liikumine, pakkide kohale jõudmine ja rünnaktiimide liikumine) ja rääkida personaalslt juttu on keerulisem kui trükkida.
Niigi oleks me enda Doc-Wagon, mis läks NPC-dele relvi juurde viima, nende ambushi kaela saanud
See oli küll hirmnaljakas, kui TOPELT võttis alguses ühendust videokõnega, ning mulle vahtis vastu hunnik tagurpidi habemikke
Kõige nauditavam hetk oli aga näha, kuidas esimene tiim kohale jõudis (miizu tegutses klubi ees ühes autos). Et vassisid sa neile mis sa vassisid, aga kurat kohale jõudsid ikkagi.
Miizu ideel on jumet, aga tuleb läbi mõelda, mis infot ta jagada saab ja anda ka kindlad kellaajad millal ta on online.
SMSiga info saatmine oli vist kah päris tõhus ... ning seda võiks järgmine mäng kasutada ehk enamike mängijate peal.
Puuduvatest Osalejatest:Isiklikult kutsusin umbes seitset inimest. Lisaks paar avalikku FB kutsungit. Ühte noorteteatrit kutsusin kasvõi täies koosseisus jne. Halb õnn ja esimese korra needus.
Samuti sai minu poolt kutsung esitatud kahele proffesionaalsele filmijale ja ühele harrastustegelasele. Samuti halb õnn, et keegi tulla ei saanud.
Mängu Gruppidest:Õed Armastuses FB suletud grupp oli geniaalne moodus jooksva info andmiseks tiimidele (Irise looming). Samuti andsid seal kõik üksteisele teada, mida ülejäänud grupp neist teadma peaks. Asi toimis.
Teistele tiimidele proovisin küll sisse kirjutada gruppisuhteid, kuid kahjuks mitte igasse rolli.
Rünnaktiimidele oli antud ajalimiit, et nad kindlasti kiirelt asja kallale asuks.
Kui tihti on larpidel "terve aasta otsa siin kohas muidu midagi suurt ei juhtu aga just täna juhtus 100 asja"-stiil, siis me proovisime hoida realistlikumat joont. Ainus suurem asi mis see päev juhtus oli rünnaktiimid (niigi suur asi ju), kes aga ootasid mitu tundi, et midagi juhtuks, mis annaks neile kergema sissepääsu
(correct me if I'm wrong)
Kokkuvõtvalt.Inimesi oli kohal umbes poole vähem kui algselt planeeritud oli, mis pani omad piirangud.
Ideedest jäi aja nappusel umbes veerand kasutamata.
Paljud detailid olid läbitöötamata ning seetõttu tekkisid omad probleemid.
Puudus korralik ülessalvestus
jne
Ja kõigest hoolimata kui Miizu lõpuks maha sai istuda (uh kui väsinud) ja lihtsalt jälgida mis ümber toimus, siis dääm, see oli ikka uskumatult lahe
Ning ega mul muud polnudki enam teha kui jälgida ... kõik ülejäänu oli mängijate kätes, ning te saite sellega suurepäraselt hakkama.
Aitähh.
Zarvik endiselt-paar-lihast-valusad-ja-mõned-kohad-sügelevad Miizu